Com donar la notícia al padrí?

un gran any!

Com donar la notícia al padrí?

EntradaAutor: Anna81 » dj. des. 13, 2012 3:37 pm

Hooola!!

Sé que totes ho expliqueu a les vostres CE però clar, un cop vistes ja no saps en quina vas veure aquella idea que tant t'agradava i comences a donar mil voltes. He pensat (i crec que no hi ha cap tema així) que seria una bona idea agrupar totes les idees aquí :-)

Vinga, que se que hi ha moltes artistes per aquí!! Com li vau dir? Amb un poster, una carta, a palo seco? jajaja
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: Com donar la notícia al padrí?

EntradaAutor: nela81 » dj. des. 13, 2012 3:40 pm

Aquesta es bona Anna81.

Si jo també us agraïria idees, més que res perque encara no puc llegir les CA....

I m'agradaria dir-li d'una manera original... Potser com que és del Madrid podria regalar-li una samarreta del Barça on hi fiqui FADRÍ, jajajaja, no sé si així podria evitar que la llancés
Imatge
nela81
:: núvia experimentada

Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

EntradaAutor: Anna81 » dj. des. 13, 2012 3:50 pm

nela81 ha escrit:Aquesta es bona Anna81.

Si jo també us agraïria idees, més que res perque encara no puc llegir les CA....

I m'agradaria dir-li d'una manera original... Potser com que és del Madrid podria regalar-li una samarreta del Barça on hi fiqui FADRÍ, jajajaja, no sé si així podria evitar que la llancés

Jajajaja mira que si és del Madrid i li dones una samarreta del Barça potser et diu que t'en busquis un altre ehhhh : sgra :
Imatge
Anna81

EntradaAutor: Loy » dj. des. 13, 2012 4:34 pm

Molt bona idea Anna !!! La veritat es que jo tampoc sé com fer-ho i el pitjor es q encara no sé qui será el padri!!!
El meu xicot té dos germans, jo tenia clar q si tenia q ser un dels dos qui sería, pero lo fotut es q la seva dona està embarassada i surt de comptes a finals de maig... per tant imagineu-vos q se li retrasa i no pot vindre a la boda... ::brr:: A aquest si q li faria alguna cosa original o detall.
Em queda l'altre germà pero la veritat es q aquest tant me fot.... s massa "subidillo" i no acaba d'encaixar amb el meu caracter així que li diria a palo seco y arreando!! : sgra :
Imatge
Loy
:: núvia experta

Entrades: 820
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 1:27 pm

EntradaAutor: sandrapinza » dj. des. 13, 2012 9:50 pm

Jo tampoc tinc clar com fer-ho, però sobretot és que no sé a qui fer....

Havia pensat fer una carta explicant-li una mica el que significa per mi i el perquè vull que sigui el meu Padrí, però encara no tinc clar a qui fer. El noi a qui voldria fer és una mica despistat i tinc por que no arribi a hora....
Imatge
sandrapinza
:: núvia rookie

Entrades: 154
Membre des de: ds. nov. 03, 2012 8:11 pm

EntradaAutor: Anna81 » dg. des. 16, 2012 6:46 pm

En el nostre cas serà el meu nebot que, quan el casament, faltaran 3 dies perquè fagi els 18 :-) En principi li volem dir durant aquestes festes però a veure com i quan exactament ... Necessitem idees!! *.-o-o.*
Imatge
Anna81

EntradaAutor: Mabela » dg. des. 16, 2012 9:18 pm

Nosaltres tampoc sabem com dir-ho. Havíem pensat posar un regal sota l'arbre amb un escrit dins, aprofitant les festes. Ara no sabem ben bé com fer-ho original.
Mabela

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: sandrapinza » dl. des. 17, 2012 9:10 pm

Uix, doncs jo m'antindré l'espera i la intriga fins uns 2 o 3 mesos abans!
Imatge
sandrapinza

Entrades: 154
Membre des de: ds. nov. 03, 2012 8:11 pm

EntradaAutor: nela81 » dt. des. 18, 2012 3:20 pm

sandrapinza ha escrit:Uix, doncs jo m'antindré l'espera i la intriga fins uns 2 o 3 mesos abans!

Jo li diré que em caso aquest Nadal, pero que és el padrí li diré d'aquí uns mesos....
Imatge
nela81

Entrades: 261
Membre des de: dl. des. 10, 2012 10:16 pm

EntradaAutor: Mary Claire » dj. des. 20, 2012 8:39 pm

Anna81 ha escrit:Hooola!!

Sé que totes ho expliqueu a les vostres CE però clar, un cop vistes ja no saps en quina vas veure aquella idea que tant t'agradava i comences a donar mil voltes. He pensat (i crec que no hi ha cap tema així) que seria una bona idea agrupar totes les idees aquí :-)

Vinga, que se que hi ha moltes artistes per aquí!! Com li vau dir? Amb un poster, una carta, a palo seco? jajaja

jajaja, molt bona!! jo em pensava que t'ho havia de demanar ell, en el meu cas és el meu germà i al final tota cabrejada, li vaig enviar un whats, dien-li: "m'han preguntat qui era el padrí i no he sapigut que contestar" m'hagués encantat veure-li la cara... =0-0-) Ens estimem molt, però feia mesos que sabia que em casava i no deia res de res... : sgra : ja estava dels nervis pensant fins hi tot que no volia fer-ho, ara esta encantat.

no és la millor manera, però vam riure un bon rato :-)0(-: :-)0(-:
20 d'abril de 2013
Mary Claire

Entrades: 166
Membre des de: dv. des. 14, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: Anna81 » dv. des. 21, 2012 10:50 am

Mary Claire ha escrit:

jajaja, molt bona!! jo em pensava que t'ho havia de demanar ell, en el meu cas és el meu germà i al final tota cabrejada, li vaig enviar un whats, dien-li: "m'han preguntat qui era el padrí i no he sapigut que contestar" m'hagués encantat veure-li la cara... =0-0-) Ens estimem molt, però feia mesos que sabia que em casava i no deia res de res... : sgra : ja estava dels nervis pensant fins hi tot que no volia fer-ho, ara esta encantat.

Uh, no ho havia sentit mai això de que ha de ser el padrí qui ho demani :-/ Potser és tradició o algo ....
Imatge
Anna81

EntradaAutor: Maria i Raul » dl. des. 24, 2012 4:11 pm

Nosaltres varem trencar esquemes!
No varem tenir padri, sino padrina!

Sempre he cregut q el padrí el tenia q escollir el nuvi... una persona que cuidi la núvia el dia del casament!
En Raul té un germà de 19 anys, amb qui no ha tingut relació d'"amics", fins que ha sigut gran.... Descartat!
I els amics inseparables, ho son des de fa 5 anys....
Però hi havia la Laura... l'amiga de sempre! La que anaven junts al cole, la de la colla de sempre, la que ens va ajudar al trasllat quan vam anar a viure junts, la que vé a passar un cap de setmana a casa a l'estiu, la que ens truca cada mes si no ens veiem....
Havia de ser ella!

Vam organitzar un soparet amb tots els amics d'ell (ell és de BCN, jo de Figueres, i vivim a Figueres), els vam anunciar que ens casavem, i que voliem que ella fos la padrina!
Va ser un no para de plorar! No s'ho creia.... però no podiem haver escollit millor!

És hippie, i es va ocupar del meu ram amb la meva floristeria de sempre de Figueres (un ram perfecte).
Va venir el dia abans, vam dormir a ca la seva germana, i ens vam passar la nit entre rialles, records, i mojitos! Aixo si.... treballant acabant tots els detalls!

I l'endemà.... Vam recollir el ram, dinar en familia, i va arribar l'hora del verset!
Ningu com ella coneix al meu home, ni la nostra historia des dels inicis.... Immillorable!

I com q no té carnet de conduir, va venir amb mi en el cotxe: el meu cosi de xofer, el meu pare i ella.... Em va ajudar moltíssim a relaxar-me!

Crec que el padrí ha de ser una persona de moltissima confiança, que conegui als dos, que hagui viscut la relació! I ella va ser.... PERFECTE!
Imatge
Maria i Raul

Entrades: 64
Membre des de: dt. set. 08, 2009 7:49 pm

EntradaAutor: Mary Claire » dc. des. 26, 2012 6:27 pm

Anna81 ha escrit:
Mary Claire ha escrit:

Uh, no ho havia sentit mai això de que ha de ser el padrí qui ho demani :-/ Potser és tradició o algo ....

No, no, no crec que sigui tradició, però no en tenia ni idea de com anava, la gent em preguntava si ja m'ho havien demanat, així que vaig suposar que m'ho havia de demanar el meu germà, després em van dir que ets tu qui has d'escollir :-/
Sort que em va sortir bé... jajajaja
Jo patia perque no sabia si realment ell volia serho, no li agrada gens ser protagonista...
20 d'abril de 2013
Mary Claire

EntradaAutor: Anna81 » dc. des. 26, 2012 7:09 pm

Mary Claire ha escrit:No, no, no crec que sigui tradició, però no en tenia ni idea de com anava, la gent em preguntava si ja m'ho havien demanat, així que vaig suposar que m'ho havia de demanar el meu germà, després em van dir que ets tu qui has d'escollir :-/
Jo patia perque no sabia si realment ell volia serho, no li agrada gens ser protagonista...

Mentre tothom estés content (tant ell com vosaltres) la tradició importa ben poc! :-) Nosaltres li voliem dir ahir però erem 17 a dinar i vam pensar que seria massa expectació ja que tampoc li agrada ser el protagonista ... Suposo que li direm el dia 1 que també hi ha dinar familiar però serem menys.
Imatge
Anna81

EntradaAutor: Mary Claire » dj. des. 27, 2012 3:02 pm

Anna81 ha escrit:
Mary Claire ha escrit:No, no, no crec que sigui tradició, però no en tenia ni idea de com anava, la gent em preguntava si ja m'ho havien demanat, així que vaig suposar que m'ho havia de demanar el meu germà, després em van dir que ets tu qui has d'escollir :-/

Mentre tothom estés content (tant ell com vosaltres) la tradició importa ben poc! :-) Nosaltres li voliem dir ahir però erem 17 a dinar i vam pensar que seria massa expectació ja que tampoc li agrada ser el protagonista ... Suposo que li direm el dia 1 que també hi ha dinar familiar però serem menys.

Molta sort el dia 1!! segur que li farà molta il·lusió!! jo no m'esperava que li fes tanta *.-o-o.* em vaig quedar més sorpresa jo que ell :··;..:
Faràs algo especial per demanar-li?
20 d'abril de 2013
Mary Claire

EntradaAutor: Arimar » dj. des. 27, 2012 4:29 pm

Nosaltres haviem pensat de fer un sopar, els 4 i demanar-li, entregant-li una carta o amb algun detalls on posi si vol ser el nostre padrí i les raons per les quals volem que sigui ell.
Imatge
Arimar

Entrades: 507
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 3:32 pm

EntradaAutor: Mary Claire » dj. des. 27, 2012 5:00 pm

Arimar ha escrit:Nosaltres haviem pensat de fer un sopar, els 4 i demanar-li, entregant-li una carta o amb algun detalls on posi si vol ser el nostre padrí i les raons per les quals volem que sigui ell.

M'agrada la idea de la carta, potser li faig al meu germà, demà és el seu cumple i ens veiem el cap de setmana, encara que ja ho sapigue m'agradaria fer-lo sentir especial.

Molt bona idea!! gràcies i ja veuràs com anirà genial ::love::
20 d'abril de 2013
Mary Claire

EntradaAutor: Anna81 » dj. des. 27, 2012 7:52 pm

Jo segurament també faré la carta on posi les funcions del padrí així en mig conya i al final la pregunta del millón! jejejeje
Imatge
Anna81

EntradaAutor: Anna87 » dv. des. 28, 2012 9:37 pm

Jo li vaig fer el poster "padrino "i despres apart una especie de pergami amb les seves funcions!!!

En el pergami li vam posar aquest text:

Evitar nervis innecessaris.

Col·laborar en els preparatius.

Garantitzar la festa.

Ajudar al nuvi en tot moment.

Organitzar una “despedida de solter” digne i respetuosa als seus gustos.

I el més important:

Elegir i portar el ram a la núvia.

Llegir el poema a la núvia.

Saps de qui són totes aquestes funcions?

Sí, del “padrí de la boda”

A veure si endevines, qui volem que ens faci aquest honor?

Acceptes, el càrrec?
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Anna81 » dg. des. 30, 2012 8:23 pm

Anna87 ha escrit:Jo li vaig fer el poster "padrino "i despres apart una especie de pergami amb les seves funcions!!!

En el pergami li vam posar aquest text:

Evitar nervis innecessaris.

Col·laborar en els preparatius.

Garantitzar la festa.

Ajudar al nuvi en tot moment.

Organitzar una “despedida de solter” digne i respetuosa als seus gustos.

I el més important:

Elegir i portar el ram a la núvia.

Llegir el poema a la núvia.

Saps de qui són totes aquestes funcions?

Sí, del “padrí de la boda”

A veure si endevines, qui volem que ens faci aquest honor?

Acceptes, el càrrec?

Precisament gracies a tu em decanto per la carta! >.-<:
Imatge
Anna81

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants