Què regalar al meu germà?

un gran any!

Què regalar al meu germà?

EntradaAutor: Mabela » dt. maig 28, 2013 11:15 pm

Fa dies que dono voltes en què puc regalar al meu germà el dia de la boda. I no trobo res que m'acabi de fer el pes... s'accepten idees! em queda una setmana i mitja!! AJUDAAAAAAAAA :star::
Mabela
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: Què regalar al meu germà?

EntradaAutor: Laurafh » dc. maig 29, 2013 9:47 am

Hola!!jo em caso al 2014 pero segurament a ma germana li faré un quadre amb fotos, ja que ella es va casar l'any passat o alguna cosa amb fotos... i als meus cosins ( que son com germanas) els hi faré unes tasses personalitzades también amb fotografies nostres. No se si t'ajudaré molt amb això xo molts ànims!! q ja et queda res!!!!
Imatge
Laurafh
:: núvia rookie

Entrades: 148
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 12:28 pm

EntradaAutor: elibeta5 » dc. maig 29, 2013 11:12 am

Jo tmb busco idees pero per la meva germana, lo de les fotos esta genial pero en el meu cas sempre li faig coses d´aquesta...
Imatge
elibeta5

Entrades: 379
Membre des de: dg. maig 12, 2013 8:59 pm

EntradaAutor: rieta » dc. maig 29, 2013 12:12 pm

I una smartbox?? N'hi ha de tantes diferents q pots escollir depenent del q et vulguis gastar!!
Imatge
Imatge
rieta
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1653
Membre des de: dt. des. 25, 2012 11:01 pm

EntradaAutor: elibeta5 » dc. maig 29, 2013 7:36 pm

ohhh bona idea!
Imatge
elibeta5

EntradaAutor: Mabela » dc. maig 29, 2013 8:43 pm

rieta ha escrit:I una smartbox?? N'hi ha de tantes diferents q pots escollir depenent del q et vulguis gastar!!

És que això ja ho regalem a altres convidats! però gràcies.
Mabela

EntradaAutor: Mabela » dc. maig 29, 2013 8:44 pm

Lo de les fotos ja m'ha passat pel cap però no sé si tindré temps de muntar-ho amb cara i ulls! Puff mira que rumio però estic sense idees!!! :--(
Mabela

EntradaAutor: AnGoDa » ds. juny 01, 2013 4:29 pm

Hola!!
Yo también me caso en el 2014 y ya estoy pensando todos los detalles! Mi hermana es de las personas más especiales para mi y ese día quiero hacerle algo especial! De momento sólo tengo claro que mi ramo se lo voy a dar a ella! y luego había pensado buscar en el baúl de los recuerdos alguna foto en la que salgamos las 2 de pequeñas! Me gustaría que fuera en blanco y negro y ponerla en un marco de plata bonito, gravado con una frase que tenemos ella y yo jejeje Todo esto, con alguna canción de la oreja de Van Gogh que a ella le encantaaaaaaaaaaaa!!! *.-o-o.* Os gusta la idea?
Imatge
AnGoDa

Entrades: 146
Membre des de: dc. març 13, 2013 5:30 pm

EntradaAutor: Laurafh » ds. juny 01, 2013 4:38 pm

AnGoDa ha escrit:Hola!!
Yo también me caso en el 2014 y ya estoy pensando todos los detalles! Mi hermana es de las personas más especiales para mi y ese día quiero hacerle algo especial! De momento sólo tengo claro que mi ramo se lo voy a dar a ella! y luego había pensado buscar en el baúl de los recuerdos alguna foto en la que salgamos las 2 de pequeñas! Me gustaría que fuera en blanco y negro y ponerla en un marco de plata bonito, gravado con una frase que tenemos ella y yo jejeje Todo esto, con alguna canción de la oreja de Van Gogh que a ella le encantaaaaaaaaaaaa!!! *.-o-o.* Os gusta la idea?

Me parece genial Angoda! y muy significativo xa ella!!
Imatge
Laurafh

Entrades: 148
Membre des de: ds. feb. 02, 2013 12:28 pm

EntradaAutor: elibeta5 » dg. juny 02, 2013 12:01 pm

AnGoDa ha escrit:Hola!!

muy buena idea!! yo le regalare un ramo con la cancion de por ti del canto del loco
Imatge
elibeta5

EntradaAutor: Tamara_14 » dc. juny 05, 2013 9:50 am

Buenas chicas!! yo a mi hermana le regalaré el ramo y quiero regalarle una cesta grande de jabones, geles de baños, bombas...así chula con una cajita de estas de escapas Smartbox. Que ilu!!haber si entre unas y otras nos vamos dando mas ideas!!jiji >.-<:
Imatge
Tamara_14

Entrades: 153
Membre des de: dc. des. 26, 2012 12:15 pm

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants