Molist floristes

un gran any!

Molist floristes

EntradaAutor: annapujol » dc. des. 19, 2012 7:12 pm

Hola bona tarda , soc nova però veig que la gent demana .
Ens casem a la Masia la Tria i ens han recomanat uns càterings i els hem anat a visitar ,hem fet una mica de tastet amb ells i tot be estem entre dos,però ens van recomanar aquesta floristeria i hem anat a parlar i la noia ens ha semblat be, però algú ha fet les flors del casament amb ella?
annapujol

Entrades: 9
Membre des de: dv. des. 14, 2012 12:15 pm

Re: Molist floristes

EntradaAutor: Carimu » dv. des. 21, 2012 2:23 pm

Jo Em vaig cassar a la Tría o vaig anar a veurela, i fan coses maquissimes, m'encantaben els rams. L'unic que no la vaig agafar perque fent contes totes les coses que volia pujava massa calers i jo volia coses molt campestres, me barates. Vaig fer unes amigues aquell any que es cassaven tambe allá que si la van agafar o va quedar precios, súper maco pero una mica car. La noia Em sembla que es diu Guida o algo aixi molt maca.
Carimu
:: núvia rookie

Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

EntradaAutor: annapujol » ds. des. 22, 2012 9:32 am

Avui ens ha donat pressupost de tot el que li vam demanar , ens sembla be , ni barat ni car perque els rams de nuvia em varen encantar, be les decoracions també mirarem una mica però pel que ens ha ensenyat i com ens ha tractat crec que ens quedarem amb ella.
annapujol

EntradaAutor: marisole » dc. gen. 02, 2013 7:08 pm

Hola anna nosaltres ho varem fer amb ella i ens va anar molt be , tan amb els detalls com amb els rams, te una pagina on posa els casaments es molist floristes nuvies tot junt, no se si t´ho va dir però val la pena veure el que fan.
marisole

Entrades: 119
Membre des de: dj. oct. 14, 2010 11:45 am

EntradaAutor: annapujol » dl. gen. 28, 2013 7:31 pm

Hola Marisole , al final ens hem quedat amb ella .
annapujol

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants