Maquillaje

un gran any!

Maquillaje

EntradaAutor: annita85 » dc. maig 15, 2013 3:41 pm

Hola chicas, soy novia del 2014, y quería preguntaros sobre el tema del maquillaje, he pedido presupuesto a dos chicas a Inna que he leído por aquí algunas chicas que la habías tenido contratando por novia perfecta. Que tal, como os fue? Cogisteis aerografo??
Y luego a Maribel Pozo pero no tengo ninguna referencia alguna la conocéis o la habéis contratado??
Conocéis alguna otra que también trabaje con aerografo?
Muchas gracias! Un beso
Imatge
annita85
:: núvia experimentada

Entrades: 353
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 6:21 pm

Re: Maquillaje

EntradaAutor: floreta01 » dj. maig 16, 2013 10:38 am

No les conec no et puc ajudar...m'ho vaig fer tot a la pelu on em pentinava (després de donar mil voltes que vaig tenir una de problemes...)

Per cert, m'ha cridat l'atenció...què és l'areògrafo aquest que dius? :-)
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: annita85 » dj. maig 16, 2013 2:08 pm

Gracies per contestar guapa! A veure si alguna les coneix!
Lo del aerografo es una tècnica que en comptes de maquillatge tradicional és com una pistola que et llença el maquillatge jajaj esq no se com explicar-ho si ho poses a google segur que surt!
Diuen que queda molt be, que dura mes de 12 hores y si plores i això no se corre, jo no ho pensava agafar pero son 20€ de diferència amb els preus que m'han enviat així que llavors si l'agafaré.
Imatge
annita85

EntradaAutor: floreta01 » dj. maig 16, 2013 2:20 pm

annita85 ha escrit:Gracies per contestar guapa! A veure si alguna les coneix!
Lo del aerografo es una tècnica que en comptes de maquillatge tradicional és com una pistola que et llença el maquillatge jajaj esq no se com explicar-ho si ho poses a google segur que surt!
Diuen que queda molt be, que dura mes de 12 hores y si plores i això no se corre, jo no ho pensava agafar pero son 20€ de diferència amb els preus que m'han enviat així que llavors si l'agafaré.

Doncs per la diferència potser val la pena provar-ho! Com has de fer prova...doncs mira què tal et sembla.
Em son amb els tractaments que et posen un broncejador!
On t'ho faras?

floreta01

EntradaAutor: annita85 » dj. maig 16, 2013 2:41 pm

floreta01 ha escrit:

Doncs per la diferència potser val la pena provar-ho! Com has de fer prova...doncs mira què tal et sembla.
On t'ho faras?

Doncs no ho se encara, pq com es lany que ve, he mirat aquestes dues que vaig preguntar pq de Inna si que he llegit comentaris però de l'altre no, pero es una mica mes barata, pero si ningu la coneix em sembla que anire a lo segur!! EM va dir la Inna que ja tenia alguna data agafada per l'any que ve que podia reservar i fins el dia de la prova no havia de pagar res em sembla, així que potser reservo la data d'aquí a poc.
Imatge
annita85

EntradaAutor: floreta01 » dj. maig 16, 2013 2:44 pm

annita85 ha escrit:
floreta01 ha escrit:

On t'ho faras?

Doncs no ho se encara, pq com es lany que ve, he mirat aquestes dues que vaig preguntar pq de Inna si que he llegit comentaris però de l'altre no, pero es una mica mes barata, pero si ningu la coneix em sembla que anire a lo segur!! EM va dir la Inna que ja tenia alguna data agafada per l'any que ve que podia reservar i fins el dia de la prova no havia de pagar res em sembla, així que potser reservo la data d'aquí a poc.

Tens temps encara, hi ha gent que va amb moltissima antel.lació i si és cert que va bé tenir coses lligades si és l'any que ve encara no pateixis!
Ja tens lloc?

floreta01

EntradaAutor: marami » dj. maig 16, 2013 6:11 pm

El maquillatje es una de les coses mes importants. La meva tia es esteticient i maquilla a moltes nuvies. Primer vaig fer una proba amb tons terra i dsp amb tons metalitzats. Jo solo maquillarme cada dia i amb eye liner. Nosaltres em agafat una base d maquillatje efecte tipu pell de presec , molta lluminositat a sota els ulls, bon coloret i pinta llabis permanent. Crec que la base es utilitzar bons productes i dormir la nit anterior i parar una mica el solet. Aquesta tecnica que comenteu no la conec. Nose... Que penseu vosaltres?
marami

Entrades: 32
Membre des de: ds. ago. 11, 2012 3:20 pm

EntradaAutor: Deb254 » dl. maig 27, 2013 11:43 pm

I q tal de preus aquestes q has mirat annita?
Imatge
Deb254
:: núvia rookie

Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm

EntradaAutor: lore2013 » dt. maig 28, 2013 12:36 am

Hola chicas!!! Yo lo hago con whatimage y la verdad es que de momento el trato muy bien y hay muy buenas críticas de ellas también. Són asesores de imagen que maquillan y peinan en pasarelas y se desplazan a tu domicilio el dia de la boda, eso sí las pruebas són en Sabadell, donde tienen el centro. Sale por 300 euros, pero en el precio te entra una entrevista y un estudio de imagen para ver que maquillage y peinado te sienta mejor según tus facciones, también entra la prueba de maquillage y peinado y lo del dia de la boda incluido desplazamiento.
lore2013

Entrades: 14
Membre des de: dl. jul. 23, 2012 2:12 am

EntradaAutor: BETA_87 » dt. maig 28, 2013 7:38 am

Hola guapas! Yo tamben soy novia 2014, y tambien estoy mirando tema maquillaje! Asi que no iria mal opiniones sobre algunos jeje! Fui al avance d temporada de pronovias donde comoci a una chica majisima q me inspiro muha confianza. Se llama en facebook makeuphome. Pero tambien querria mirar mas propuestas, mas que nada para no quedarme con una opcion...

Muchas gracias guapas!
Imatge
BETA_87

Entrades: 31
Membre des de: dl. maig 20, 2013 6:11 pm

EntradaAutor: Deb254 » dt. maig 28, 2013 8:39 am

Dos de mis amigas q se casaron el año pasado se maquillaron con makeuphome y las dos quearon encantadas. Y de precio creo q no esta mal para lo q se va pidiendo por ahi. Yo creo q el maquillaje lo hare con ella y la peluqueria ire a la de siempre, pero aun tengo q mirar... Creo q tbn hay una tal eva sanz q es una pasada, pero creo q se dispara bastante... le envie un mail para preguntar precio y m dijo q dependia mucho de que me hiciera, q mjor ns conocieramos antes y q fuera para hacer una entrevista, pero la verdad es q m da un palo ir para q luego m pida un paston!! Alguien tiene idea x cuanto puede salir maquillaje o maquillaje + peluqueria con eva sanz????
Imatge
Deb254

Entrades: 116
Membre des de: dl. gen. 28, 2013 10:09 pm

EntradaAutor: annita85 » dt. maig 28, 2013 12:41 pm

Hola, hace días que no miraba y no había visto tantos comentarios!
Pues yo de presupuestos las dos que he preguntado que ha sido Inna, que tmb trabaja para novia perfecta y a Maribel Pozo.
La primera cobra 130€ maquillaje tradicional con prueba y desplazamiento gratuito dentro d bcn el día de la boda y 160 el aerografo con tmb prueba y desplazamiento
Y Maribel 90€ el tradicional que incluye pestañas postizas si las quieres y desplazamiento
Y 140 el aerografo. LO bueno de ella sq si algín familiar se quiere maquillar tmb es mas barato.

Yo estoy pensando cual de las dos coger, pq de Inna si que he leído novias que contrataron novia perfecta y se lo hizo ella y estuvieron contentas con el resultado pero de la otra chica no he oído hablar a nadie.

Lo del aeorgrafo nose como explicartelo bien, es una técnica nueva que hecha como el maquillaje con una maquina de aire, y dicen que queda muy fina la piel, que no se va en mas de 12 horas, que no se corre, nose. SI pones en youtube maquillaje aerografo lo puedes ver.

Lo de MAC van a tu casa Cris?
Imatge
annita85

EntradaAutor: AnGoDa » ds. juny 01, 2013 4:43 pm

Uffff a mi el tema del maquillaje es lo que más me preocupa! Más y todo que el peinado!! : sgra :
Yo soy una infiltrada del 2014, pero me vienen muy bien vuestros comentarios, porque así empiezo a investigar respecto a este tema!!
Imatge
AnGoDa

Entrades: 146
Membre des de: dc. març 13, 2013 5:30 pm

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants