Els pentinats de núvia

Un gran any!!

Re: Els pentinats de núvia

EntradaAutor: Arya82 » dj. jul. 11, 2013 10:55 am

isaycheni ha escrit:a Sabadell??? ni idea... jo et puc aconsellar a Lliçà d'Amunt o Santa Perpètua...

Doncs també m'aniria bé per aquesta zona! Si em pots aconsellar algú, t'ho agrairia :-)
Imatge
Arya82
:: núvia experimentada

Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

EntradaAutor: mire_ia » dj. jul. 11, 2013 5:04 pm

Arya82 ha escrit:
Doncs quina sort que tens!! Pq jo no tinc ni idea de qui m'ho podría fer... O sigui q aprofito per preguntar... Algú q em pugui recomanar una perruquera per la zona de Sabadell?

Arya ETS d Sabadell???? :..: jo tmb!! Jo vaig a una pelu d terrassa q es DIU carme gamell, la noia q m aten sempre es DIU anabel i confio en ella 100% te totes les papeletes x pentinarme l día B >.-<: >.-<:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
mire_ia
:: núvia de bronze

Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

EntradaAutor: Arya82 » dj. jul. 11, 2013 5:17 pm

mire_ia ha escrit:
Arya82 ha escrit:
Doncs quina sort que tens!! Pq jo no tinc ni idea de qui m'ho podría fer... O sigui q aprofito per preguntar... Algú q em pugui recomanar una perruquera per la zona de Sabadell?

Arya ETS d Sabadell???? :..: jo tmb!! Jo vaig a una pelu d terrassa q es DIU carme gamell, la noia q m aten sempre es DIU anabel i confio en ella 100% te totes les papeletes x pentinarme l día B >.-<: >.-<:

Gràcies per la recomenació, però tu i jo ens casem el mateix dia!!! *.-o-o.* Dubto que ens pugui fer a totes dues :-)0(-: Jo normalment vaig a l'Anna Ferrer, però a saber què em cobrarien!! Si ja normalment barata no es... Però ho preguntaré. Ma mare hi va anar un dia a fer-se un recollit per un casament i m'ha dit que es l'únic lloc on han aconseguit que li aguanti tot el dia (totes dues tenim el mateix tipus de cabell). Així q a veure si hi ha sort i el preu es asequible... :.0.-0.:
Imatge
Arya82

Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

EntradaAutor: mire_ia » dj. jul. 11, 2013 5:20 pm

Arya82 ha escrit:
mire_ia ha escrit:
Arya82 ha escrit:

Gràcies per la recomenació, però tu i jo ens casem el mateix dia!!! *.-o-o.* Dubto que ens pugui fer a totes dues :-)0(-: Jo normalment vaig a l'Anna Ferrer, però a saber què em cobrarien!! Si ja normalment barata no es... Però ho preguntaré. Ma mare hi va anar un dia a fer-se un recollit per un casament i m'ha dit que es l'únic lloc on han aconseguit que li aguanti tot el dia (totes dues tenim el mateix tipus de cabell). Així q a veure si hi ha sort i el preu es asequible... :.0.-0.:

Es veritat!!!! :t:t: :t:t: q bo!!! Igual si ens aten a ls 2 ja li ocupem tot el matí! :-)0(-:
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
mire_ia

Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

EntradaAutor: Arya82 » dj. jul. 11, 2013 6:31 pm

:-)0(-: Qui sap! Potser ens podria fer un 2x1, no? :-)0(-:
Imatge
Arya82