Autor: marami » dl. maig 06, 2013 6:55 pm
Autor: mire_ia » dl. maig 06, 2013 9:35 pm
marami ha escrit:Hola! Com esteu? Jo soc del 8 de juny.. Falta ja poquet. Obro aquest tema per poder compartir decepcions. Fa una estona m'ha trucat una amiga dient que no vindra al casament perque no te diners... Quan fa un mes va ser mare i jo li vaig fer el gran regal. A part li he dit que si era problema de diners que no era cap problema.. I ma dit que no altre cop. M he quedat xof!!! No mu esperava i estic molt decepcionada. A part de aixo les meves 2 avies s estan posant molt i molt malaltes.... :((((
Autor: Anna81 » dt. maig 07, 2013 7:57 am
Autor: Jumore » dt. maig 07, 2013 10:17 am
Autor: marami » dt. maig 07, 2013 1:01 pm
Autor: xeta21 » dt. maig 07, 2013 1:16 pm
Autor: silvia i jordi dj's » dc. maig 08, 2013 9:30 am
Autor: marami » dc. maig 08, 2013 3:23 pm
Autor: Mabela » dj. maig 09, 2013 11:31 am
marami ha escrit:Gracies a totes i a tots. El tema amiga ja el tinc quasi superat, com be digueu que vingui qui vulgui!! I les avies sembla ser que ara estan estables!! En fi... Ara que queda un mes ja molt nerviosa!!!!
Autor: GARRIET » ds. maig 11, 2013 8:53 am
Autor: silvia i jordi dj's » ds. maig 11, 2013 9:41 am
Autor: nela81 » ds. maig 11, 2013 7:00 pm
GARRIET ha escrit:Bones! caram quines històries! Però ja veig que no sóc la única que està més sensible amb tot això del casament...
El que ens ha passat a nosaltres és de campionat dels disgustos!
Nosaltres fa més d'un any que vam anunciar a la familia i amics que ens casariem el 14 de Setembre d'enguany. És a dir, vam avisar amb un any i mig d'antel·lació... Amb aquestes, fa un any també, uns bons amics nostres ens van dir que també es volien casar el 2013 però que no tenien pressa i que ja mirarien dates amb calma, aquests amics són de la mateixa colla que nosaltres, doncs fa poc ens vam assabentar que han decidit casar-se el mateix dia que nosaltres. El meu xicot està molt decebut, eren molt bons amics des de l'adolescència i no ens podem creure que haguessin passat per alt la nostra data i que després d'haver-se donat compte de l'error, no han intentat canviar-ho "perquè més tard ja fa fred..." increïble...
Al meu xicot li he vist saltar les llàgrimes del disgust i això m'ha fet molt mal, si algú volia que vingués a la boda era aquest amic... menys mal que fan una cosa íntima i familiar i no han posat la nostra colla en un compromís... però al principi la gent, quan van llegir l'e-mail on anunciava que es casava el mateix dia que nosaltres, es van espantar perquè no va mencionar que seria una celebració familiar i tothom es va veure enmig d'un compromís tremendo, i de fet encara no ho ha aclarit... lo de que és una celebració familiar ens ho van dir a nosaltres dos quan ens van dir que es volien casar aquest any... osigui que ja ens podem esperar qualsevol cosa...
Autor: J&D » dg. maig 12, 2013 1:48 pm
Autor: marami » dg. maig 12, 2013 3:50 pm
Autor: Jumore » dl. maig 13, 2013 8:18 am
Autor: si_ayer_estaba » dl. maig 13, 2013 3:53 pm
Autor: floreta01 » dj. maig 16, 2013 10:54 am
Autor: marami » dj. maig 16, 2013 6:14 pm
Autor: floreta01 » dj. maig 16, 2013 10:09 pm
marami ha escrit:Floreta01 , estic d'acord amb tu. Del tema regals anem be de moment! A veure com acaba! Petons
Autor: Halia » dg. maig 26, 2013 5:24 pm
marami ha escrit:Gracies a totes i a tots. El tema amiga ja el tinc quasi superat, com be digueu que vingui qui vulgui!! I les avies sembla ser que ara estan estables!! En fi... Ara que queda un mes ja molt nerviosa!!!!