Detalls pel cabell

un gran any!

Detalls pel cabell

EntradaAutor: vintage » dt. des. 18, 2012 9:03 pm

Hola noies,

He obert aquest post per veure si hem podeu ajudar. Pel dia del casament, m'agradaria posar-me una cinta al cabell tipo "hippi" o un "casquet" que li diuen, però la veritat es que hem costa trobar pàgines on surtin per comprar o hem donin ideas... vosaltres on heu comprat els detalls que us posare-ho en el pentinat?? a la mateixa botiga del vestit o el altres llocs?? Tampoc es que tingui clar el pentinat que hem faré... :-/ es que és molt dificil, encara no tinc clar si suelto o recullit... quin liooooo :star:: :star::
vintage
:: núvia rookie

Entrades: 113
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 6:10 pm

Re: Detalls pel cabell

EntradaAutor: Arimar » dt. des. 18, 2012 10:16 pm

Hola! Si no recordo malament al tocador de la novia a Barcelona en vaig veure.
Et deixo aqui el link: http://www.eltocadordelanovia.com
Espero que et serveixi.
Imatge
Arimar
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

EntradaAutor: sandrapinza » dt. des. 18, 2012 10:28 pm

Crec que a les botigues on venen vestits de núvia també en solen tenir. Dependrà del vestit per que quedi millor una cosa o altrs. Pregunta-ho a la tenda on has comprat el vestit!
Imatge
sandrapinza

Entrades: 154
Membre des de: ds. nov. 03, 2012 8:11 pm

EntradaAutor: Mabela » dt. des. 18, 2012 10:37 pm

vintage ha escrit:Hola noies,

He obert aquest post per veure si hem podeu ajudar. Pel dia del casament, m'agradaria posar-me una cinta al cabell tipo "hippi" o un "casquet" que li diuen, però la veritat es que hem costa trobar pàgines on surtin per comprar o hem donin ideas... vosaltres on heu comprat els detalls que us posare-ho en el pentinat?? a la mateixa botiga del vestit o el altres llocs?? Tampoc es que tingui clar el pentinat que hem faré... :-/ es que és molt dificil, encara no tinc clar si suelto o recullit... quin liooooo :star:: :star::

Ostres, jo encara no he pensat res del cabell. Si que aneu avançades!!! puff si encara no he decidit ben bé com el vull... :star::
Mabela
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: llunes » dc. des. 19, 2012 11:02 am

Hola vintage,

doncs jo tema cabell ho tenia decidit abans de provar-ho però un cop provat no el deixo escapar!!!!

jo em possaré un mocador de charo ruiz amb una flor. les dues coses em costen 70€. i el cabell al tenir-lo rissat doncs deixat anar i suposo que en un lateral em faré una trena o alguna cosa semblant.

http://www.bodas.net/vestidos-novias/ch ... ce--v12900
Imatge
llunes

Entrades: 189
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:03 pm

EntradaAutor: vintage » dg. des. 23, 2012 8:20 pm

Arimar ha escrit:Hola! Si no recordo malament al tocador de la novia a Barcelona en vaig veure.
Et deixo aqui el link: http://www.eltocadordelanovia.com
Espero que et serveixi.

Gràcies Arimar,
Li donaré un cop d'ull!! :-)ok:
vintage

EntradaAutor: vintage » dg. des. 23, 2012 8:22 pm

sandrapinza ha escrit:Crec que a les botigues on venen vestits de núvia també en solen tenir. Dependrà del vestit per que quedi millor una cosa o altrs. Pregunta-ho a la tenda on has comprat el vestit!

Gràcies sandrapinza, ara al gener vaig a fer-me la prova del vestit, els hi comentaré a veure que tenen... *.-o-o.* *.-o-o.*
vintage

EntradaAutor: vintage » dg. des. 23, 2012 8:23 pm

Mabela ha escrit:
vintage ha escrit:Hola noies,

Ostres, jo encara no he pensat res del cabell. Si que aneu avançades!!! puff si encara no he decidit ben bé com el vull... :star::

Ara mateix és el maldecap més gran que tinc, ja que hem queden 3 mesos per casar-me i encara no ho tinc clar!!! :star:: :star::
vintage

EntradaAutor: vintage » dg. des. 23, 2012 8:26 pm

llunes ha escrit:Hola vintage,

doncs jo tema cabell ho tenia decidit abans de provar-ho però un cop provat no el deixo escapar!!!!

jo em possaré un mocador de charo ruiz amb una flor. les dues coses em costen 70€. i el cabell al tenir-lo rissat doncs deixat anar i suposo que en un lateral em faré una trena o alguna cosa semblant.

Hola llunes!!

La teva idea és una de les que més m'agraden, jo pensava en un casquet o cinta i el cabell suelto, però l'opció de recollir-lo al costat amb una trena ha de quedar molt bé!! *.-o-o.* *.-o-o.*
vintage

EntradaAutor: vintage » dg. des. 23, 2012 8:27 pm

Gràcies a totes per l'ajuda i perdoneu que no hagi escrit abans, però aquest dies vaig una mica de bòlid!! xx;-.)
vintage

EntradaAutor: vintage » dt. gen. 08, 2013 9:18 pm

llunes ha escrit:Hola vintage,

Hola llunes!!

Fins ara no havia vist la página web i m'encanta!!! té unes coses super macas, i l'estil de pentinat tant natural el trobo fantàstic!!, et puc fer una pregunta?? on has comprat el mocador?? per la página web?? es que hem surten els vestits però no sé com mirar els complements :t:t:

Gràcies!!
vintage

EntradaAutor: llunes » dc. gen. 09, 2013 9:55 am

vintage el mocador m'el vaig probar a una botiga a badalona. EL RINCON DE IBIZA.
son distribuidors de charo ruiz.
estan a badalona i a platja d'aro también hi ha un lloc per si et pot anar millor.
Imatge
llunes

Entrades: 189
Membre des de: dt. gen. 24, 2006 1:03 pm

EntradaAutor: Pilux » dc. gen. 09, 2013 11:20 am

Jo el pentinat el tenia claríssim fins i tot abans d'haver triat el vestit! Em faré una trena al costat, i el detall encara no m'he mirat res, però a la botiga on em fan el vestit diuen que m'el podran fer, però encara no sé que vull ben bé.
Pilux

Entrades: 107
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant