PREPARATIUS PEL GRAN DIA!

Un gran any!!

Re: PREPARATIUS PEL GRAN DIA!

EntradaAutor: CrisyJuanan » dc. juny 19, 2013 9:05 am

:)
Imatge
CrisyJuanan
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 508
Membre des de: dg. juny 09, 2013 5:42 pm

EntradaAutor: Eia » dl. juny 24, 2013 9:29 pm

Exacto, como te ha dicho mire_ia, primero es la fecha cerrada con el restaurante y lo siguiente el fotógrafo,....lo demás ya poco a poco ir cogiendo ideas! :-)ok:
Imatge
Eia
:: núvia experimentada

Entrades: 246
Membre des de: dc. maig 01, 2013 4:51 pm

EntradaAutor: AliciayMarc » dg. jul. 07, 2013 12:24 pm

Hola chicas!! Yo ya tengo cura, restaurante, fotografo, y desde ace un pokito tengo vestido!! Pero ahora ya no se por donde seguir jajaja llevo un mes y pico parado el tema boda y necesito un empujoncito.....
Mi gran dia... 21 de junio del 2.014
AliciayMarc
:: núvia rookie

Entrades: 108
Membre des de: dg. març 10, 2013 11:41 pm

EntradaAutor: Arya82 » dg. jul. 07, 2013 12:37 pm

AliciayMarc ha escrit:Hola chicas!! Yo ya tengo cura, restaurante, fotografo, y desde ace un pokito tengo vestido!! Pero ahora ya no se por donde seguir jajaja llevo un mes y pico parado el tema boda y necesito un empujoncito.....

Quina velocitat!!!! Ja tens vestit i tot >.-<: Suposo q ara hauries de mirar el tema música, no? Informar-te, veure què vols i contractar el q us agradari més. Nosaltres ara estem mirant això (tot i q jo encara no tinc vestit).
Imatge
Arya82

Entrades: 481
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:22 am

EntradaAutor: AliciayMarc » dg. jul. 07, 2013 3:12 pm

Doncs si, una mica rapid, pero el vestit va ser la meva mare que va insistir... Y enseguida vaig trobar el meu, el que m'agradava x tots costats, i el preu.. Millor no trobaria...
La musica em van dir que la posa el restaurant, que ells ya tenen el dj no?
AliciayMarc

EntradaAutor: Arya82 » dg. jul. 07, 2013 4:24 pm

AliciayMarc ha escrit:Doncs si, una mica rapid, pero el vestit va ser la meva mare que va insistir... Y enseguida vaig trobar el meu, el que m'agradava x tots costats, i el preu.. Millor no trobaria...
La musica em van dir que la posa el restaurant, que ells ya tenen el dj no?

Ah, doncs potser a vosaltres us l'inclouen en el preu. A nosaltres no, tot i q ens van donar una llista amb gent amb qui treballaven (entre ells un músic) per si en voliem contractar cap (sense obligar-nos-hi). Però ja et dic q no hi anava inclós en el preu. Si a vosaltres us l'inclouen, genial! >.-<:
Imatge
Arya82

EntradaAutor: AliciayMarc » dg. jul. 07, 2013 10:16 pm

Crec que si, ja ho mirare be, pero no ens van donar cap nom ni res, en canvi de fotografs si uns quants per si voliem..
AliciayMarc

EntradaAutor: AliciayMarc » dg. jul. 07, 2013 10:27 pm

A otra cosa, yo me caso por la iglesia, tambien se tiene que decorar, cn flores y esas cosas? Y si es asi que tengo k decirlo en una floristeria si van a decorar o kien lo hace?
AliciayMarc

EntradaAutor: Arya82 » dl. jul. 08, 2013 10:46 am

AliciayMarc ha escrit:A otra cosa, yo me caso por la iglesia, tambien se tiene que decorar, cn flores y esas cosas? Y si es asi que tengo k decirlo en una floristeria si van a decorar o kien lo hace?

Sí, la decoració de la l'esglèsia ho porta la floristeria. Quan hi vagis, pregunta-ho i segurament et donarà idees si tu encara no ho tens molt clar (com es el meu cas...) i ells se n'encarreguen de tot.
Imatge
Arya82

EntradaAutor: AliciayMarc » dl. jul. 08, 2013 6:20 pm

Arya82 ha escrit:
AliciayMarc ha escrit:A otra cosa, yo me caso por la iglesia, tambien se tiene que decorar, cn flores y esas cosas? Y si es asi que tengo k decirlo en una floristeria si van a decorar o kien lo hace?

Sí, la decoració de la l'esglèsia ho porta la floristeria. Quan hi vagis, pregunta-ho i segurament et donarà idees si tu encara no ho tens molt clar (com es el meu cas...) i ells se n'encarreguen de tot.

Vale gracies, ja quan vagi preguntare i que m'ajudin perqu yo tampoc tinc ni idea!
AliciayMarc

Anterior

Torna a: Bodas 2014

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant