Hola Noies , he estat mirant però no trobo cap foro aquest any. Alguna de vosaltres té referències del Mas passamaner? ens casem allí però no coneixem ningú que ho hagi fet.
gràcies
Autor: Mabela » dt. des. 04, 2012 6:19 pm
Autor: Trixie85 » dl. des. 10, 2012 11:17 am
Autor: Mabela » dl. des. 10, 2012 9:35 pm
Trixie85 ha escrit:Hola Mabela,
Estuve en una boda el pasado mes de octubre. El sitio es precioso, la organización y el aperitivo también. Personalmente no me mató la comida, pero supongo que depende de lo que te gastes y de lo que elijas... Espero que vaya muy bien la boda!
Autor: sugarsugar » dt. des. 11, 2012 10:57 am
Autor: Mabela » dt. des. 11, 2012 6:23 pm
sugarsugar ha escrit:eiii!!
naltros vam estar apunt d'agafar-lo!!!, pq vam anar a la boda d'uns de la feïna i molt bé... una mica just de quantitat pero molt bé... quan vaig contractar a les noies que m'ho organitzen també m'ho van ensenyar.. pero mira al final
ens vam enamorar d'una altra idea jijij, vamos jo crec ques es molt bona elecció! segurament farem la nit de noces allí!! jejej
Autor: Trixie85 » dc. des. 12, 2012 4:01 pm
Autor: Mabela » dc. des. 12, 2012 9:15 pm
Trixie85 ha escrit:de cantidad para mí bien... es una boda y yo con hambre no me quedé... igual fue por el menú que eligieron, porque los aperitivos estaban muy ricos. Cogieron terrina de mar de primeroy como una ternera que parecía estofada de segundo... que tampoco mataba, pero el sitio precioso, los que lo organizaban, camareros etc...muy atentos... yo me casé en El Dorado de Cambrils y genial, pero vamos, que del Mas Passamaner solo decir que si coges un buen menú yo creo que es un acierto.