Decepcions... :(((

un gran any!

Decepcions... :(((

EntradaAutor: marami » dl. maig 06, 2013 6:55 pm

Hola! Com esteu? Jo soc del 8 de juny.. Falta ja poquet. Obro aquest tema per poder compartir decepcions. Fa una estona m'ha trucat una amiga dient que no vindra al casament perque no te diners... Quan fa un mes va ser mare i jo li vaig fer el gran regal. A part li he dit que si era problema de diners que no era cap problema.. I ma dit que no altre cop. M he quedat xof!!! No mu esperava i estic molt decepcionada. A part de aixo les meves 2 avies s estan posant molt i molt malaltes.... :((((
marami

Entrades: 32
Membre des de: ds. ago. 11, 2012 3:20 pm

Re: Decepcions... :(((

EntradaAutor: mire_ia » dl. maig 06, 2013 9:35 pm

marami ha escrit:Hola! Com esteu? Jo soc del 8 de juny.. Falta ja poquet. Obro aquest tema per poder compartir decepcions. Fa una estona m'ha trucat una amiga dient que no vindra al casament perque no te diners... Quan fa un mes va ser mare i jo li vaig fer el gran regal. A part li he dit que si era problema de diners que no era cap problema.. I ma dit que no altre cop. M he quedat xof!!! No mu esperava i estic molt decepcionada. A part de aixo les meves 2 avies s estan posant molt i molt malaltes.... :((((

Ostres marami, quin paaal!! :--( mira aquesta amiga teva te 0 empatía, proposarli q no et doni res i q tot i aixo digui q no vol venir.. :-( jo també estaría de bajón, els meus cunyats es van casar l any passat i ella va tenir varies situacions d aquest estil, crec q es un moment x veure qui esta realment amb tu i qui no.. Jo ja sabentho intentare estar mentalitzada x no deprimirme gaire si em passa :star::
Lo de les iaies es un pal pero aixo ja es mes llei de vida.. Ánims guapa!!
Preparant el gran dia..Imatge

Imatge
mire_ia
:: núvia de bronze

Entrades: 1613
Membre des de: dc. feb. 13, 2013 8:22 am

EntradaAutor: Anna81 » dt. maig 07, 2013 7:57 am

marami no et fagis mala sang maca ... i sé que és molt fàcil de dir però no tant de fer però .... : besito :
Tinc la teoria que no hi ha res com un casament per veure com és la gent realment; nosaltres també ens estem trobant amb cada situació que tela ... Nosaltres, amb un cosí que viu fora no va fer veure ni que s'ho pensava, directament em va dir que ja enviaria fotos (ho porta clar per altra banda). Si la teva amiga no li dóna la gana de venir ella s'ho perd :-)
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Jumore » dt. maig 07, 2013 10:17 am

marami, ho sento molt.
Sento moltissim que les iaies estiguin malaltes, i espero que puguin acompanyar-te el dia del teu casament.
Respecte a la teva amiga...crec que com comentava Anna81 el casament ens fa veure a qui li importem realment...
Imatge
Jumore
:: núvia rookie

Entrades: 192
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 10:57 am

EntradaAutor: marami » dt. maig 07, 2013 1:01 pm

Gracies!! Necesitava explicaro!! Aquest dia ens adonarem de qui val la pena i qui no. Ultimament estic molt sensible... Moltes emocions juntes!!!
marami

EntradaAutor: xeta21 » dt. maig 07, 2013 1:16 pm

marami es normal que estiguis trista!

Jo tinc un amic que va venir casi ploran per que em deia es que vull anar a la teva boda... i jo i per que no vens?? xD i em diu es que no tinc diners...

va ser dir-li que no volia ré seu que pagaría diners que per que vingués i que entenia que era estudiant i li va cambiar la cara de cop! amb un somriure que casi em poso jo a plorar!!

Amb això et vull dir que si de veritat es tan amiga teva li comentis que estàs molesta amb ella no et callis !!!
Imatge
xeta21
:: núvia experimentada

Entrades: 361
Membre des de: dt. feb. 12, 2013 8:51 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dc. maig 08, 2013 9:30 am

Hola noies, jo com a dj us podria explicar un munt d'anècdotes familiars "de mal rotllo" que he experimentat amb els nuvis, però no vull explicar coses que no em pertoquen, el que si us explico és la nostra experiència el dia del casament que també vem tenir decepció familiar.

Nosaltres com a profes de ball vem convidar més amics i alumnes que no pas família, el mateix dia una cosina molt íntima de la meva dona va dir que no podia venir, i va ser per un missatge (abans no hi havia watshap) i a través d'un altre familiar que no venia per problemes de feina.......no ens ho va comunicar ni ella mateixa a nosaltres, així que imagineu-vos com ens vem quedar quan ens van dir el mateix dia de la boda que la "cosineta" no venia i que a més a més teniem un regal per a ella en l'entrega de regals dins el banquet.

Jo només us dic, que el dia del vostre casament és el vostre dia, heu de disfrutar al màxim de tots els moments, heu de fer "guardar como" de tot el que passi per què serà un dia feliç i tots estaran per vosaltres, i no us heu de preocupar de res ni de les petites coses que puguin passar.
Disfruteu de tot i qui no vulgui venir a la festa, ells o elles s'ho perden.

Molt diferent és el tema de la malaltia familiar, aqui si que no hi ha res a fer i només esperar que es recuperin i les iaies puguin anar al casament.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: marami » dc. maig 08, 2013 3:23 pm

Gracies a totes i a tots. El tema amiga ja el tinc quasi superat, com be digueu que vingui qui vulgui!! I les avies sembla ser que ara estan estables!! En fi... Ara que queda un mes ja molt nerviosa!!!!
marami

EntradaAutor: Mabela » dj. maig 09, 2013 11:31 am

marami ha escrit:Gracies a totes i a tots. El tema amiga ja el tinc quasi superat, com be digueu que vingui qui vulgui!! I les avies sembla ser que ara estan estables!! En fi... Ara que queda un mes ja molt nerviosa!!!!

Marami,primer de tot me'n alegro que les àvies ja estiguin millor!ànims i molta força. Jo també em caso el 8 de juny (som del mateix dia! QUINA IL·LUSIÓ) i també ens ha passat que hem tingut més d'un disgust amb amics i amb família.
Jo també estic molt sensible i no puc evitar que m'afecti, o sigui que t'etenc. Però també estic d'acord amb el que t'han dit, que és en situacions com aquestes quan t'adones del pal de cadascú, del llautó i de què estan fets i crec que de tot se'n apren i aprendrem a distingir la gent a la que de veritat li importem!

Un petonet i ànims

Pd: com portes tot el de la boda? jo vaig de cul!
Mabela

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: GARRIET » ds. maig 11, 2013 8:53 am

Bones! caram quines històries! Però ja veig que no sóc la única que està més sensible amb tot això del casament...
El que ens ha passat a nosaltres és de campionat dels disgustos!
Nosaltres fa més d'un any que vam anunciar a la familia i amics que ens casariem el 14 de Setembre d'enguany. És a dir, vam avisar amb un any i mig d'antel·lació... Amb aquestes, fa un any també, uns bons amics nostres ens van dir que també es volien casar el 2013 però que no tenien pressa i que ja mirarien dates amb calma, aquests amics són de la mateixa colla que nosaltres, doncs fa poc ens vam assabentar que han decidit casar-se el mateix dia que nosaltres. El meu xicot està molt decebut, eren molt bons amics des de l'adolescència i no ens podem creure que haguessin passat per alt la nostra data i que després d'haver-se donat compte de l'error, no han intentat canviar-ho "perquè més tard ja fa fred..." increïble...
Al meu xicot li he vist saltar les llàgrimes del disgust i això m'ha fet molt mal, si algú volia que vingués a la boda era aquest amic... menys mal que fan una cosa íntima i familiar i no han posat la nostra colla en un compromís... però al principi la gent, quan van llegir l'e-mail on anunciava que es casava el mateix dia que nosaltres, es van espantar perquè no va mencionar que seria una celebració familiar i tothom es va veure enmig d'un compromís tremendo, i de fet encara no ho ha aclarit... lo de que és una celebració familiar ens ho van dir a nosaltres dos quan ens van dir que es volien casar aquest any... osigui que ja ens podem esperar qualsevol cosa...
Imatge
GARRIET

Entrades: 150
Membre des de: dc. març 21, 2012 5:07 pm

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » ds. maig 11, 2013 9:41 am

Us passo un meil de l'any 2012 que vem escriure aqui a Guia Nupccial...

"Hola Irene, os felicito por la decisión, y por las parejas que se puedan encontrar con este problema os comento lo que nos hemos encontrado con unos novios este verano.

En Navidad 2011 contactaron con nosotros una pareja cerca de Girona, querian que fuéramos nosotros los dj's y les diéramos clases, eran 170 invitados y el lugar de convite cerca de Platja d'Aro. La boda era en agosto del 2012.

Por Semana Santa quedamos para hablar de las clases, la novia estaba decepcionada y con ganas de anular la boda, la familia del novia que era de Galicia no venia (unos 60 invitados) cuando ellos estando sin trabajo habian ido a todas las bodas de los primos y sobrinos, y solo venian unas 10 personas.
Amigos y compañeros de trabajo que no pueden con la excusa de lo niños, (ya sabemos que son tiempos difíciles y la crisis hace que ir a una boda sea un gasto, pero si son tus mejores amigos y ellos han ido a tu boda....), unas 20 personas menos.
Son 90 invitados, nosotros los animamos a ir adelante con al boda, que si no vienen ellos se lo pierden , y que la vamos a liar gorda con al fiesta y el baile.
Al final se deciden y tiran adelante con la boda.
El novio hace vacaciones en julio, a finales de agosto es la boda, llega el 1 de agosto a trabajar y la empresa ha cerrado......el jefe y 10 invitados más de la empresa, no vienen para no tener mal rollo.

De 170 invitados pasan a ser unos 70 con niños incluidos (unos 15), problema con el hotel pues les exigian 100 personas mínimo, y son 70.

No se como acabo el tema con el hotel, pero los que vinieron se lo pasaron a lo grande, nosotros incluso sacamos a bailar a la novia, muchas animaciones y que la fiesta no parara.

Así que chicas, no os desanimeis con los problemas que encontrareis que seran muchos, si esta pareja despues de los problemas hicieron su boda, vosotras con la cabeza bien alta y adelante.
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: nela81 » ds. maig 11, 2013 7:00 pm

GARRIET ha escrit:Bones! caram quines històries! Però ja veig que no sóc la única que està més sensible amb tot això del casament...
El que ens ha passat a nosaltres és de campionat dels disgustos!
Nosaltres fa més d'un any que vam anunciar a la familia i amics que ens casariem el 14 de Setembre d'enguany. És a dir, vam avisar amb un any i mig d'antel·lació... Amb aquestes, fa un any també, uns bons amics nostres ens van dir que també es volien casar el 2013 però que no tenien pressa i que ja mirarien dates amb calma, aquests amics són de la mateixa colla que nosaltres, doncs fa poc ens vam assabentar que han decidit casar-se el mateix dia que nosaltres. El meu xicot està molt decebut, eren molt bons amics des de l'adolescència i no ens podem creure que haguessin passat per alt la nostra data i que després d'haver-se donat compte de l'error, no han intentat canviar-ho "perquè més tard ja fa fred..." increïble...
Al meu xicot li he vist saltar les llàgrimes del disgust i això m'ha fet molt mal, si algú volia que vingués a la boda era aquest amic... menys mal que fan una cosa íntima i familiar i no han posat la nostra colla en un compromís... però al principi la gent, quan van llegir l'e-mail on anunciava que es casava el mateix dia que nosaltres, es van espantar perquè no va mencionar que seria una celebració familiar i tothom es va veure enmig d'un compromís tremendo, i de fet encara no ho ha aclarit... lo de que és una celebració familiar ens ho van dir a nosaltres dos quan ens van dir que es volien casar aquest any... osigui que ja ens podem esperar qualsevol cosa...

Collons guapi, quina mala baba.

Això no es fa, és molt lleig!!!! Entenc la decepció de la teva parella.

Espero que de veritat facin una cosa íntima perquè sinó s'hauran acabat de cobrir de glòria.
Imatge
nela81

Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

EntradaAutor: J&D » dg. maig 12, 2013 1:48 pm

Ostres Garriet, jo estaría molt enfadada i el que es pitjor, molt defraudada.
Tú els coneixes, però per molt que sigui una boda intima, això es de ser molt mala persona i ser molt egoistes.
Però ara ja sabeu de quin peu calcen i el que podeu esperar, jo soc la resta de la colla i no hi aniria a la seva boda, pq no crec que a ningú li agradaria que li fessin això, els haurien de castigar a ells pq han sigut els que ho han fet malament.
Imatge
J&D

Entrades: 339
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 10:41 am

EntradaAutor: marami » dg. maig 12, 2013 3:50 pm

Vaya tela Garriet!!! He alucinat al llegir-ho!!
Molts anims i endevant pk tu has fet les coses be, en tot cas son ells! Petons!!
marami

EntradaAutor: Jumore » dl. maig 13, 2013 8:18 am

Garriet quina poca delicadessa aquesta gent!!! Intenteu no pensar en aixo i disfrutar del vostre casament!!

Que ningú no ens tregui la il•lusió!!!!
Imatge
Jumore

Entrades: 192
Membre des de: dc. feb. 27, 2013 10:57 am

EntradaAutor: si_ayer_estaba » dl. maig 13, 2013 3:53 pm

Os entiendo perfectamente, a mi m fallaron un montón de mi parte... De 90 invitados vinieron 29! Algunos tenían justificación, otros me pusieron excusas varias y malas para no venir!! Pero de todo se aprende!!

Y sabéis que? Ese día ni os acordáis!! Yo disfruté mi boda por todo lo grande, pese a que de las 15 mesas, sólo había 3 mias!! Y no me importó quien faltaba, porque era mi día y quien estaba ahi era porque realmente quería estar!! >.-<: Ese día, estos disgustos desaparecen y os llenáis de plena felicidad!!! Ánimo!!! *.-o-o.*
I+R 30/03/2013
Imatge
si_ayer_estaba
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 577
Membre des de: dj. set. 27, 2012 5:54 pm

EntradaAutor: floreta01 » dj. maig 16, 2013 10:54 am

Marami, és normal que t'hagi sabut greu, però amb els dies t'anirà passant la decepció.

Potser és una amiga però no una super amiga! I si ho és, doncs mira...

A mi em va fallar poquíssima gent al meu casament (2 prsones de 130, quan ja sabia que no vindrien). Vam tenir molta sort amb els regals, (hi ha gent que s'ha trobat que no els hi han donat res i a mi no m'ha passat amb ningú).

Sóc de les que pensa que en un any de temps tens temps suficient per estalviar 150€ i donar-los de regal...no sé que la gent continua sortint de festa i anant de vacances i no et poden fer un regal...en fi, potser sóc una mica intransigent però em posen de mala lluna aquestes coses! jijij

Me n'alegro que les àvies estiguin millor! Tot anirà super bé!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: marami » dj. maig 16, 2013 6:14 pm

Floreta01 , estic d'acord amb tu. Del tema regals anem be de moment! A veure com acaba! Petons
marami

EntradaAutor: floreta01 » dj. maig 16, 2013 10:09 pm

marami ha escrit:Floreta01 , estic d'acord amb tu. Del tema regals anem be de moment! A veure com acaba! Petons

Ànim!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Halia » dg. maig 26, 2013 5:24 pm

marami ha escrit:Gracies a totes i a tots. El tema amiga ja el tinc quasi superat, com be digueu que vingui qui vulgui!! I les avies sembla ser que ara estan estables!! En fi... Ara que queda un mes ja molt nerviosa!!!!

Marami et queda súper poquet!!!
Les decepcions són un moment de bajón i es superen. Lo important és que les teves àvies tinguin bona salut (jo he perdut a la meva única àvia durant la Setmana Santa i és trist que no pugui veure'm físicament, però sé que em veurà des d'on estigui!) i que gaudeixis del teu dia!!!
Imatge
Imatge
Halia

Entrades: 207
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 5:14 pm

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant