anna18bcn ha escrit:Que ens podries orientar sobre el preu del loguer de la masia? no em contesten... :(
Hola, Anna, suposo que ja t'hauran contestat però per si de cas... Sempre pot ser útil per alguna altra noia. El lloguer de la masia és de 2880€ + 21% d'IVA en casament de fins a 120 persones. Si el casament és de més convidats, no es paga un lloguer fix sinó 24€ + IVA per cada convidat. A banda d'això, si us interessés fer cerimònia civil real, serien 150€ + IVA perquè vingui la regidora de la zona i entre 390 i 550 + IVA de la decoració de la cerimònia, depenent de l'estil que us interessi.
La veritat és que em sembla bastant car, tenint en compte que hi falten els coberts i tota la resta però el lloguer de la Garriga de Castelladral, per exemple, és més car: 3100 + 10€ per cada convidat + 21% d'IVA. De la cerimònia civil a La Garriga encara no en tinc informació però tinc previst anar a veure totes dues masies per si de cas. La cosa està en que m'encantaran segur però no sé si m'hi vull gastar tant, a verue...