He vist aquest, però no sé quin tipus de flor és...

Autor: Halia » dt. jul. 09, 2013 4:58 pm
Autor: nela81 » dt. jul. 09, 2013 5:22 pm
Autor: Halia » dt. jul. 09, 2013 5:44 pm
Autor: Gisela010 » dc. jul. 10, 2013 10:50 am
Halia ha escrit:Tinc una mica de lio perquè no he pensat en com serà el meu ram i jo no sé de flors i plantes... És un tema que m'inquieta una mica...![]()
He vist aquest, però no sé quin tipus de flor és...
Autor: Halia » dc. jul. 10, 2013 3:10 pm
Autor: elibeta5 » dj. jul. 11, 2013 6:50 am
Autor: Arya82 » dj. jul. 11, 2013 11:05 am
Autor: Halia » dj. jul. 11, 2013 6:15 pm
Autor: elibeta5 » dj. jul. 11, 2013 9:41 pm
Autor: Arya82 » dv. jul. 12, 2013 10:38 am
elibeta5 ha escrit:jo sempre he tingut la idea de q fos de roses vermelles nomes, xo ara q els miro amb calma em dona la sensació que cridara massa la atenció i estic veient altres ( com aquest) q magraden molt...
Autor: Arya82 » dv. jul. 12, 2013 1:51 pm
Autor: elibeta5 » dv. jul. 12, 2013 2:50 pm
Arya82 ha escrit:elibeta5 ha escrit:jo sempre he tingut la idea de q fos de roses vermelles nomes, xo ara q els miro amb calma em dona la sensació que cridara massa la atenció i estic veient altres ( com aquest) q magraden molt...
A mi m'ha passat el mateix Elibeta! Ara també et dic q em sembla q cada 5 minuts canvio d'opinió...
Autor: Arya82 » dv. jul. 12, 2013 5:58 pm
elibeta5 ha escrit:Arya82 ha escrit:elibeta5 ha escrit:jo sempre he tingut la idea de q fos de roses vermelles nomes, xo ara q els miro amb calma em dona la sensació que cridara massa la atenció i estic veient altres ( com aquest) q magraden molt...
A mi m'ha passat el mateix Elibeta! Ara també et dic q em sembla q cada 5 minuts canvio d'opinió...
jajaja tmb em passa!!! xo amb tot no nomes amb el ram
Autor: elibeta5 » dv. jul. 12, 2013 6:18 pm
Autor: Halia » dv. jul. 12, 2013 6:55 pm
elibeta5 ha escrit:Ja... I a mes falten diners... Per cert tinc una amiga k treballa en el mercat de les flors i ma dit una floristeria q Hi ha a carrer valencia, crec k floristeria navarro q ma dit k treballen superbe i k no son molt cars, despres os confirmo el nom
Autor: elibeta5 » dv. jul. 12, 2013 7:17 pm
Halia ha escrit:elibeta5 ha escrit:Ja... I a mes falten diners... Per cert tinc una amiga k treballa en el mercat de les flors i ma dit una floristeria q Hi ha a carrer valencia, crec k floristeria navarro q ma dit k treballen superbe i k no son molt cars, despres os confirmo el nom
Romandré a l'espera...
Jo no m'he pogut esperar i li he dit al meu xicot quines eren les flors del ram. Trenquem tradicions? Potser... però penso que és una de les coses més "sorpresa" que només sabrem els dos.
Farem lo impossible per portar-les jo al ram i ell si pot, també, perquè el seu traje no sé com és... jajajajaja
Autor: Halia » ds. jul. 13, 2013 11:21 am
elibeta5 ha escrit:Halia ha escrit:elibeta5 ha escrit:Ja... I a mes falten diners... Per cert tinc una amiga k treballa en el mercat de les flors i ma dit una floristeria q Hi ha a carrer valencia, crec k floristeria navarro q ma dit k treballen superbe i k no son molt cars, despres os confirmo el nom
Romandré a l'espera...
Jo no m'he pogut esperar i li he dit al meu xicot quines eren les flors del ram. Trenquem tradicions? Potser... però penso que és una de les coses més "sorpresa" que només sabrem els dos.
Farem lo impossible per portar-les jo al ram i ell si pot, també, perquè el seu traje no sé com és... jajajajaja
ohhh en la meva opinio tmp passa res!!! li han agradat??? et passo la dire de la pagina de la floristería q man dit per si vols mirar
http://www.floristeriasnavarro.com/inde ... e4def2e32a
a la pagina no surt molta info...xo bueno per si vols consultar...
Autor: elibeta5 » dg. jul. 14, 2013 9:19 am
Autor: elibeta5 » dg. jul. 14, 2013 9:19 am
Autor: Halia » dg. jul. 14, 2013 11:30 am