VIAJE DE NOVIOS!!

un gran any!

VIAJE DE NOVIOS!!

EntradaAutor: Loy » dj. nov. 29, 2012 1:31 pm

Hola Chicas!!!

Tengo una duda con el tema del viaje de novios y no se si habrá por aquí alguna chica que sea de agencia de viajes o sepa del tema....
Hoy me han enviado un presupuesto de una fira a la que fui, todavía no hemos comparado precios con ninguna agencia pq basicamente lo tenemos bastante aparcado de momento.
Sabéis si es mejor ir comparando ya y reservar el que interese o podemos esperar hasta Febrero - Marzo y de esa manera los precios serán más baratos??
Nos casamos el 1 de Junio y seguramente iremos a Riviera Maya!
Imatge
Loy
:: núvia experta

Entrades: 820
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 1:27 pm

Re: VIAJE DE NOVIOS!!

EntradaAutor: Mabela » dj. nov. 29, 2012 5:39 pm

Bona tarda, mira de fet això depén. Normalment el que fa encarir més un viatge de núvis o de no núvis,són els vols i les tasses que aplica l'aeroport i això és veritat que sovint si ho agafes amb més temps et surt més econòmic.
Nosaltres normalment quan viatgem agafem el viatge en temps perquè l'avió surt més barat i perquè sovint amb la compra anticìpada sempre et fan descomptes 10%, 15%... i clar val la pena.
Mabela
:: núvia experimentada

Entrades: 220
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 7:44 pm

EntradaAutor: sandrapinza » dg. des. 02, 2012 11:48 am

A nosaltres a la Fira de Reus ens van dir que millor no agafar del catàleg Nuvis ja que surt més car i és el mateix.

A mi m'agradaria anar a algún lloc d'Àfrica, i al meu xicot a Costa Rica....serà un "a veure qui guanya"...en funció del preu, clar :-eh_::
Imatge
sandrapinza
:: núvia rookie

Entrades: 154
Membre des de: ds. nov. 03, 2012 8:11 pm

EntradaAutor: Patriss30 » dg. des. 02, 2012 12:09 pm

Hola Loy! nosotros nos casamos el 8/06 y el viernes ya contratamos nuestro viaje de novios. Hacemos un combinado de NY + Riviera Maya. Hacemos 4 noches en NY y 7 noches en R. Maya. Nos ha salido muy bien de precio! 4.356,4€ los 2!! Lo hemos contratado con Nautalia! y hacen el 7% de descuento por ser viaje de novios! Ademas t regalan un juego de maletas!
Imatge
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

EntradaAutor: Sunn2013 » dg. des. 02, 2012 1:30 pm

Nosotros también estamos mirando el viaje ahora. Queremos un crucero Royal Caribean que haga la ruta islas griegas y de momento nos estan dando unos precios muy altos para mirarlo con tanta antelación (nos casamos en septiembre)... Pero almenos cogiéndolo ahora con tiempo puedes escoger cosas, más adelante a lo mejor ya no quedan camarotes con balcón... Para los que vais en hotel me imagino que igual, si lo cogéis con tiempo podréis elegir el hotel que os guste, el tipo de habitación... Más adelante queda lo que nadie quiere. Así que aunque no creo que nos ahorremos gran cosa cogiéndolo ahora, almenos podemos escogerlo más a nuestro gusto.
Sunn2013

Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

EntradaAutor: gloriaijan » dg. des. 02, 2012 1:41 pm

Holaaaa!!!

Nosotros estamos en pleno apojeo mirandolo xq tmb vamos a la riviera maya y no estoy dispuesta a que salga casi 3000 euros!!
Nos aconsejan empezar a mirarlo un mes antes, los precios estan muy muy diparados y mejor no decir que es viaje de novios!!

Espero haber sido de ayuda.....

Muuuua
gloriaijan

Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 19, 2012 10:36 am

EntradaAutor: vintage » dg. des. 02, 2012 2:13 pm

Hola noies, nosaltres estem pendents de que ens arribin diferents presupostos. Al principi ens van dir que encara no tenien les tases aereas del 2013 i per tant seria estimat, i ara estem a l'espera de que sigui més real.
Sandrapinza, m'has fet molta gràcia perquè jo estava igual que tú, jo volia anar a Àfrica i el meu xicot a Costa Rica, al final el vaig estar escalfant possant-li videos de safaris i l'he convençut!!
vintage

Entrades: 113
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 6:10 pm

EntradaAutor: heliojeny » dg. des. 02, 2012 3:51 pm

Hola chicas!! yo trabajo en una agencia de viajes y os comento...
Si quereis un viaje tipo NYC+ playa, Safari, Costa Rica, etc... que suelen ser con compañías de linea regular os recomiendo plenamente cogerlo con tiempo, es decir, mirarlo ya!! Si es un Riviera Maya, un Punta Cana, Islas, etc... es mejor esperar a febrero- marzo cuando sale el venta anticipada, ya que son destinos que suelen salir vuelos especiales para dependiendo que fechas, y con el venta anticipada seguramente salga mejor. Cruceros no os puedo decir, hay años que con venta anticipada salen muy bien y otros que a última hora salen unas ofertas buenisimas, depende si se llenan o no y de las fechas.
Cualquier cosilla que necesiteis, si no estais muy seguras de los precios que os dan, información de destinos, incluso si quereis que os pase un presupuesto (mi agencia está en Montcada i Reixac) me lo decís o me enviais un privado y sin problema... aqí estoy para todo lo que pueda ayudar!! Un besito a todas!!!
Imatge

HELIO Y JENY 13/10/13
heliojeny

Entrades: 17
Membre des de: ds. nov. 17, 2012 8:38 pm

EntradaAutor: Anbarcas » dg. des. 02, 2012 8:53 pm

Nosotros nos vamos a Italia! Empezamos a mirar precios i todo se dispara, así que seguramente cogeremos un ferri al sud de italia i de allí haremos una ruta de vuelta en coche, por toda la toscana, etc.

Tambien estamos mirando sino de irnos hacia el norte, noruega, suecia, etc.
:-/
Imatge
Anbarcas

Entrades: 291
Membre des de: dg. set. 16, 2012 5:30 pm

EntradaAutor: Mabela » dt. des. 04, 2012 5:47 pm

Noies ahir vam anar a fer tour per agències de viatges i algunes ja tenen preus per l'any que ve. Almenys pel juny. Nosaltres vam preguntar àsia i ja ens faran el pressupost.
Mabela

EntradaAutor: Fulla » dv. des. 07, 2012 10:50 am

Nosalters encara no hem començat, aquetsa tasca li deixo me´s al emu home, jo he vaitjat abstant per amerirca del sud, i ell més per Europa. Per tant he decidit que ell proposi 3 o 4 llocs dels que li agraden (Austràlia, Japó, Escosia,...) i desprès ja farem ruta de agencies per mirar preus, depenent del preu ajustarem el destí.

Esn agaradria un lloc on poder visitar coses, fer excursions,.. no som gens de viatge de pulsereta i hotel, per tant a la aventura a coneixer país.
Fulla

Entrades: 10
Membre des de: dc. nov. 14, 2012 6:59 pm

EntradaAutor: Anbarcas » dv. des. 07, 2012 4:45 pm

Fulla ha escrit:Nosalters encara no hem començat, aquetsa tasca li deixo me´s al emu home, jo he vaitjat abstant per amerirca del sud, i ell més per Europa. Per tant he decidit que ell proposi 3 o 4 llocs dels que li agraden (Austràlia, Japó, Escosia,...) i desprès ja farem ruta de agencies per mirar preus, depenent del preu ajustarem el destí.

Esn agaradria un lloc on poder visitar coses, fer excursions,.. no som gens de viatge de pulsereta i hotel, per tant a la aventura a coneixer país.

Doncs informa del que trobis!!! nosaltres busquem el mateix!!!
Imatge
Anbarcas

EntradaAutor: sandrapinza » ds. des. 08, 2012 4:40 pm

vintage ha escrit:Hola noies, nosaltres estem pendents de que ens arribin diferents presupostos. Al principi ens van dir que encara no tenien les tases aereas del 2013 i per tant seria estimat, i ara estem a l'espera de que sigui més real.
Sandrapinza, m'has fet molta gràcia perquè jo estava igual que tú, jo volia anar a Àfrica i el meu xicot a Costa Rica, al final el vaig estar escalfant possant-li videos de safaris i l'he convençut!!

>.-<: >.-<: >.-<:
I has mirat preus i rutes ja????
Quan et cases?
Imatge
sandrapinza

EntradaAutor: vintage » ds. des. 08, 2012 9:28 pm

Ens casem el 30 de març, pero el viatge el farem la primera quinzena de juny perquè és millor pel safari.
El que estem miran és Kènia, Tanzània i Zanzíbar ruta amb camió i el que no sabem encara és amb qui ho farem, ens agrada l'agència Ratpanat i Kananga, de tota manera les dos agencies surten per lo mateix, al voltant de 3300 euros per cap. Són molts de cèntims però probablement no podrem fer mai més un viatge d'aquest tipus...de tota manera, fins que no ho contractem no m'ho creuré...
vintage

Entrades: 113
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 6:10 pm

EntradaAutor: Anbarcas » dg. des. 09, 2012 12:58 pm

vintage ha escrit:Ens casem el 30 de març, pero el viatge el farem la primera quinzena de juny perquè és millor pel safari.
El que estem miran és Kènia, Tanzània i Zanzíbar ruta amb camió i el que no sabem encara és amb qui ho farem, ens agrada l'agència Ratpanat i Kananga, de tota manera les dos agencies surten per lo mateix, al voltant de 3300 euros per cap. Són molts de cèntims però probablement no podrem fer mai més un viatge d'aquest tipus...de tota manera, fins que no ho contractem no m'ho creuré...

Tens raó, pero nosaltres tenim el pressupost bastant mes acotat...
Imatge
Anbarcas

EntradaAutor: Mabela » dg. des. 09, 2012 2:14 pm

Anbarcas ha escrit:
Fulla ha escrit:Nosalters encara no hem començat, aquetsa tasca li deixo me´s al emu home, jo he vaitjat abstant per amerirca del sud, i ell més per Europa. Per tant he decidit que ell proposi 3 o 4 llocs dels que li agraden (Austràlia, Japó, Escosia,...) i desprès ja farem ruta de agencies per mirar preus, depenent del preu ajustarem el destí.

Ei nosaltres som del mateix estil, i tot i que encara no tenim del tot clar que volem entre les nostre quinieles entren: vietnam, camboya, laos, Mianmar... heu mirat alguna cosa per aquí'?? -|-)
Mabela

EntradaAutor: irenevb30 » dl. des. 10, 2012 9:14 pm

Mabela ha escrit:
Anbarcas ha escrit:

Ei nosaltres som del mateix estil, i tot i que encara no tenim del tot clar que volem entre les nostre quinieles entren: vietnam, camboya, laos, Mianmar... heu mirat alguna cosa per aquí'?? -|-)

Nosaltres també ens agrada un tipus de viatge que no sigui de polsera. En el nostre cas, nosaltres ja tenim el viatge i fem Tailàndia però... no el típic. Passem tres nits a Bangkok, després fem trekking pel nord i dormim en cabanes als poblats i compartim estones amb la gent d'allà i després acabem en tres o 4 dies de platja (però sense polsera) que aprofitarem per veure cascades i alguna excursió més.
També vam mirar Birmania, Vietnam, etc però se’ns anava una mica del pressupost i al final aquest viatge ens ha sortit molt bé de preu!
Imatge
irenevb30

Entrades: 608
Membre des de: ds. març 31, 2012 5:03 pm

EntradaAutor: Mabela » dl. des. 10, 2012 9:30 pm

Ei nosaltres som del mateix estil, i tot i que encara no tenim del tot clar que volem entre les nostre quinieles entren: vietnam, camboya, laos, Mianmar... heu mirat alguna cosa per aquí'?? -|-)[/quote]

Nosaltres també ens agrada un tipus de viatge que no sigui de polsera. En el nostre cas, nosaltres ja tenim el viatge i fem Tailàndia però... no el típic. Passem tres nits a Bangkok, després fem trekking pel nord i dormim en cabanes als poblats i compartim estones amb la gent d'allà i després acabem en tres o 4 dies de platja (però sense polsera) que aprofitarem per veure cascades i alguna excursió més.
També vam mirar Birmania, Vietnam, etc però se’ns anava una mica del pressupost i al final aquest viatge ens ha sortit molt bé de preu![/quote]

Ei doncs molt bé no? té molt bona pinta. Estareu molts dies¿?
Mabela

EntradaAutor: sandrapinza » dj. des. 13, 2012 10:44 pm

Les illes Maurici també surten bé de preu!

Algú ha mirat sud-Àfrica?
Imatge
sandrapinza

EntradaAutor: Mabela » dj. des. 13, 2012 10:48 pm

sandrapinza ha escrit:Les illes Maurici també surten bé de preu!

Algú ha mirat sud-Àfrica?

Jo no ho he mirat però conec una parella d'amics que ho van fer i van tornar encantadíssims!
Mabela

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant