Jo vaig una mica al revés...
Resulta que Ara que he estat mare per segon cop, hem decidit casar-nos, i em fa un ilusió brutal! però és clar, tinc un nen de 2,5 anys i una nena de 10 mesos + la feina i no tinc temps per res...
No sé ni per on començar...
Sé que primer he d'abar al registre civil, però després ja no sé res...Us pregunto, ok?
- No tenim clar si església o no esglesia...PEr fer-ho per esglesia hem de fer curset pre--matrimonial, confirmació, etc?
- Ni idea on fer-ho...Hem calculatq ue serem entre 80 i 100 persones...EL que passa és que jo tinc una familia un tant especial...ningú es porta bé amb ningú i no vull estar incòmode ni ppendent de les trifulques, és per això que tenim clar que no volem un banquet amb taules, sinó un dinar o sopar de peu...Una cosa un pèl més informal, pe`ro sense que deixi de ser preciosissim...i no ho sé si això de menjar d epeu es pot fer a tot arreu.
- Per altre banda busquem un lloc que sigui molt bonic...com totesoi?JAJAJAJA! Haviem pensat en una casa rural per exemple..Un lloc on no haguem d'estar pendents del rellotge i que sigui exclusiu per nosaltres.
- Tampoc tinc ni idea d'on mirar vestits! Vull casar-me de blanc, però no rollo infanta...l'estil seria hippi-piji

I per finalitzar i la pregunta més compromesa.... Em podrieu dir mooooolt per sobre un interval de calers? és que no tenim ni idea de que pot costar una boda...però ni idea!!!!!!! I per començar a fer algun plan...Ja sé que depen moltissiim de tot, pe`ro molt per sobre???
Amb què he de comptar?
- Lloguer de l'espai
- Catering
- VEstits
- Fotògraf
- Invitacions
- Detall de casament
Què més?
Sóc un desastre...ho sé