RESTAURANTES 2014

Un gran any!!

Re: RESTAURANTES 2014

EntradaAutor: Verokai » dt. gen. 22, 2013 11:01 pm

Hola nimfa80 felicitats i benvinguda!!!
Verokai
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dg. set. 23, 2012 11:07 am

EntradaAutor: Sisu2014 » dt. gen. 22, 2013 11:46 pm

Com que vosaltres també haureu fet bona recerca, potser em podeu ajudar. O potser no existeix?? Busco restaurant on també et permetin fer boda religiosa i la capacitat sigui de més de 100, i que tingui un aire modern!! M'agrada l'estil per exemple de can pagès, però no es pot fer boda religiosa... Molts dels que permeten boda religiosa ho fan a ermites petites on no hi caben més de 70-80 persones...Alguna idea??
Imatge
Sisu2014
:: núvia experimentada

Entrades: 436
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 2:47 pm

EntradaAutor: nimfa80 » dc. gen. 23, 2013 9:26 am

Verokai ha escrit:Hola nimfa80 felicitats i benvinguda!!!

Gràcies!!! A veure si em vaig posant una mica al dia!!!
nimfa80

Entrades: 9
Membre des de: ds. gen. 19, 2013 10:10 pm

EntradaAutor: Alexita012 » dc. gen. 23, 2013 5:13 pm

Sisu2014 ha escrit:Com que vosaltres també haureu fet bona recerca, potser em podeu ajudar. O potser no existeix?? Busco restaurant on també et permetin fer boda religiosa i la capacitat sigui de més de 100, i que tingui un aire modern!! M'agrada l'estil per exemple de can pagès, però no es pot fer boda religiosa... Molts dels que permeten boda religiosa ho fan a ermites petites on no hi caben més de 70-80 persones...Alguna idea??

Sisu guapa! nosaltres vam fer boda religiosa x l'esglèsia a la nostra localitat i després vam arribar a Can Pagès en mitja horeta... jo els que conec que tenen ermita (Can Marlet, Husa Sant Bernat) com tu dius són per pocs convidats. Nosaltres en seu moment vam mirar esglèsies que estiguessin a prop de Can Pages (Ametlla del Vallès, Les Franqueses, Palau Solità...) perquè la gent no trigués gaire en arribar però desprès per logística vam pensar que com posaven autocar i ens casàvem d'hora (a les 17.30h) ja anava bé que la gent arribés sobre les 19.30h per començar a fer les dues horetes d'aperitiu amb calma :-)ok: Quants convidats porteu? nosaltres erem 180...
Imatge
Alexita012
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1818
Membre des de: dj. ago. 26, 2010 12:34 pm

EntradaAutor: cristina_raul » dc. gen. 23, 2013 5:51 pm

Sisu2014 ha escrit:Com que vosaltres també haureu fet bona recerca, potser em podeu ajudar. O potser no existeix?? Busco restaurant on també et permetin fer boda religiosa i la capacitat sigui de més de 100, i que tingui un aire modern!! M'agrada l'estil per exemple de can pagès, però no es pot fer boda religiosa... Molts dels que permeten boda religiosa ho fan a ermites petites on no hi caben més de 70-80 persones...Alguna idea??

Sisu, jo et recomano el mateix que diu l'Alexita012. Pots buscar una herminta o una esglesia allà mateix ven aprop i després anar a Can Pagès a fer el sopar o dinar. Mira't a l'Ametlla del Vallès, Granollers, etc... Jo tots els restaurants que vaig visitar en el seu dia que tenien opció de casaments religiós pasava això que eren per poques persones, suposo que les hermites deurien d'anar el seu dia amb la masia i ara ho aprofiten per fer casaments. De totes maneres ves a Can Pagès i informat ja veuras com troveu alguna esglesia bonica aprop. Et deixo el facebook i la web de Can Pagès i si tens cap dubte t'ajudaré encantada com a bona "Can Pagesa" :-)0(-: :-)0(-:

Facebook: http://www.facebook.com/groups/108748549182071/?fref=ts o http://www.facebook.com/espaicanpages?ref=ts&fref=ts
Web: http://espaicanpages.es/

Espero haver-te ajudat! :-)
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: Sisu2014 » dc. gen. 23, 2013 10:46 pm

Gracies alexita i cristina_raul per les vostres respostes!!!

Potser sí que tinc que canviar de xip i buscar una altra cosa, o potser plantejar-me boda civil (que es el que li agradaria a la meva parella). Ens ve molt de gust fer-ho tot al mateix lloc... No tinc clar quants convidats serem, però calculo al voltant dels 120 potser...

Sisu
Imatge
Sisu2014

EntradaAutor: annita85 » dj. gen. 24, 2013 12:56 am

Sisu2014 ha escrit:Gracies alexita i cristina_raul per les vostres respostes!!!

Potser sí que tinc que canviar de xip i buscar una altra cosa, o potser plantejar-me boda civil (que es el que li agradaria a la meva parella). Ens ve molt de gust fer-ho tot al mateix lloc... No tinc clar quants convidats serem, però calculo al voltant dels 120 potser...

Sisu

Hola Sisu, nosaltres ens casem a CAN PAGES, el 5/07/14, estem encantats amb el lloc. Ho fem per l'esglesia a Barcelona, i desprès posem un autocar per a que vagin els convidats cap allà no es triga ni mitja hora en arribar. Has anat a veure-ho i has parlat amb Gemma o Sergi??
Imatge
annita85

Entrades: 353
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 6:21 pm

EntradaAutor: cristina_raul » dj. gen. 24, 2013 1:31 am

Sisu2014 ha escrit:Gracies alexita i cristina_raul per les vostres respostes!!!

Sisu

Sisu, nosaltres vam fer casament civil a Can Pagès i va ser genial!!! Va quedar super romantic pero sense ser massa empalagos (sóc poc pastelosa com jo dic :-)0(-: jejejeje) la gent va flipar. Al facebook tens fotos de la meva boda y a la meva cronica 2012 pero has d'arribar als 100 missatges!!! jejeje Qualsevol dubte ja saps! :-)ok:
Imatge

Imatge

cristina_raul

EntradaAutor: gemma87 » dj. gen. 24, 2013 5:38 pm

Sisu,

has mirat Can Marlet?¿?¿

hi ha una església romànica a poc metres del restaurant. això sí no és molt gran.

salutacions.
Imatge
gemma87
:: núvia experta

Entrades: 924
Membre des de: dc. oct. 24, 2012 12:53 pm

EntradaAutor: Sisu2014 » dv. gen. 25, 2013 4:14 pm

Noies, he vist la web de monsantbenet i està força bé, el que no ens acaba de convencer es que només pots casar-te a les 18h. La temporada més econòmica no inclou ni primavera ni estiu i es clar, seria potser tot molt fosc i fred aviat...no sabem que fer ara!
Imatge
Sisu2014

EntradaAutor: gemma87 » dg. gen. 27, 2013 7:51 pm

Sisu2014 ha escrit:Noies, he vist la web de monsantbenet i està força bé, el que no ens acaba de convencer es que només pots casar-te a les 18h. La temporada més econòmica no inclou ni primavera ni estiu i es clar, seria potser tot molt fosc i fred aviat...no sabem que fer ara!

jo de tu contactaria amb ells i ho preguntaria, a la web poden posar mil i una histories, però si veuen que hi estas interessada alomillor s'adapten.
Imatge
gemma87

EntradaAutor: Sisu2014 » dg. gen. 27, 2013 11:40 pm

gemma87 ha escrit:
Sisu2014 ha escrit:Noies, he vist la web de monsantbenet i està força bé, el que no ens acaba de convencer es que només pots casar-te a les 18h. La temporada més econòmica no inclou ni primavera ni estiu i es clar, seria potser tot molt fosc i fred aviat...no sabem que fer ara!

jo de tu contactaria amb ells i ho preguntaria, a la web poden posar mil i una histories, però si veuen que hi estas interessada alomillor s'adapten.

si, ho he preguntat...al mati fan visites guiades i no es posible...aaarg!!
Imatge
Sisu2014

EntradaAutor: Anna81 » dv. feb. 01, 2013 12:17 pm

Sisu2014 ha escrit:
gemma87 ha escrit:

si, ho he preguntat...al mati fan visites guiades i no es posible...aaarg!!

Aquí una futura nuvia del Mon Sant Benet! :-) Si que en certa manera és una mica "tocada de nassos" això de que hagi de ser si o si a les 18:00 però mira, el lloc ho compensa tot. Nosaltres ens casem al 26 d'Octubre (entre que el meu futur és anti estiu i calor i que s'havia de pagar aquell extra exagerat ...) i tenen prous espais variats i diferents per si fa fred, plou, etc ....

Ara mateix no estic segura si només és pels futurs nuvis o pel public en general (suposo que serà pel públic en general) però el dia 9 de Març hi ha jornada de portes.
Imatge
Anna81

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: gemma87 » ds. feb. 02, 2013 12:43 pm

Moltes felicitats anna81!! Nosaltres el dia 24 de febrer, anem a masia vilasendra a veure'l amb els nostres pares, a veure quina sensació s'emporten, a nosaltres ens va encantar. Petons
Imatge
gemma87

EntradaAutor: marlui » ds. feb. 02, 2013 4:19 pm

chicas como van los preparativos???
nosotros alfinal no nos casaremos en el bruc, no tenemos buenas referencias. alfinal sera en can oliver!!
marlui

Entrades: 106
Membre des de: ds. ago. 04, 2012 4:38 pm

EntradaAutor: cristina_raul » ds. feb. 02, 2013 6:12 pm

Para las que estáis indecisas os invito a pasaros por mi crónica y veáis como se celebran las bodas en Espai Can Pagés, ayer puse novedades!! ;)
Imatge

Imatge

cristina_raul

EntradaAutor: gemma87 » dv. feb. 08, 2013 5:15 pm

marlui ha escrit:chicas como van los preparativos???
nosotros alfinal no nos casaremos en el bruc, no tenemos buenas referencias. alfinal sera en can oliver!!

ahi estamos buscando cosas por internet.. cogiendo ideas, pero de momento tranquilo y tu?

saludos
Imatge
gemma87

EntradaAutor: elisabetrn » ds. feb. 09, 2013 10:10 am

Hola,
Nosotros estamos buscando restaurante, Aunque yo me enamore del Paratge por su decoracion y sus instalaciones, la ermita es preciosa pero el problema de esta masia es la capacidad... Hoy vamos a visitar el Turo del Sol que hay tantisimos comentarios sobre este que nos hemos decidido hacer una visita.
Ya os contare a ver que tal.
Imatge
elisabetrn

Entrades: 239
Membre des de: dc. gen. 09, 2013 4:53 pm

EntradaAutor: Merigreti » dg. feb. 24, 2013 9:37 pm

elisabetrn ha escrit:Hola,
Nosotros estamos buscando restaurante, Aunque yo me enamore del Paratge por su decoracion y sus instalaciones, la ermita es preciosa pero el problema de esta masia es la capacidad... Hoy vamos a visitar el Turo del Sol que hay tantisimos comentarios sobre este que nos hemos decidido hacer una visita.
Ya os contare a ver que tal.

Hola elisabetrn, nosotros también estamos buscando restaurante, nos gusta mucho el Turó del Sol, aun no hemos ido a verlo pero pendiente está. Como fué la visita que hiciste? que te contaron? te gustó?
Imatge
Merigreti

Entrades: 1420
Membre des de: dt. maig 22, 2012 3:32 pm

EntradaAutor: cristina_raul » dl. feb. 25, 2013 12:39 am

Buenas!

Yo me casé en Espai Can Pagès, bueno de echo creo que ya lo puse en este post pero queda mas arriba. Nosotros quedamos contentisimos, vaya una boda 10, como todas las que celebran alli, perfecta! Además que los invitados quedaron encantados, es una boda distinta... Aquí os dejo el enlace del post de este mismo foro viewtopic.php?f=57&t=26276 :-)ok:
Imatge

Imatge

cristina_raul

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant