Mas Vidrier o Masia la Torre del Gall

un gran any!

Mas Vidrier o Masia la Torre del Gall

EntradaAutor: nela81 » ds. des. 22, 2012 11:47 pm

Bona nit!!!!

La veritat és que m'agradaria que si algú s'ha casat o ha pensat casar-se o potser va visitar i desprès descartat els restaurants Mas Vidrier i Masia la Torre del Gall em comentés quines van ser les seves impressions (pros/contres) perquè son dos estils força diferents però que m'han agradat molt i no sé com prioritzar un sobre l'altre.

Gràcies!!!
Imatge
nela81
:: núvia experimentada

Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

Re: Mas Vidrier o Masia la Torre del Gall

EntradaAutor: Anna81 » dg. des. 23, 2012 1:23 pm

Nosaltres la Torre del Gall no la vam anar a veure però Mas Vidrier si i tenia molts molts punts! Ens va agradar moltissim i era la segona opció si no podiem fer-ho on voliem :-)
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: irenevb30 » dt. des. 25, 2012 9:44 pm

Hola guapa!!
A nosaltres La Torre del Gall ens va enamorar. Ens agradaba molt l'entorn amb les vinyes i el saló era molt espaios i sense columnes. Finalment no el vam agafar perquè s'ens escapava del pressupost
Imatge
irenevb30
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 608
Membre des de: ds. març 31, 2012 5:03 pm

EntradaAutor: nela81 » dv. des. 28, 2012 6:30 pm

irenevb30 ha escrit:Hola guapa!!
A nosaltres La Torre del Gall ens va enamorar. Ens agradaba molt l'entorn amb les vinyes i el saló era molt espaios i sense columnes. Finalment no el vam agafar perquè s'ens escapava del pressupost

Moltes gràcies a totes dues.

Demà ens toca la segona tanda amb d'altres masies encara que tant la meva parella com jo mateixa continuem pensant que serà una d'aquestes dues....

Però a veure, demà anirem amb mentalitat oberta....
Imatge
nela81

EntradaAutor: rosersl » dc. gen. 16, 2013 10:36 am

Hola!
Potser vaig una mica tard contestant... Nosaltres varem visitar diumenge passat Mas Vidrier, i varem tenir clar que era el lloc on ens voliem casar. I ja tenim data! Torre del Gall no l'hem visitada, però Mas Vidrier complia tot el que estavem buscant. És una bona opció, perquè té tot el que pugui necessitar: jardins, salons, discoteca... I no està lluny de Barcelona.
rosersl

Entrades: 1
Membre des de: dc. gen. 16, 2013 10:33 am

EntradaAutor: nela81 » dc. gen. 16, 2013 12:52 pm

rosersl ha escrit:Hola!
Potser vaig una mica tard contestant... Nosaltres varem visitar diumenge passat Mas Vidrier, i varem tenir clar que era el lloc on ens voliem casar. I ja tenim data! Torre del Gall no l'hem visitada, però Mas Vidrier complia tot el que estavem buscant. És una bona opció, perquè té tot el que pugui necessitar: jardins, salons, discoteca... I no està lluny de Barcelona.

FELICITATS!!!!

I quan et cases???

Jo al final no crec que sigui ni en un lloc ni en l'altre encara que al final entre Mas Vidrier i la Torre del Gall la balança es va decantar per la Torre del Gall.
Imatge
nela81

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant