DESESPERADA!!! amb les sabates!

un gran any!

DESESPERADA!!! amb les sabates!

EntradaAutor: Mabela » dv. abr. 26, 2013 7:21 am

Estic desesperada amb les sabates. Us poso en antecedents.
A la botiga de núvia on m'he comprat el vestit hi havia una oferta i em regalaven les sabates de núvia. Fins aquí perfecte! però és que no hi havia sabates del meu número i les que hi havia no em quedaven bé. He anat a totes, totes les sabateries de Reus i sabates de núvia no us penseu que n'hi ha a gaires, i no trobo res.

Jo necessito unes sabates de núvia cordades (perquè sinó tinc el peu molt prim i em rellisquen o se m'enxamplen del costat, i perquè em vagin a mida m'he de comprar una mida menys i clar no em puc moure de lo revotit que va el peu) haurien de tenir un taló normalet perquè sinó no les aguantaré i no les trobo per cap lloc. Algú em pot recomanar sabateries a TGN, BCN, LLEIDA O GIRONA! em desplaçaré si cal!

També m'he plantejat comprar-me un taló més alt, que això si que ho he trobat i quan em cansi posar-me plana, però que faig amb el vestiT? l'arrossegare moltíssim!M'han dit que hi ha uns broches per recollir el vestit algú en sap res?

GRàcies a un mes i mig de la boda i estic desesperada! us ho asseguro! :star::
Mabela
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

Re: DESESPERADA!!! amb les sabates!

EntradaAutor: Anna81 » dv. abr. 26, 2013 8:00 am

Hola maca!!

Jo me les vaig comprar a una sabateria de Sabadell (Barcelona) i la veritat és que en tenen moltes i de molts tipus; és més, si surt a la web i no les tenen, les demanen.
Si no, a Barcelona hi tens Enepe i el Tocador de la Novia que personalment no hi he anat però moltes foreres si i sembla que n'estan contentes.
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: J&D » dv. abr. 26, 2013 9:41 am

Hola Maca!!

Yo tinc el mateig problema que tú, en el meu número les sabates em venen amples, finalment vaig anar a Enenpe, té página web i podràs veure el models que tenen, s'ha de demanar cita previa. El meu problema era que els volía amb taló alt pq el meu novio ho és i jo soc baixeta, després de recorrer totes les sabateries de l'Anoia i Barcelona només les vaig trovar a aquí. Piquen una mica pero son comodisimes encara que tinc casi 11 cm de taló.
Es el model Dafne:

Captura.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
J&D

Entrades: 339
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 10:41 am

EntradaAutor: Mabela » dv. abr. 26, 2013 4:20 pm

J&D ha escrit:Hola Maca!!

Yo tinc el mateig problema que tú, en el meu número les sabates em venen amples, finalment vaig anar a Enenpe, té página web i podràs veure el models que tenen, s'ha de demanar cita previa. El meu problema era que els volía amb taló alt pq el meu novio ho és i jo soc baixeta, després de recorrer totes les sabateries de l'Anoia i Barcelona només les vaig trovar a aquí. Piquen una mica pero son comodisimes encara que tinc casi 11 cm de taló.
Es el model Dafne:

Captura.JPG

Ostres a la foto es veuen xules, ara jo 11 cm de taló me'ls poso i t'asseguro que és un espectacle! jaja gràcies.
Mabela

EntradaAutor: Mabela » dv. abr. 26, 2013 4:21 pm

Anna81 ha escrit:Hola maca!!

Jo me les vaig comprar a una sabateria de Sabadell (Barcelona) i la veritat és que en tenen moltes i de molts tipus; és més, si surt a la web i no les tenen, les demanen.
Si no, a Barcelona hi tens Enepe i el Tocador de la Novia que personalment no hi he anat però moltes foreres si i sembla que n'estan contentes.

Em podries dir quina sabateria de sabadell és? perquè m'ha semblat que tenen web no? gràcies
Mabela

EntradaAutor: Anna81 » dv. abr. 26, 2013 6:46 pm

Mabela ha escrit:
Anna81 ha escrit:Hola maca!!

Em podries dir quina sabateria de sabadell és? perquè m'ha semblat que tenen web no? gràcies

Es diu CHIC ... la direcció és c/ Sant Quirze, 51 de Sabadell :-)
Imatge
Anna81

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: cymbeline » dc. maig 29, 2013 1:57 pm

Jo et recomano el Tocador de la Novia, a Barcelona. Tenen de tot, això si, no son barates, però suposo que depèn del model.
cymbeline

Entrades: 369
Membre des de: dt. juny 07, 2011 1:48 pm

EntradaAutor: AnGoDa » ds. juny 01, 2013 7:22 pm

Yo también he oído hablar mucho y bien del Tocador de la Novia!!! Pásate a ver si encuentras lo que necesitas.
Imatge
AnGoDa
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 146
Membre des de: dc. març 13, 2013 5:30 pm

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants