elibeta5 ha escrit:Arya82 ha escrit:Elibeta, la teva idea de personalitzar-ho tu mateixa m'ha fet pensar en altres maneres de fer-hoi mira q he trobat:
http://www.bodas.net/debates/tutorial-v ... os--t27679
Podria estar bé no? Jo estic per agafar un got de xupito de casa i probar-ho... A més ho pots fer amb qualsevol dibuix, fins i tot un cor com el teu per fer-ho més senzill!
esta molt be tmb!!! pero has de tenir molta manya per fer-ho no? i quan costaran les pintures aquestes?
loq que he fet es agafar el segell i ho imprimire en un paper que es per fer pegatines stic que ja l´he comprat, en la foto ho he fet amb foli xk era x fer una prova, abans de comprar l´altre paper per aixo keda com despegat, quan tingui el fet amb l´altre paper ho torno a posar
Les pintures pel que he vist van dels 2 als 4 euros, però jo el que faré serà comprar només 1 color, el negre, per provar a veure com se’m dona. Si la cosa surt bé, compraré més colors i en faré un de sencer. I si em convenç, ja compraré tots els gots de xupito que als xinos o a l’ikea segur que n’hi ha que estan bé de preu.
A veure si me’n surto! La idea seria fer aquest dibuix:
Però així amb l’enganxina com ho fas tu també pot quedar molt bé, i segur que es molt més fàcil i ràpid que el que intentaré fer jo!