Nuvies del Gironès 2014

Un gran any!!

Re: Nuvies del Gironès 2014

EntradaAutor: floreta01 » dj. maig 16, 2013 10:36 am

anna12 ha escrit:Hola a totes,
Aqui una altra gironina que es casa al Setembre del 2014!!!
Buscant restaurant o masia xula ...:(

Anna ànims que tens coses precioses per Girona!
Quina zona mires?
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: cgarc236 » dj. set. 12, 2013 7:13 pm

Hola noies .. veig que això està molta aturat. Poder també seré núvia 2014 ... tot just ara comencem a mirar...
cgarc236

Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 12, 2013 5:23 pm

EntradaAutor: Lisbeth » dl. set. 16, 2013 1:12 am

Bona nit noies!

aquí una núvia gironina del 2011!!

jo em vaig casar a Mas Siubès, a Les Planes d'Hòstoles. És un lloc espectacular!!

nosaltres fa sis mesos que hem agafat una casa rural i volem fer casaments, però de petit format, per grups petits , en mig del bosc... bé, tant és!! el que importa és que aquí som varies de girona que us podem dir cosetes de la zona!

el nostre dj, després de mirar-ne varis, va ser en roger, de djgirona.com

endavnat!
La crònica dels dies més feliços de la meva vida AQUÍ

Imatge
Lisbeth
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2156
Membre des de: dg. nov. 28, 2010 1:09 am

EntradaAutor: AliciayMarc » dj. set. 19, 2013 11:33 pm

Holaaa, yo soy de palafolls, y soy medio geronense ya que esty mucho por blanes, tordera... desde pequeña. El restaurante lo e cogido en sant vicenç de montalt, Turo del sol, es una pasada, que voy a decir... Jejej
Y el fotografo que he escogido es de blanes, Maduixa, el trabajo muy bueno, y voy recomendada por 2 parejas..
Bueno vamos hablandoo!!
Mi gran dia... 21 de junio del 2.014
AliciayMarc
:: núvia rookie

Entrades: 108
Membre des de: dg. març 10, 2013 11:41 pm

EntradaAutor: gisa » dt. nov. 26, 2013 12:08 am

Hola!! Que hi ha algú??? *.-o-o.*
Aquí una altra gironina que es casa l'abril de 2014!! ::love:: ::love:: Nosaltres no farem una casament tradicional... tenim un pressupost moooolt petit i després de 14 anys junts i amb una filla tampoc ens hi veiem... De moment tenim dues opcions:
1- Cerimònia a l'ajuntament i dinar (normalet) amb família i amics (uns 50)
2 Lloguer de masia, casa rural, etc... dinar de càtering i després disposar de la masia per barbacoa/festa/dormir pels qui vulguin allargar la festa.
Tot dependrà dels preus... :-/
En fi, que accepto idees sobre restaurants, cases rurals i càterings!
Lisbeth, deies que tenies una masia per casaments de petit format? Explica, explica! :-)
gisa

Entrades: 87
Membre des de: dg. nov. 24, 2013 4:55 pm

EntradaAutor: Vero198428 » dt. nov. 26, 2013 8:33 am

gisa ha escrit:Hola!! Que hi ha algú??? *.-o-o.*
Aquí una altra gironina que es casa l'abril de 2014!! ::love:: ::love:: Nosaltres no farem una casament tradicional... tenim un pressupost moooolt petit i després de 14 anys junts i amb una filla tampoc ens hi veiem... De moment tenim dues opcions:
1- Cerimònia a l'ajuntament i dinar (normalet) amb família i amics (uns 50)
2 Lloguer de masia, casa rural, etc... dinar de càtering i després disposar de la masia per barbacoa/festa/dormir pels qui vulguin allargar la festa.
Tot dependrà dels preus... :-/
En fi, que accepto idees sobre restaurants, cases rurals i càterings!
Lisbeth, deies que tenies una masia per casaments de petit format? Explica, explica! :-)

Hola guapa!!!

Moltes felicitats per la vostra boda. Jo amb la meva familia hem agafat unes quantes vegades una casa rural a la nacional II que es dio Can Bruno. Es una Casa rural molt grn amb un parell de salon bastant grans. Nosaltres sempre que hi anem som unes 30 persones i ens quedem a dormir i tot i tenim llits de sobra. Esta molt be de preu.

Espero que t'hagi pogut ajudar una miqueta!!
Imatge
Vero198428

Entrades: 103
Membre des de: dc. gen. 02, 2013 10:57 am

EntradaAutor: gisa » dt. nov. 26, 2013 4:39 pm

Hola Vero, moltes gràcies, ara m'ho miro!! _cfe*:-)
gisa

EntradaAutor: gisa » dg. des. 01, 2013 10:26 am

Gironines, on sooouuuu?? Està molt paradet això.... :-( Amb les ganes que tinc de xerrar :..: :..: Ahir vam anar a mirar una casa de colònies a prop de Sant Gregori i ens va agradar força, i a més, tenim la possibilitat que ells ens facin l'àpat :e:-)e
La setmana que ve anem a veure una altra a prop de Cornellà del Terri a veure què tal... ::[]:-]]
Canviant de tema, a mi m'agradaria fer la cerimònia a la mateixa casa, encara que fos una cosa molt senzilla i tal, però el meu home em diu que "No cal, a l'ajuntament i "arreando!" :t:t: :t:t: En fi, casi segur que ho fem a l'ajuntament, però quan vaig anar l'altre dia per començar els "papeleos" :[]:-): em van dir que ells només casaven entre setmana, o bé a les 9 del matí o bé a les dues del migdia ?:) ?:) , per tant, allà segur que no ens casem... A les que ho féu pel civil, heu pogut triar data?
En fi, me'n vaig a fer alguna cosa de profit i a veure si algú escriu, que sinò només faig monòlegs... :-)0(-:
gisa

EntradaAutor: Arimar » dg. des. 01, 2013 11:55 am

Hola Gisa,
Jo soc Gironina i em caso a l'Alt Emporda en una masia que hem llogat.
Jo tambe he començat a fer expedient matrimonial, pero l'he obert a Bcn, on estem vivint i d'aquest registre civil, me l'envien al del poble on farem la ceremonia. El tema horaris, depen de cada registre civil i/o ajuntament, tot i que normalment, solen fer-ho entre setmana, hi ha llocs on et poden casar el dissabte. Nosaltres estem a l'espera de que ens confirmin que podra ser en dissabte. Sino aniriem el divendred i el dia seguent fariem una ceremonia falsa. No m'agradaria fer-ho aixi, pero si no hi ha una altra opcio, aixi haura de ser.
Ja ens aniras informant!!
Imatge
Arimar
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

EntradaAutor: cgarc236 » dl. des. 02, 2013 9:43 pm

Hola a totes, finalment sí que ens casem el setembre del 2014.... confirmat!!!
cgarc236

Entrades: 5
Membre des de: dj. set. 12, 2013 5:23 pm

Anterior

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant