Autor: Loy » dj. nov. 29, 2012 1:31 pm
Autor: Mabela » dj. nov. 29, 2012 5:39 pm
Autor: sandrapinza » dg. des. 02, 2012 11:48 am
Autor: Patriss30 » dg. des. 02, 2012 12:09 pm
Autor: Sunn2013 » dg. des. 02, 2012 1:30 pm
Autor: gloriaijan » dg. des. 02, 2012 1:41 pm
Autor: vintage » dg. des. 02, 2012 2:13 pm
Autor: heliojeny » dg. des. 02, 2012 3:51 pm
Autor: Anbarcas » dg. des. 02, 2012 8:53 pm
Autor: Mabela » dt. des. 04, 2012 5:47 pm
Autor: Fulla » dv. des. 07, 2012 10:50 am
Autor: Anbarcas » dv. des. 07, 2012 4:45 pm
Fulla ha escrit:Nosalters encara no hem començat, aquetsa tasca li deixo me´s al emu home, jo he vaitjat abstant per amerirca del sud, i ell més per Europa. Per tant he decidit que ell proposi 3 o 4 llocs dels que li agraden (Austràlia, Japó, Escosia,...) i desprès ja farem ruta de agencies per mirar preus, depenent del preu ajustarem el destí.
Esn agaradria un lloc on poder visitar coses, fer excursions,.. no som gens de viatge de pulsereta i hotel, per tant a la aventura a coneixer país.
Autor: sandrapinza » ds. des. 08, 2012 4:40 pm
vintage ha escrit:Hola noies, nosaltres estem pendents de que ens arribin diferents presupostos. Al principi ens van dir que encara no tenien les tases aereas del 2013 i per tant seria estimat, i ara estem a l'espera de que sigui més real.
Sandrapinza, m'has fet molta gràcia perquè jo estava igual que tú, jo volia anar a Àfrica i el meu xicot a Costa Rica, al final el vaig estar escalfant possant-li videos de safaris i l'he convençut!!
Autor: vintage » ds. des. 08, 2012 9:28 pm
Autor: Anbarcas » dg. des. 09, 2012 12:58 pm
vintage ha escrit:Ens casem el 30 de març, pero el viatge el farem la primera quinzena de juny perquè és millor pel safari.
El que estem miran és Kènia, Tanzània i Zanzíbar ruta amb camió i el que no sabem encara és amb qui ho farem, ens agrada l'agència Ratpanat i Kananga, de tota manera les dos agencies surten per lo mateix, al voltant de 3300 euros per cap. Són molts de cèntims però probablement no podrem fer mai més un viatge d'aquest tipus...de tota manera, fins que no ho contractem no m'ho creuré...
Autor: Mabela » dg. des. 09, 2012 2:14 pm
Anbarcas ha escrit:Fulla ha escrit:Nosalters encara no hem començat, aquetsa tasca li deixo me´s al emu home, jo he vaitjat abstant per amerirca del sud, i ell més per Europa. Per tant he decidit que ell proposi 3 o 4 llocs dels que li agraden (Austràlia, Japó, Escosia,...) i desprès ja farem ruta de agencies per mirar preus, depenent del preu ajustarem el destí.
Esn agaradria un lloc on poder visitar coses, fer excursions,.. no som gens de viatge de pulsereta i hotel, per tant a la aventura a coneixer país.
Doncs informa del que trobis!!! nosaltres busquem el mateix!!!
Autor: irenevb30 » dl. des. 10, 2012 9:14 pm
Mabela ha escrit:Anbarcas ha escrit:Fulla ha escrit:Nosalters encara no hem començat, aquetsa tasca li deixo me´s al emu home, jo he vaitjat abstant per amerirca del sud, i ell més per Europa. Per tant he decidit que ell proposi 3 o 4 llocs dels que li agraden (Austràlia, Japó, Escosia,...) i desprès ja farem ruta de agencies per mirar preus, depenent del preu ajustarem el destí.
Doncs informa del que trobis!!! nosaltres busquem el mateix!!!
Ei nosaltres som del mateix estil, i tot i que encara no tenim del tot clar que volem entre les nostre quinieles entren: vietnam, camboya, laos, Mianmar... heu mirat alguna cosa per aquí'??
Autor: Mabela » dl. des. 10, 2012 9:30 pm
Autor: sandrapinza » dj. des. 13, 2012 10:44 pm
Autor: Mabela » dj. des. 13, 2012 10:48 pm
sandrapinza ha escrit:Les illes Maurici també surten bé de preu!
Algú ha mirat sud-Àfrica?