Agasshi ha escrit:mire_ia ha escrit:Ei!! Benvinguda!!ja tens el vestit?? Uff jo ara estic amb aixo i que difícil... M agraden varios i jo em pensava q quan fos el meu ho tindria clar pero ara ja no ho tinc tan clar... El disenyador on has comprat no el conec, quin estil fa?? Quin model has agafat? Ho vas tenir clar d seguida??
ja ho veus.. Estic feta un lío..
![]()
Jo d tu si q començaria a mirar fotografs.. Tranquilament xo quan ho tingueu clar reserveu, així us assegureu el día..![]()
Jo també he rebut l Mail d can ribasdemà mateix truco x confirmar!! Quines ganes!!!!
Sí, tenia bastant clar que m'agradaven gairebé tots els vestits de Whiteday xD de totes maneres abans vaig passar per Pronovias i m'ho vaig passar teta amb les amigues (erem 7!!), vam fer molt de soroll i va ser molt divertit, però em sentia "disfressada" amb aquells vestits >_<
La col·lecció de Whiteday la pots veure aquí: http://www.whiteday.es, i si teniu curiositat, el meu és el model Marina, de la col·lecció Nature. M'encanta el fet de que es fagi curt perquè penso ballar a muerte!!!!![]()
Per cert, jo també sóc del grup dels Cirerers, així que ens vorem la setmana que ve :P
Agasshi! No coneixia pas aquesta firma! Quina col·lecció més maca que té...amb molt de carácter, oi? Són xulos!!!