Autor: Arya82 » dc. jul. 17, 2013 2:01 pm
Autor: SanyJavi » dj. jul. 18, 2013 8:30 am
Autor: isaycheni » dj. jul. 18, 2013 2:21 pm
elibeta5 ha escrit:Arya82 ha escrit:Isaycheni, aquí tens la direcció on vaig trobar les copes i els gots:
http://www.calcomaniascesc.es/18201.html
Hi ha coses moníssimes!
gracies!!!! vaig a mirar-ho!!!
Autor: Merigreti » dj. jul. 18, 2013 5:44 pm
Autor: isaycheni » dj. jul. 18, 2013 9:42 pm
Autor: elibeta5 » dj. jul. 18, 2013 9:57 pm
isaycheni ha escrit:no pone el precio en la web. Yo les escribí diciéndoles que me gustaban las copas de cava de novios y que me dijeran el precio. Y me pasaron el precio de todos los productos.
Hoy me han dicho que se pueden combinar todos sus productos (copas de cava, chupitos...) para llegar a las 25 unidades, porque imprimen los nombres de los novios y fecha. Está chulísimo!!!!
Autor: gemma87 » dv. jul. 19, 2013 4:55 pm
elibeta5 ha escrit:isaycheni ha escrit:no pone el precio en la web. Yo les escribí diciéndoles que me gustaban las copas de cava de novios y que me dijeran el precio. Y me pasaron el precio de todos los productos.
Hoy me han dicho que se pueden combinar todos sus productos (copas de cava, chupitos...) para llegar a las 25 unidades, porque imprimen los nombres de los novios y fecha. Está chulísimo!!!!
me los puedes evniar? mi dire es bodaraulyeli2014@gmail.com
Autor: isaycheni » dv. jul. 19, 2013 7:01 pm
elibeta5 ha escrit:isaycheni ha escrit:no pone el precio en la web. Yo les escribí diciéndoles que me gustaban las copas de cava de novios y que me dijeran el precio. Y me pasaron el precio de todos los productos.
Autor: Merigreti » dv. jul. 19, 2013 7:06 pm
Autor: elibeta5 » dv. jul. 19, 2013 8:25 pm
isaycheni ha escrit:elibeta5 ha escrit:isaycheni ha escrit:no pone el precio en la web. Yo les escribí diciéndoles que me gustaban las copas de cava de novios y que me dijeran el precio. Y me pasaron el precio de todos los productos.
hecho!!! ya te he enviado el mail con los precios!
Autor: Alexita012 » dg. jul. 21, 2013 4:22 pm
Autor: Arya82 » dc. jul. 24, 2013 2:11 pm
Autor: elibeta5 » dc. jul. 24, 2013 8:44 pm
Autor: Arya82 » dj. jul. 25, 2013 1:53 pm
elibeta5 ha escrit:a mi si que se me obre sense problemes!
Autor: marita22 » dj. jul. 25, 2013 10:59 pm
Arya82 ha escrit:A mi m'agradaria una cosa així, però a saber el preu!
N'hi ha també amb tasses, espelmes...
Autor: elibeta5 » dv. jul. 26, 2013 10:43 am
Autor: Arya82 » dv. jul. 26, 2013 1:17 pm
marita22 ha escrit:Arya82 ha escrit:A mi m'agradaria una cosa així, però a saber el preu!
Holaa, hay una pag que se llama Chupitum, a ver si ves algo que te gusta, yo todavía no se que dar a los invitados, hay tantas cosas , que te vuelves loca!!!!
![]()
elibeta5 ha escrit:Chicassss tengo una idea em mente barata xo con trabajo!!!ya os contare
Autor: elibeta5 » dg. jul. 28, 2013 8:18 am
Arya82 ha escrit:marita22 ha escrit:Arya82 ha escrit:A mi m'agradaria una cosa així, però a saber el preu!
Holaa, hay una pag que se llama Chupitum, a ver si ves algo que te gusta, yo todavía no se que dar a los invitados, hay tantas cosas , que te vuelves loca!!!!
![]()
Chupitum també està bé, però m’agraden més els altres! A veure si aconsegueixo que se m’obri la pàgina i miro preusQue els detalls continuo sense tenir-los gens clars!!
elibeta5 ha escrit:Chicassss tengo una idea em mente barata xo con trabajo!!!ya os contare
Doncs comparteix noia!!!
Autor: Arya82 » dg. jul. 28, 2013 3:08 pm
Autor: elibeta5 » dg. jul. 28, 2013 5:10 pm
Arya82 ha escrit:Elibeta, la teva idea de personalitzar-ho tu mateixa m'ha fet pensar en altres maneres de fer-hoi mira q he trobat:
http://www.bodas.net/debates/tutorial-v ... os--t27679
Podria estar bé no? Jo estic per agafar un got de xupito de casa i probar-ho... A més ho pots fer amb qualsevol dibuix, fins i tot un cor com el teu per fer-ho més senzill!