Opinions Can Tosca

un gran any!

Opinions Can Tosca

EntradaAutor: Monica Castillo » dg. abr. 07, 2013 8:45 am

Hola a totes i a tots!!!
Em caso a l'octubre d'aquest any i estic buscant per internet algun lloc. N'he vist un a Cabrils que per les fotos m'ha agradat, però abans d'anar-lo a veure volia trobar informació. M'ha sorprès que no surt i que del catering que ofereixen, blau catering, encara hi ha menys informació o opinions.

Si us plau, abans de concertar cita voldria tenir algunes referències, algu els coneix? heu menja bé? us han atés bé?

Moltes gràcies a tots i totes i per aquells que esteu a punt de casar-vos us desitjo que vagi tot mooooolt bé!
Monica Castillo

Entrades: 3
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 8:30 am

Re: Opinions Can Tosca

EntradaAutor: juls » dg. abr. 07, 2013 8:42 pm

Hola, jo em caso aquest any. Un dels restaurants que vam mirar va ser can tosca. Per fotos ens va encantar. Te uns jardins preciosos. La Masia per fora preciosa també, però l'nterior no ens va agradar gens. Hi ha una part que han intentat restaurar i queda bé però el salò per nosaltres era petit, té columnes al mig i no hi ha zona de ball. La propietària ens va dir que el ball es podia fer allà perfectament però jo penso que no hi cabíem... sinó ens va dir que es podia fer al porxo (amb una teuladeta de uralita) però era petit igualment. Quan vam parlar sobre el menú ens va dir que estàven renovant-lo i que havíen contractat amb una empresa nova, aquesta que tu dius. Ens va demanar preferències i ens va dir segons els que apuntava que ens enviaria un menú personalitzat. Al cap d'un dies el vam rebre per correu i ja va ser el que ens va acabar de decebre del tot. No especificava gaire el que hi havia de menjar. Per exemple li vam dir que ens agradaria un pastís amb xocolata blanc i al menú ens va posar " pastís de xocolata blanc" tal qual. No sé no ens va agradar gens.
Va ser una pena perquè el lloc es preciós vist des de fora.
juls

Entrades: 4
Membre des de: dv. març 29, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: Monica Castillo » dl. abr. 08, 2013 7:27 am

Gràcies Juls,
Nosaltres som poquets, uns 80, les fotos per la web són molt maques i pel que em dius s'assemblen a la realitat. El que em comentes del catering sí que empitjora la cosa! Ara sí que no sé que fer perquè el lloc crec que lliga amb el que volem...
Monica Castillo

EntradaAutor: brujita8 » dv. abr. 12, 2013 1:37 am

Tiene web?
brujita8
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dj. març 14, 2013 8:43 pm

EntradaAutor: buenri » dv. abr. 12, 2013 7:18 am

Hola!
Nosotros fuimos a verlos y nos gusto mucho, pero solo para la opción de realizar el banquete fuera en el jardín, queda super bonito. Los interiores para realizar una boda no me gustaron, pero los jardines, quede encantada. Lo descartamos porque la opción B si llovia no me gustaba nada, pero si lo haces fuera, puede ser la boda super especial.
Yo cuando mire el catering el que habia era el del botafumeiro, así que era perfecto.
Imatge
buenri
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 511
Membre des de: dt. març 15, 2011 10:09 am

EntradaAutor: Monica Castillo » ds. abr. 13, 2013 5:24 am

Hola,
El catering no tiene web, ya no es el del botafumeiro, creo que se llama blau's.
La zona exterior es preciosa, al menos en las fotografías, pero si me comentais que el interior no es tan bonito... la intención es hacerlo a finales de septiembre y las posibilidades de lluvia son mayores.
Aissssss, no sé que hacer!
Monica Castillo

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants