Quins records em porta entrar al foro després de quasi un any de casada!! disfruteu tot el que pogueu d'aquests moments i del dia de vostre casament!! és un dia tant especial que el repetiries centenars de vegades :)
El meu escrit va dirigit a les parelles que encara esteu buscant dj pel vostre casament. Us explico la meva experiència amb l'empresa RADIO SALA perquè no us passi el que ens va passar a nosaltres.
Els vam contractar perquè fossin els responsables de la part musical de l'aperitiu fins el final. Vam estar pactant amb ells una sèrie de coses que no es van fer com posar música de fons durant l'aperitiu (el "dj" es va dedicar a provar tot l'aperitiu), no es va aclarir a l'hora de posar la música que li havíem dit, posava les cançons dels regals quan li rotava, la gent li demanava cançons actuals durant el ball i deia que no les tenia...en fi, que més val no recordar-ho perquè ja la vam tenir grossa. I això que li havíem passat totes les cançons en MP3 i amb un guió del minutatge. Vaja, que només havia de picar el Play...Una vergonya!!
Per sort, la gent no es va assabentar tant com nosaltres que ja ho teníem tot calculat de les entrades de la música.
Espero que aquest escrit serveixi d'ajuda perquè no us passi el que ens va passar i que busqueu algú més professional.
Molta sort a totes les parelles que us caseu!