Laurafh ha escrit:Holaaaa nosaltres anirem al Japó si o si!!!! De fet estic començant a recopilar informació encara que em falta molt! Xo volem planificar molt b la ruta!!! Elisabetrn si al final hi aneu ho podrm anar mirant! Sempre va molt b tenir una altre opinió!
Zatara!! Minterrsa molt la teva experiència tan propera!! Que és el q mes t' ha agradat?!? El metro k tal!! ( em té preocupada aquest tema! I el de l'aeroport també!!) aisss explicaaaaa
Doncs triar una cosa em costa molt, perquè em va agradar tot bastant. Kyoto és espectacular, perquè és el Japó que jo m'imaginava, potser més clàssic, però amb les cases tradicionals, els temples, les geishes,... Nosaltres vam passar una nit a un ryokan, on tenien un onsen a l'aire lliure i ens va agradar molt, a més a més, era finals de març i encara hi havia neu. Això ens agradar molt i vam poder provar molts menjars tradicionals que segurament no hauríem tastat. També vam estar una nit a un temple al Koyasan i vam poder anar a les cerimònies del matí. Ja sabeu més o menys quina ruta voleu fer?
Nosaltres també vam anar al Mont Fuji i després de Kyoto vam passar un parell de nits a Osaka, des d'on vam anar a Hiroshima i a Miyajima.
El metro és com a tot arreu... és qüestió d'acostumar-s'hi i perdre's alguna vegada, si fa falta! A mi em passa el primer dia a una nova ciutat, que no saps gaire on vas, però al final t'hi acostumes. Depèn de la ruta que feu i dels dies que hi volgueu estar, segurament us comprareu el JR, que també serveix per algunes línies de metro de Tokyo, per la resta us haureu de comprar bitllets de metro. Per anar de l'aeroport de Narita a la ciutat, que es força lluny, també es pot fer servir el JR, però el dia que nosaltres vam arribar feia molt vent i havien cancel·lat el servei, però a la mateixa oficina on vam anar a activar el bitllet, ens van donar bitllets del tren/metro "lent", o sigui que cap problema.