Luna de miel

Un gran any!!

Re: Luna de miel

EntradaAutor: Merigreti » dv. abr. 05, 2013 8:25 pm

elisabetrn ha escrit:
Merigreti ha escrit:
elisabetrn ha escrit:Chicas por sí os interesa coger ideas este mes de abril es la feria del turismo en bcn!!! Vale la pena!

Así? Y para que dias cae, lo sabeis?

Rectifico, 19,20 y 21 de abril en el recinto montjuic.

Muchas graaaaciaas!!! Iremos ;)
Imatge
Merigreti
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1420
Membre des de: dt. maig 22, 2012 3:32 pm

EntradaAutor: silvia86 » ds. abr. 06, 2013 10:02 am

Creo que nosotros tambien iremos.. Lo mismo decimos Maldivas, que Japón, que Nueva York. No tenemos nada claro, a ver si allí nos decidimos por algo.. O nos volvemos mas locos jaja

Gracias por la info!!
Imatge
silvia86
:: núvia experta

Entrades: 536
Membre des de: dc. jul. 18, 2012 12:55 pm

EntradaAutor: yasped » ds. abr. 06, 2013 1:59 pm

Hola,

Soy Yasmina y mi pareja Pedro, nos casamos en mayo del año que viene.

Por si alguien le sirve de idea, nosotros el destino lo tenemos más o menos decidido, Camboya, aunque no sabemos aún si haremos un combinado Tailandia + Camboya o qué, así que iremos también a la feria, a ver si nos sirve de ayuda.

Gracias por la info y enhorabuena!!
Imatge
yasped

Entrades: 21
Membre des de: dc. abr. 03, 2013 2:33 pm

EntradaAutor: elisabetrn » ds. abr. 06, 2013 3:14 pm

Hola yasped, te recomiendo Tailandia 100% nosotros estuvimos 28 días el año pasado y la verdad que un viaje inolvidable, fuimos por nuestra cuenta sin agencia ni nada sólo mochila espalda y avión de ida y vuelta. Es un país muy fácil de visitr de cara al turismo...
Imatge
elisabetrn
:: núvia experimentada

Entrades: 239
Membre des de: dc. gen. 09, 2013 4:53 pm

EntradaAutor: cristina2014 » dc. abr. 10, 2013 8:41 am

Yo también ire al salón del turismo porque no lo tenemos nada claro. Siempre hemos pensado australia pero cuando aqui es verano allí hace frio y por trabajo seguramente sólo podemos viajar en agosto... Haber si en la feria aclaramos algo!
Imatge
cristina2014

Entrades: 692
Membre des de: dj. feb. 07, 2013 8:35 pm

EntradaAutor: axilipu » dc. abr. 10, 2013 9:18 am

Ay qué cacaaaaaa, yo no podré ir a la feria!!! la verdad es que no he pensado nada para luna de miel, lo veo tan lejooooos, lo primero es lo primero, jeje.
Buscandoooooo...me paso el día buscandooooooo...
axilipu
:: núvia rookie

Entrades: 105
Membre des de: dj. març 28, 2013 10:31 am

EntradaAutor: nenita22_BCN » dc. abr. 10, 2013 5:45 pm

Nosotros todavía no tenemos claro donde queremos ir :-/
nenita22_BCN

Entrades: 55
Membre des de: dl. març 18, 2013 11:51 am

EntradaAutor: Tamara_14 » dg. abr. 14, 2013 10:20 am

Buenas chicas!! soy nueva en este post, nosotros nos casamos en agosto del próximo año, nos iremos a Thailandia unos 15-17 días, hemos mirado solo Thai y con el combinado con Maldivas...el precio del combinado no nos lo han pasado todavía en Vibo antes de que cerraran y se abrieran como Barceló nos comentaron que Thai con playa allí mismo salía por unos 6000e los dos. Leyendo foros me está apeteciendo ir al siguiente año a Japón parece el destino preferido en los foros.

Un saludo a todas!!!
Imatge
Tamara_14

Entrades: 153
Membre des de: dc. des. 26, 2012 12:15 pm

EntradaAutor: cristina2014 » dg. abr. 14, 2013 5:22 pm

Tamara nosotros estamos acabando de decidir la fecha pero seguramente sera agosto y también habiamos pensado thailandia, aunque nos da miedo el tiempo. Me podras pasar los presupuestos cuando sepas algo? Aun me quea mucho por decidir antes de la luna de miel!
Imatge
cristina2014

EntradaAutor: cristina2014 » dg. abr. 14, 2013 5:23 pm

Por cierto que dia es el tuyo?
Imatge
cristina2014

EntradaAutor: Tamara_14 » dg. abr. 14, 2013 10:08 pm

Buenas guapis, nosotros nos casamos el 02/08 osea que nos iremos el 05/08 mas o menos. Si yo en cuando me pasen nota te digo. El mes de agosto es la mejor época para ir a Thai, la peor es mayo y la primera quincena de octubre que es cuando los monzones...

Un saludo a todas!!! -|-) -|-)
Imatge
Tamara_14

EntradaAutor: Mary2014 » dg. abr. 14, 2013 11:09 pm

Tamara_14 ha escrit:Buenas guapis, nosotros nos casamos el 02/08 osea que nos iremos el 05/08 mas o menos. Si yo en cuando me pasen nota te digo. El mes de agosto es la mejor época para ir a Thai, la peor es mayo y la primera quincena de octubre que es cuando los monzones...

Un saludo a todas!!! -|-) -|-)

Támara, el 2 de Agosto de 2014?
Mary2014

Entrades: 129
Membre des de: ds. feb. 09, 2013 12:10 am

EntradaAutor: Tamara_14 » dl. abr. 15, 2013 9:08 am

Sí, el 02/08/14.

Un saludo,
Imatge
Tamara_14

EntradaAutor: elisabetrn » dl. abr. 15, 2013 11:38 am

Tengo un destino en mente... JAPON!! A ver despues de la feria de este fin de semana pero es un destino q me parece genial... Alguna ha estado??
Imatge
elisabetrn

EntradaAutor: zatara » dl. abr. 15, 2013 12:04 pm

elisabetrn ha escrit:Tengo un destino en mente... JAPON!! A ver despues de la feria de este fin de semana pero es un destino q me parece genial... Alguna ha estado??

Hola! Nosaltres vam estar dues setmanes al Japó de lluna de mel el mes passat i ens va encantar! Ho recomano totalment. Hi ha moltes coses diferents (ciutats, natura, cultura, gastronomia, etc.) i segur que hi trobeu el que a vosaltres us agrada més... Jo, de fet, no sabria què triar, em va agradar tot; bé, Tokyo no gaire, però la resta del país ho compensa.

Si vols saber alguna cosa en concret, només has de preguntar-ho.
zatara

Entrades: 68
Membre des de: dj. gen. 03, 2013 8:55 am

EntradaAutor: Laurafh » dl. abr. 15, 2013 2:30 pm

zatara ha escrit:
elisabetrn ha escrit:Tengo un destino en mente... JAPON!! A ver despues de la feria de este fin de semana pero es un destino q me parece genial... Alguna ha estado??

Hola! Nosaltres vam estar dues setmanes al Japó de lluna de mel el mes passat i ens va encantar! Ho recomano totalment. Hi ha moltes coses diferents (ciutats, natura, cultura, gastronomia, etc.) i segur que hi trobeu el que a vosaltres us agrada més... Jo, de fet, no sabria què triar, em va agradar tot; bé, Tokyo no gaire, però la resta del país ho compensa.

Si vols saber alguna cosa en concret, només has de preguntar-ho.

Holaaaa nosaltres anirem al Japó si o si!!!! De fet estic començant a recopilar informació encara que em falta molt! Xo volem planificar molt b la ruta!!! Elisabetrn si al final hi aneu ho podrm anar mirant! Sempre va molt b tenir una altre opinió!
Zatara!! Minterrsa molt la teva experiència tan propera!! Que és el q mes t' ha agradat?!? El metro k tal!! ( em té preocupada aquest tema! I el de l'aeroport també!!) aisss explicaaaaa
Imatge
Laurafh

Entrades: 148
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 12:28 pm

EntradaAutor: zatara » dt. abr. 16, 2013 7:20 am

Laurafh ha escrit:Holaaaa nosaltres anirem al Japó si o si!!!! De fet estic començant a recopilar informació encara que em falta molt! Xo volem planificar molt b la ruta!!! Elisabetrn si al final hi aneu ho podrm anar mirant! Sempre va molt b tenir una altre opinió!
Zatara!! Minterrsa molt la teva experiència tan propera!! Que és el q mes t' ha agradat?!? El metro k tal!! ( em té preocupada aquest tema! I el de l'aeroport també!!) aisss explicaaaaa

Doncs triar una cosa em costa molt, perquè em va agradar tot bastant. Kyoto és espectacular, perquè és el Japó que jo m'imaginava, potser més clàssic, però amb les cases tradicionals, els temples, les geishes,... Nosaltres vam passar una nit a un ryokan, on tenien un onsen a l'aire lliure i ens va agradar molt, a més a més, era finals de març i encara hi havia neu. Això ens agradar molt i vam poder provar molts menjars tradicionals que segurament no hauríem tastat. També vam estar una nit a un temple al Koyasan i vam poder anar a les cerimònies del matí. Ja sabeu més o menys quina ruta voleu fer?

Nosaltres també vam anar al Mont Fuji i després de Kyoto vam passar un parell de nits a Osaka, des d'on vam anar a Hiroshima i a Miyajima.

El metro és com a tot arreu... és qüestió d'acostumar-s'hi i perdre's alguna vegada, si fa falta! A mi em passa el primer dia a una nova ciutat, que no saps gaire on vas, però al final t'hi acostumes. Depèn de la ruta que feu i dels dies que hi volgueu estar, segurament us comprareu el JR, que també serveix per algunes línies de metro de Tokyo, per la resta us haureu de comprar bitllets de metro. Per anar de l'aeroport de Narita a la ciutat, que es força lluny, també es pot fer servir el JR, però el dia que nosaltres vam arribar feia molt vent i havien cancel·lat el servei, però a la mateixa oficina on vam anar a activar el bitllet, ens van donar bitllets del tren/metro "lent", o sigui que cap problema.
zatara

EntradaAutor: elisabetrn » dt. abr. 16, 2013 8:12 am

zatara ha escrit:
Laurafh ha escrit:Holaaaa nosaltres anirem al Japó si o si!!!! De fet estic començant a recopilar informació encara que em falta molt! Xo volem planificar molt b la ruta!!! Elisabetrn si al final hi aneu ho podrm anar mirant! Sempre va molt b tenir una altre opinió!

Doncs triar una cosa em costa molt, perquè em va agradar tot bastant. Kyoto és espectacular, perquè és el Japó que jo m'imaginava, potser més clàssic, però amb les cases tradicionals, els temples, les geishes,... Nosaltres vam passar una nit a un ryokan, on tenien un onsen a l'aire lliure i ens va agradar molt, a més a més, era finals de març i encara hi havia neu. Això ens agradar molt i vam poder provar molts menjars tradicionals que segurament no hauríem tastat. També vam estar una nit a un temple al Koyasan i vam poder anar a les cerimònies del matí. Ja sabeu més o menys quina ruta voleu fer?

Nosaltres també vam anar al Mont Fuji i després de Kyoto vam passar un parell de nits a Osaka, des d'on vam anar a Hiroshima i a Miyajima.

El metro és com a tot arreu... és qüestió d'acostumar-s'hi i perdre's alguna vegada, si fa falta! A mi em passa el primer dia a una nova ciutat, que no saps gaire on vas, però al final t'hi acostumes. Depèn de la ruta que feu i dels dies que hi volgueu estar, segurament us comprareu el JR, que també serveix per algunes línies de metro de Tokyo, per la resta us haureu de comprar bitllets de metro. Per anar de l'aeroport de Narita a la ciutat, que es força lluny, també es pot fer servir el JR, però el dia que nosaltres vam arribar feia molt vent i havien cancel·lat el servei, però a la mateixa oficina on vam anar a activar el bitllet, ens van donar bitllets del tren/metro "lent", o sigui que cap problema.

Que guayyyy....
Nosaltres aquest cap de setmana, anirem a la fira del turisme! Suposso que decidirem el que...
Zatara! Vas portar els Hotels contractats desd aqui? O es un pais que pots anar per lliure?
Imatge
elisabetrn

EntradaAutor: zatara » dt. abr. 16, 2013 8:36 am

elisabetrn ha escrit:Que guayyyy....
Nosaltres aquest cap de setmana, anirem a la fira del turisme! Suposso que decidirem el que...
Zatara! Vas portar els Hotels contractats desd aqui? O es un pais que pots anar per lliure?

Pots anar per lliure, però nosaltres els vam contractar des d'aquí excepte el de Kyoto i el d'Osaka, perquè ho vam trobar més pràctic i així podíem comparar preus i zones on volíem estar. No sé si amb això de portar els hotels contractats volies dir que una agència te'ls buscava; nosaltres no vam fer això, vam buscar-nos els hotels que ens interessaven per internet i vam estar comparant preus, disponibilitat, etc. fins que ens vam decidir i els vam portar contractats. A Kyoto, quan vam arribar a l'estació vam anar al centre d'informació i ens van buscar un hotel.

Jo contractaria almenys el del primer dia, perquè així quan arribes no has d'estar buscant hotel amb les maletes, sense saber gaire on vas (però això va a gustos...) i com que nosaltres volíem estar una nit a l'onsen i al temple, vam pensar que era millor deixar aquests temes lligats des d'aquí
zatara

EntradaAutor: elisabetrn » dt. abr. 16, 2013 10:53 am

zatara ha escrit:
elisabetrn ha escrit:Que guayyyy....

Pots anar per lliure, però nosaltres els vam contractar des d'aquí excepte el de Kyoto i el d'Osaka, perquè ho vam trobar més pràctic i així podíem comparar preus i zones on volíem estar. No sé si amb això de portar els hotels contractats volies dir que una agència te'ls buscava; nosaltres no vam fer això, vam buscar-nos els hotels que ens interessaven per internet i vam estar comparant preus, disponibilitat, etc. fins que ens vam decidir i els vam portar contractats. A Kyoto, quan vam arribar a l'estació vam anar al centre d'informació i ens van buscar un hotel.

Jo contractaria almenys el del primer dia, perquè així quan arribes no has d'estar buscant hotel amb les maletes, sense saber gaire on vas (però això va a gustos...) i com que nosaltres volíem estar una nit a l'onsen i al temple, vam pensar que era millor deixar aquests temes lligats des d'aquí

Moltes gracies, ja us comentarem a veure que fem finalment...
Imatge
elisabetrn

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant