esther-jose ha escrit:zatara ha escrit:esther-jose ha escrit:Empecé mirando Canadá Oeste y no está nada mal. Los paisajes son una pasada pero tenemos miedo que todo el viaje sea ver cascadas y más cascadas. Así que no sabemos qué hacer. Nuestro problema es que al casarnos en domingo tenemos que salir de viaje como muy pronto el lunes, y muchos viajes salen en domingo

El viernes fuimos a una agencia y nos dijeron que hasta después de Semana Santa no saldrán los viajes del año que viene, así que tocará esperar!
Hola! Feia molts dies que no passava pel fórum, però veient que parlaves del Canadà, no me n'he pogut estar. Jo vaig viure una temporada a l'oest del Canadà i te'l recomano plenament, si us agrada la natura. Per dir-te la veritat, jo no vaig visitar gaires cascades, hi ha molts llacs, muntanyes, ciutats no gaire grans que tenen el seu encant. I a mi la tardor m'agrada especialmente, perquè els colors són espectaculars. Jo recomanaria sobretot anar als parcs de Banff i Jasper. Si es vol (i es té temps) també es pot visitar més la zona de la costa del Pacífic i l'illa de Vancouver, que està força bé.
Gràcies zatara pels teus comentaris! I al setembre quina temperatura fa? He vist que en la majoria de rutes passen per un glaciar. Tú hi has anat? És maco? També hi ha extensions de dos dies per visitar l'illa Victoria, però ja pugen més de preu. Val la pena?
Al setembre, fa una mica més de fred que aquí, però no és res exagerat, seria com potser l'octubre a Barcelona. Si realment es vol anar a caminar i pujar alguna muntanya, millor portar alguna cosa que abrigui, perquè el temps varia molt. Aquest glaciar que comentes no sé exactament quin és; sé que hi ha un parc a Montana que es diu Glacier Park i em sembla que moltes rutes fan Banff, Jasper i Glacier, però no sé si és això. Jo he vist fotos d'aquest parc i és xulo i Banff és preciós; em vaig enamorar de les Rockies. Victoria és un lloc pintoresc amb un aire britànic, hi ha el parlament de British Columbia, i em sembla que hi ha algun parc que pot estar bé (jo només vaig visitar la ciutat una parell de dies); la veritat és que si ho encareix gaire, jo no hi aniria, perquè és un pèl lluny i podeu aprofitar el temps per fer coses més interessants. Ah, també plou bastant a la costa (Vancouver ho recordo especialment plujós.