Nuvies del Gironès 2014

Un gran any!!

Nuvies del Gironès 2014

EntradaAutor: lanumi » dj. des. 20, 2012 12:37 pm

Hola a totes les nuvies!he publicat aquest tema per tal que les noies de les comarques gironines que ens casem el 2014 ens podem ajudar respecte a les botigues,fotògrafs,djs,llocs etc. de per aqui,que us sembla??jo ncara no tinc ni el lloc tot hi que ja n'he vist quatre,(mas can ferrer,mas palau blanes,castell demporda..)el que si que se es que me casu el maig del 2014!animeu-vos a escriure!;)
lanumi
:: núvia rookie

Entrades: 103
Membre des de: dg. set. 30, 2012 4:22 pm

Re: Nuvies del Gironès 2014

EntradaAutor: Arimar » dj. des. 20, 2012 4:27 pm

Hola, hola!!
Aqui una altra gironina que es casarà al juny del 2014 a la costa Brava, encara no tenim lloc preciís però si que ens casarem amb vistes al mar.
Em sembla perfecte aquest grup, moltes gràcies Lanumi!!!
Estem en contacte!!
Imatge
Arimar
:: núvia experta

Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

EntradaAutor: lanumi » dj. des. 20, 2012 5:20 pm

Jo tambe volia amb vistes al mar i dic volia pq stic comencant a desistir una mica :( pq depen el que busquis es forca carot..jo he mirat el convent d blanes i val uns 6000 llogar lespai i algun altre lloc similar amb vistes al mar q he mirat tambe me cobren cap a 6000 i clar aixo hi has d sumar catering etc.etc. el que si q segur q vui es una bona vista,sigui mar o montanya!jejj,si trobes algun lloc macu aprop dl mar ja ho dius!jo seguire mirant algu mes economic..
lanumi

EntradaAutor: Arimar » dv. des. 21, 2012 3:04 pm

Hola! El convent de Blanes és preciós, però a nosaltres també se'ns escapa del pressupost. estem pendent dels preus als llocs que hem anat a mirar, però estic segura que n'hi ha més barats, quants convidats teniu?
Imatge
Arimar

EntradaAutor: lanumi » dv. des. 21, 2012 7:47 pm

Nosaltres serem entre 80 i 90,hem decidit fer un casament sense compromisos,nomes qui realment volem que hi sigui!a mi el convent tambe me va enamorar,pero es el que dius q s'enva de pressupost..ara d moment el que m'ha enamorat mes dls que he vist es el castell demporda,nose si el coneixes,encara que no te vistes al mar,te unes vistes genials a l'emporda,vosaltres sereu mlts?
lanumi

EntradaAutor: Arimar » ds. des. 22, 2012 10:45 pm

Nosaltres deixant fora a molta gent serem uns 130 aproximadament, hem deixat a molta familia extensa fora, però els amics costa més deixar-los fora...
Si que conec el castell d'empordà, les vistes son precioses i el lloc també, però se m'ha ficat al cap que vull mar i de moment no canvio de ideia, però sóc conscient que si no trobo el lloc perfecte, acabarem prescindint del mar.
Nosaltres vam anar a veure un lloc preciós, però nosaltres tenien massa convidats, és l'hotel Vintage a Cap Sa Sal a Begur, unes vistes magnífiques!
També El Far de Sant Sebastià i l'Hostal Empordà ens van agradar molt. Però gairebé ho fem en una casa rural que té vistes al mar i agafem un càtering. Estem pendents de que la nostra wedding planner ens passi els preus dels tres finalistes.
Ja us aniré explicant!!
Bon Nadal a tothom!!
Imatge
Arimar

EntradaAutor: lanumi » dg. des. 23, 2012 10:51 pm

Ostres Arimar he estat mirant l'hotel vintage per internet i es precios!ja demanare informació,saps si van molt cars?
Bon nadal a totes les nuvies de per aqui!;)
lanumi

EntradaAutor: Arimar » dl. des. 24, 2012 1:55 pm

HOla Lanumi, l'hotel ens va agradar molt, t'envio un privat i t'escric més detalls.
Fins ara.
Imatge
Arimar

EntradaAutor: Arimar » dl. des. 24, 2012 4:05 pm

Hola noies,
Avui he anat a Cymbeline a provar-me vestits. Tant la noia com la senyora que atenen, un 10, son molt simpàtiques i amables, m'he provat 8 vestits i he trovat un que m'ha enamorat, és preciós i em queda perfecte, sembla fet per a mi. Quan he sortit del provador, a la meva mare i a la meva germana se'ls ha iluminat la cara. És curiós perque`després els que m'he provat no m'agradaven tant com aquest.
Abans d'anar a Cymbeline, volia anar a mes llocs a provar-me d'altres, pero ara tinc la sensació que no n'hi haurà un altre que em quedi millor.
Jeje, no se que fer...
Imatge
Arimar

EntradaAutor: lanumi » dt. des. 25, 2012 12:14 pm

Jo encara m'he de posar a mirar vestits,tinc moltes ganes,pero hi anire quan me quedi un any pel casament segurament..tindre en compte la cymbeline!tambe vull anar a pronovias i a Jordi Dalmau!
lanumi

EntradaAutor: Arimar » dt. des. 25, 2012 12:28 pm

Jeje Lanumi, jo m'he avançat una mica, no podia aguantar-me. De fet sempre havia dit que el meu vestit me'l compraria d'outlet i que per això volia començar a mirar vestits, però després de provar-me el fmos vetit, em fa por esperar-me a la temporada que ve i no trovar-lo.
En fi, tinc mooolt de temps per a pensar-ho.
Imatge
Arimar

EntradaAutor: NataliayXavi » dl. gen. 07, 2013 6:21 pm

Yo no soy de Girona, es más, me queda muuuuy lejos. Yo soy de Madrid, aunque Xavi es de Granollers.

Nosotros nos casamos en Mas Can Ferrer. Vimos muchos sitios por internet, y este era el número 1 tanto de Xavi como mio, y cuando fuimos a verlo, tuvimos claro que era NUESTRO sitio. Aun así vimos más, pero ya teníamos este en la cabeza así que decisión tomada!! Teníamos claro que queríamos casarnos en el Montseny o alrededores y nos hace especial ilusión que sea provincia de Girona, pues tanto mi familia como la suya veraneamos en un camping de L'Escala, me pidió que nos casáramos allí y se lo contamos a nuestras familias también allí... Así que me quedo en este foro, que casi me siento como en casa!!!

Nosotros ya tenemos fecha, será el 3 de mayo de 2014 y será de tarde, a eso de las 18:00... Y el vestido será un Jordi Dalmau, seguro!!!

Vamos hablando!! ;)
Imatge
NataliayXavi
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 213
Membre des de: dg. jul. 15, 2012 12:25 pm

EntradaAutor: lanumi » dl. gen. 07, 2013 7:39 pm

Nataliaxavi Felicitaaats! En lo del vestit jo tambe vull un Jordi Dalmau!!jejj,mencanten.. ja tinc ganes d'anar a provarmen pero encara esparare una mica..doncs nosaltres sera al 10 d maig de 2014 pero encara no tenim lloc confirmat,el que te mes punts de moment es el Castell de l'Emporda!
lanumi

EntradaAutor: rieta » dt. feb. 05, 2013 7:15 pm

Hola nuvies gironines!!
Jo no sóc del Gironés, sóc de La Selva (Blanes), xo crec q la majoria de les coses les compraré x Girona (menys el vestit q vull anar a Bcn). El convent de Blanes és maquísim (q voleu q digui jo!!, jajaja) xo ni em va plantejar anar a mirar preus xq ja sabiem q era mooooolt car!!
Nosaltres només tenim el restaurant (Can Tarranc) xo en breu volem anar mirant fotografs, q dsp el temps se'ns tira a sobre!!
Imatge
Imatge
rieta
:: núvia de bronze

Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

EntradaAutor: lanumi » dc. feb. 06, 2013 11:32 pm

Felicitaaats Rieta!!jo també miraré per Girona ja que visc a ple centre de la ciutat, jejjje,encara no he començat però en breu ho faré, ja que ara encara estem acabant el tema del lloc que és lo principal!i comparteixo lo del convent de Blanes, m'encanta però se'ns surt del nostre pressupost...trobo que es passen molt fent pagar això per 9 hores de lloguer...

Petons!!
lanumi

EntradaAutor: laurii_ » ds. abr. 06, 2013 3:01 pm

Hola Chicas!!
Nosotros nos casamos en el 2014 en mas Can Ferrer, nos pareció un sitio ideal, y ahora estamos acabando de decidirnos por el Catering. Alguna se casa allí o ha ido a alguna boda?? nos gustaría compartir experiencias :)

Laura
laurii_

Entrades: 4
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 9:08 pm

EntradaAutor: rieta » ds. abr. 06, 2013 4:53 pm

laurii_ ha escrit:Hola Chicas!!
Nosotros nos casamos en el 2014 en mas Can Ferrer, nos pareció un sitio ideal, y ahora estamos acabando de decidirnos por el Catering. Alguna se casa allí o ha ido a alguna boda?? nos gustaría compartir experiencias :)

Laura

Hola Laura, yo no he estado en tu restaurante, xo lo acabo de mirar en la web y es una pasada, como tu dices, un sitio ideal!!! Cuando os casais?? Estas ya en la lista de novias?? Cuentanos un poquito!!
Imatge
Imatge
rieta

EntradaAutor: laurii_ » ds. abr. 06, 2013 10:17 pm

Hola Rieta!
Nos casamos en junio del 2014, después de mirar mucho nos decidimos por este sitio, es una masia que la alquilan, y puedes llevar al catering que quieras. Las vistas nos enamoraron!!

Tu qué estás mirando??
laurii_

Entrades: 4
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 9:08 pm

EntradaAutor: rieta » dg. abr. 07, 2013 7:44 am

laurii_ ha escrit:Hola Rieta!
Nos casamos en junio del 2014, después de mirar mucho nos decidimos por este sitio, es una masia que la alquilan, y puedes llevar al catering que quieras. Las vistas nos enamoraron!!

Tu qué estás mirando??

pues nosotros ya tenemos el restaurante xa el 28 de junio del año k viene. se llama can tarranc y esta entre blanes y tordera, lo k ns viene d perlas xq esta a 5 minutos d casa! nos casamos el mismo mes. aun no teneis fecha??
Imatge
Imatge
rieta

EntradaAutor: anna12 » dc. maig 15, 2013 12:57 pm

Hola a totes,
Aqui una altra gironina que es casa al Setembre del 2014!!!
Buscant restaurant o masia xula ...:(
anna12

Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 15, 2013 12:47 pm

Següent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant