isaycheni ha escrit:a Sabadell??? ni idea... jo et puc aconsellar a Lliçà d'Amunt o Santa Perpètua...
Doncs també m'aniria bé per aquesta zona! Si em pots aconsellar algú, t'ho agrairia

Autor: Arya82 » dj. jul. 11, 2013 10:55 am
isaycheni ha escrit:a Sabadell??? ni idea... jo et puc aconsellar a Lliçà d'Amunt o Santa Perpètua...
Autor: mire_ia » dj. jul. 11, 2013 5:04 pm
Arya82 ha escrit:
Doncs quina sort que tens!! Pq jo no tinc ni idea de qui m'ho podría fer... O sigui q aprofito per preguntar... Algú q em pugui recomanar una perruquera per la zona de Sabadell?
Autor: Arya82 » dj. jul. 11, 2013 5:17 pm
mire_ia ha escrit:Arya82 ha escrit:
Doncs quina sort que tens!! Pq jo no tinc ni idea de qui m'ho podría fer... O sigui q aprofito per preguntar... Algú q em pugui recomanar una perruquera per la zona de Sabadell?
Arya ETS d Sabadell????jo tmb!! Jo vaig a una pelu d terrassa q es DIU carme gamell, la noia q m aten sempre es DIU anabel i confio en ella 100% te totes les papeletes x pentinarme l día B
![]()
Autor: mire_ia » dj. jul. 11, 2013 5:20 pm
Arya82 ha escrit:mire_ia ha escrit:Arya82 ha escrit:
Arya ETS d Sabadell????jo tmb!! Jo vaig a una pelu d terrassa q es DIU carme gamell, la noia q m aten sempre es DIU anabel i confio en ella 100% te totes les papeletes x pentinarme l día B
![]()
Gràcies per la recomenació, però tu i jo ens casem el mateix dia!!!Dubto que ens pugui fer a totes dues
Jo normalment vaig a l'Anna Ferrer, però a saber què em cobrarien!! Si ja normalment barata no es... Però ho preguntaré. Ma mare hi va anar un dia a fer-se un recollit per un casament i m'ha dit que es l'únic lloc on han aconseguit que li aguanti tot el dia (totes dues tenim el mateix tipus de cabell). Així q a veure si hi ha sort i el preu es asequible...
Autor: Arya82 » dj. jul. 11, 2013 6:31 pm