Invitaciones personalizadas

un gran any!

Invitaciones personalizadas

EntradaAutor: Niekochana » dc. des. 19, 2012 11:55 pm

Hola!!
Tengo una duda con respecto a las invitaciones de boda que nos está provocando algún dolor de cabeza (e incluso alguna discusión)
Hemos contactado con unos chicos diseñadores gráficos para que nos hagan las invitaciones. De momento solo nos han dicho precio por el trabajo de pensar en el posible diseño. Y después habría que sumarle lo que cueste la impresión de las mismas. Alguien me puede decir precios porque no sabemos si lo que nos han dado es caro o no
Imatge
Niekochana
:: núvia experimentada

Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

Re: Invitaciones personalizadas

EntradaAutor: Pilux » dj. des. 20, 2012 12:46 am

Jo la setmana que ve també vaig a veure a uan parella de dissenyadors gràfics pel tema de les invitacions. A vosaltrres quan us han demanat? És per començar a saber preus.
Gràcies! :[]:-):
Pilux
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

EntradaAutor: Niekochana » dj. des. 20, 2012 8:41 am

Només per la feina d'ells (hores de treballs disenyant la invitació) 400 i pico!
Imatge
Niekochana

Entrades: 478
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 9:06 pm

EntradaAutor: Anna81 » dj. des. 20, 2012 10:44 am

Nosaltres hem vist de tot .... n'hi va haver un que pel disseny ens demana 600 + IVA i després per la producció 250 ... jo ho sento molt però això em sembla passar-se tres pobles o més. No el vam ni contestar.

Després ens hem trobat una mica de tot, la majoria ronden els 300 ... 100 euros amunt 100 euros aball.
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Pilux » dj. des. 20, 2012 4:53 pm

Ostres quins preus!!! Això la veritat li fa més gràcia al meu xicot que a mi...ja li diré per on van els preus! Això del casament de moment és només gastar i gastar!!!
M'hauran d'engatussar molt perquè els hi pagui aquests diners!
Pilux

EntradaAutor: sandrapinza » dj. des. 20, 2012 8:40 pm

Jo tinc una amiga que m'ajudarà amb el disseny i després o bé ho imprimiré jo o bé ho portaré a la imprempta, segons el que valgui.... Crec que em pot sortir per 60/70 € (200 invitats)
Imatge
sandrapinza

Entrades: 154
Membre des de: ds. nov. 03, 2012 8:11 pm

EntradaAutor: Maria i Raul » dj. des. 27, 2012 5:34 pm

Nosaltres ens les varem fer.... Trobo un robo que et cobrin 400 €, per pensar... què pensen? 30 hores???

Nosaltres voliem una postal, tal qual!
Vam fer fotos amb un amic fotograf que ens va cobrar 100€ i van quedar fatal!
Al final, el meu cunyat ens va fer 50.000 fotos en un camp de blat, i alguna va quedar super bé!

Li vam posar la data
I al darrera, espai pel segell, noms, telèfons, la data, l'explicació, i un petit mapa super cutre....
La vam imprimir amb una impremta amb paper de postal (plasticós per davant, cartró per darrera).
Vam agafar una foto que estavem de perfil, i vam posar un marc rotllo sello, i la vam enganxar a l'espai que quedava darrera.
I a part vam fer targetes amb una foto davant i el numero de compte darrera.

I tot ens va costar 90€!

Vam estar-hi... pq cap dels dos és un as amb el tema de programes de foto, però en vam apendre, i ens ho vam passar bé triant les fotos, la lletra, el text....
Imatge
Maria i Raul

Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

EntradaAutor: Arimar » dj. des. 27, 2012 9:05 pm

Em sembla molt bona ideia fer una postal, m'ho apunto.
Imatge
Arimar
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

EntradaAutor: J&D » dv. des. 28, 2012 9:43 am

A nosotros nos las ha hecho el mismo fotografo que tendremos para la boda, y no llegan a 2 euros por invitación.
Nos hicimos unas fotos en el estudio, y en una tarde con él elegimos el estilo, las fotos, el texto, etc.
Después nos pasó la definitiva por mail, le dimos el ok y ahora las ha mandado imprimir y en una semanita más o menos ya las tendremos!!.
Imatge
J&D

Entrades: 339
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 10:41 am

EntradaAutor: Mary Claire » dv. des. 28, 2012 10:39 am

Niekochana ha escrit:Hola!!
Tengo una duda con respecto a las invitaciones de boda que nos está provocando algún dolor de cabeza (e incluso alguna discusión)
Hemos contactado con unos chicos diseñadores gráficos para que nos hagan las invitaciones. De momento solo nos han dicho precio por el trabajo de pensar en el posible diseño. Y después habría que sumarle lo que cueste la impresión de las mismas. Alguien me puede decir precios porque no sabemos si lo que nos han dado es caro o no

Hola! no sé si es lo que tu quieres, pero nosotros las hemos hecho con el mismo fotógrafo que nos hace las fotos de la boda, el diseño lo hemos hecho nosotros como si la invitación fuera un vinilo, pero tiene miles de diseños y si no le puedes decir lo que tu quieres y te lo hace, lo mejor es el precio, solo nos cobra la impresión a un euro por invitación... creo que esto lo hacen muchos fotógrafos, antes de gastarte 500 euros mirate-lo, no esta de más ::[]:-]]
20 d'abril de 2013
Mary Claire

Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: Pilux » dj. gen. 03, 2013 3:30 pm

Doncs ja vaig anar a veure els dissenyadors i només per fer la creació de la invitació són 550 euros!!!! Això sí, tot el que ens van ensenyar impressionant, però massa car! Hauré de buscar altres opcions.
Pilux

EntradaAutor: Mariahorse » dc. gen. 09, 2013 12:16 pm

Jo quan vaig fer les invitacions, vaig anar a veure dissenyadors gràfics o invitacions ja fetes, que només calia afegir el text, tot i així de les dues maneres em sortia caríssim i tampoc reflectien la nostra forma de ser. El que vaig fer va ser, preguntar preus només d'impressió i tipus de paper que tenien, per poder-lo triar la qualitat, i les mides i quan m'ho van dir, llavors vaig fer el disseny jo més o menys amb photoshop, això que no en tinc ni idea (vaig anar tocant tecles per ahi) i em va quedar prou bé. Em va costar fer 110 invitacions 140 €, així que xiques penseu-vos-ho bé abans de fer el gasto, ja que nosaltres si que guardarem la invitació com a record, però la gent, amb el temps, les llença a la brossa i són diners perduts.
Imatge

16 de febrer 2.013
Mariahorse

Entrades: 24
Membre des de: ds. oct. 06, 2012 9:43 am

EntradaAutor: llunes » dl. gen. 14, 2013 2:56 pm

hola chicas!!!

estoy mirando el tema de invitaciones! el diseño no hay problema ya que nos lo hace una amiga nuestra peró tema impresion donde puedo hacerlo?
hay algun sitio de internet tipo hoffman o alguno de estos? o solo tengo copisteria e imprenta?
Imatge
llunes

Entrades: 189
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:03 pm

EntradaAutor: Ely85 » dl. gen. 14, 2013 6:06 pm

A veces si teneís un poco claro el diseño que quereís es mas sencillo si no es el caso... no se... pero creo que es un poco caro.... contando que luego es la impresión.... los sobres... también depende de la cantidad... no sé.... miraria en mas sitios o sobretodo.... no se k os diga un poco mas exacto el precio !!!!
Imatge
Ely85

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: nela81 » dt. gen. 15, 2013 12:46 pm

Bufff,

És que es nombra la paraula "boda" perquè tot et sorti caríssim!!!
Imatge
nela81

Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

EntradaAutor: Anna81 » dt. gen. 15, 2013 1:07 pm

Nosaltres vam veure un disseny per internet que ens va agradar i vam decidir que voliem alguna cosa semblant. Us recomano que demaneu diferents preus abans de tirar cap a una banda o cap a una altra perquè al primer lloc on vam preguntar ens van dir que la cosa rondaria al voltant dels 250€ ... Ahir que tenia una estona lliure vaig imprimir el disseny i vaig anar a una copisteria, pensava que seria preguntar per preguntar perque aquesta copisteria te fama de ser careta .... Doncs aquesta tarda hem d'anar a veure 4 tipus de paper i sobre perquè ens han donat uns preus que van dels 70€ als 160€ !!!!! >.-<: Evidentment estic creuant els dits perquè ahir entenguessin bé el que voliem i surti tot rodó que potser ho van entendre malament i d'aquí la diferencia de preu .... Avui ho sabrem!
Imatge
Anna81

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Juli » dj. gen. 17, 2013 10:44 am

Chicas, como veo que habláis de invitaciones personalizadas... mi primo dibuja y hace unos dibujos reamente chulos, además tiene mucha imaginación, así que si os apetece tener una invitación original, divertida y sobretodo diseñada por vosotros mismos, os animo a que le preguntéis, él estaría encantado y por un módico precio ya que todavía no se dedica a ello, lo hace como hobbie... por preguntar que no quede...

Os dejo aqui su pagina de facebook por si quereis ver algunos dibujos, aunque como vereis, lo que tiene alli colgado nada tiene que ver con bodas, eso si, os pongo el dibujo que nos hizo a nosotros antes de casarnos y que utilizamos para hacer las minutas y dar uno a cada invitado.

http://www.facebook.com/#!/colossus.ropa?fref=ts

Imatge

Imatge

Esta es la tarjeta de agradecimiento que hice basándome en el diseño de la invitación.

Imatge

Si os interesa que os haga algún dibujo enviadme un privado y os pongo en contacto con él, ya veréis como no os defraudará!! :-)ok:
Imatge
Juli
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1579
Membre des de: ds. abr. 23, 2011 9:56 pm

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant