De baixon... Mal temps!

un gran any!

De baixon... Mal temps!

EntradaAutor: marami » dc. maig 29, 2013 3:15 pm

Hola! Em caso el 8 de juny i estic molt prepcupada pel mal temps que esta fent... M'he obsesionat amb aquest tema i el el pitjor ja que no esta a les meves mans i no depen de mi! :(((
marami

Entrades: 32
Membre des de: ds. ago. 11, 2012 3:20 pm

Re: De baixon... Mal temps!

EntradaAutor: Anna81 » dc. maig 29, 2013 4:39 pm

Guapa!! No pots anar de baixon en baixon ehh?? No ens enganyem, que plogui és una gran tocada de nassos però és el que tu dius, no s'hi pot fer res ... però serà el teu gran dia igualment així que deixa de pensar en el temps que farà i pensa que et queda setmana i mitja!!!! *.-o-o.*
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: marami » dc. maig 29, 2013 4:46 pm

Gracies Anna! Si estic feliç i contenta perque s apropa el dia pero... Bfffff em preocupo massa per tot!
marami

EntradaAutor: cymbeline » dc. maig 29, 2013 8:42 pm

No et preocupis per aixo, com tu dius no pots fer res, aixi que no perdis temps.
Compra't un paraigues gran per si de cas i ja esta. Segur que les fotos quedaran genials, molt originals. I això comptant que plogui, que pot ser que tinguis un dia amb un sol espatarrant!
cymbeline
:: núvia experimentada

Entrades: 369
Membre des de: dt. juny 07, 2011 1:48 pm

EntradaAutor: Mabela » dc. maig 29, 2013 8:48 pm

marami ha escrit:Gracies Anna! Si estic feliç i contenta perque s apropa el dia pero... Bfffff em preocupo massa per tot!

Jaja em caso el mateix dia que tu! i entenc perfectament això que dius que et preocupes per tot! però el que si està clar és que no podem controlar el temps! perquè no està a les nostres mans! diuen que perquè no ploguin s'han de portar ous a les clarisses...potser ens ho haurem de plantejar! *.-o-o.*
Mabela

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: marami » dc. maig 29, 2013 9:38 pm

Mabela! Crec que la meva mare ja hi ha anat! On et cases tu? I com ho portes tot?
marami

EntradaAutor: Halia » dc. maig 29, 2013 10:19 pm

Bueno, tranquil·les perquè faci mal temps o bon temps vosaltres tindreu el vostre dia!!! Heu de gaudir-ho moltíssim!!! El temps no es pot controlar i és un mal de cap que podeu evitar, si deixeu de pensar en això!

Tant de bo us faci sol!!!!!! : sol :
Imatge
Imatge
Halia

Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants