Dubte boda civil - data que consta en registre

un gran any!

Dubte boda civil - data que consta en registre

EntradaAutor: nela81 » ds. gen. 12, 2013 8:21 pm

Hola noies,

Volia preguntar a les que ja us heu casat (o potser alguna que es vagi a casar ho sap) si és possible que si et cases per lo civil encara que vagis a signar el divendres consti la dada del dia que celebres el banquet.

És que m'agradaria més que fós així i a més, així a la feina els 15 dies de permís comencen a comptar des de Dilluns següent i no des del mateix Divendres (perque segurament no sortirem de viatge de noces fins Dilluns o Dimarts i és molt diferent que hagi passat només un dia que 4).

Gràcies!!!
Imatge
nela81
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Dubte boda civil - data que consta en registre

EntradaAutor: Pilux » dg. gen. 13, 2013 11:46 am

Hola!

Jo em caso a l'agost, i em va semblar entendre que si la cerimònia que feu el dia del banquet, no és "oficial", constarà la data del dia que ho feu al registre civil o a l'ajuntament. Però segur que alguna que ja s'hagi casat ho et podrà informar millor.
Pilux
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

EntradaAutor: irenevb30 » dg. gen. 13, 2013 5:42 pm

La data que consta és la del registre civil. Nosaltres ens signem el 21 de Juny i aquest és el dia que apareixera en tots els papers tot i que nosaltres realment ho celebrem el 23 de Juny. Nosaltres marxem de viatge el 29 de Juny i a la feina no m'han posat cap problema. Començaran a comptar els 15 dies a partir del 29 ja que la setmana del 24 aniré a treballar.
Imatge
irenevb30
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 608
Membre des de: ds. març 31, 2012 5:03 pm

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. gen. 14, 2013 4:58 pm

Jo em vaig casar el passat 26 d'octubre per l'ajuntament i la boda, boda, la vam fer el 27 d'octubre.

Jo vaig parlar amb la jefa perque jo els dissabtes treballo i no em van ficar cap problema... fins i tot em van donar 2.5 dies més de festa pels preparatius previs!! jajajaja
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Winnie » dc. març 13, 2013 8:39 pm

Quina sort... el que compten és el dia que et cases a l'ajuntament o al jutjat. Seria guay poder posar la data del banquet, que realment es la que et fa ilusió. :--(
Imatge
Winnie

Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 26, 2012 9:28 pm

EntradaAutor: soclanuvia » dc. març 13, 2013 9:00 pm

Crec que hi ha restaurants on tenen una mena "'d'acord" amb el jutge de pau de torn i tot i que fisicament ho firmis uns dies abans al jutjat de pau, fan constar a tots els papers la data de al celebració... Almenys això he sentit, però no se ben bé com funciona!
soclanuvia

Entrades: 100
Membre des de: dg. març 10, 2013 4:34 pm

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants