Autor: heliojeny » dj. nov. 29, 2012 11:45 am
Autor: Mabela » dj. nov. 29, 2012 5:48 pm
heliojeny ha escrit:Hola a todas!!! El día de mi boda me gustaría llegar con un coche antiguo blanco, tipo rolls royce pero descapotable, para luego podernos hacer fotos dentro... alguien me ayuga???? Graciasssssss
Autor: heliojeny » dj. nov. 29, 2012 6:57 pm
Autor: elisenda1981 » dg. des. 02, 2012 2:29 pm
Autor: Anbarcas » dg. des. 02, 2012 9:05 pm
Autor: Mabela » dt. des. 04, 2012 5:46 pm
Anbarcas ha escrit:a mi m'agradaria arribar amb un d'aquests descapotables americans super llargs!!! Concretament un Cadillac!!! pero deu costar molta pasta.....![]()
Autor: Anbarcas » dt. des. 04, 2012 6:55 pm
Mabela ha escrit:Anbarcas ha escrit:a mi m'agradaria arribar amb un d'aquests descapotables americans super llargs!!! Concretament un Cadillac!!! pero deu costar molta pasta.....![]()
Mira jo vaig demanar pressupost al tot núvis que hi havia una companyia de lloguer de cotxes i avui mateix m'han enviat els pressupostos. I la cosa està entre 1500 i 2500 de 3 a 4 hores amb el xofer inclos. Nosaltres ja ho hem desestimat, preferim gastar-nos els diners en una altra cosa però si et serveix d'ajuda!
Autor: Mabela » dt. des. 04, 2012 7:43 pm
Anbarcas ha escrit:Mabela ha escrit:Anbarcas ha escrit:a mi m'agradaria arribar amb un d'aquests descapotables americans super llargs!!! Concretament un Cadillac!!! pero deu costar molta pasta.....![]()
Mira jo vaig demanar pressupost al tot núvis que hi havia una companyia de lloguer de cotxes i avui mateix m'han enviat els pressupostos. I la cosa està entre 1500 i 2500 de 3 a 4 hores amb el xofer inclos. Nosaltres ja ho hem desestimat, preferim gastar-nos els diners en una altra cosa però si et serveix d'ajuda!
Que maco que es el cotxe del meus pares!!! jajajajja![]()
![]()
![]()
prefereixo canviarme les finestres del pis!!!
Autor: núvia » ds. des. 08, 2012 11:26 am
Mabela ha escrit:Anbarcas ha escrit:a mi m'agradaria arribar amb un d'aquests descapotables americans super llargs!!! Concretament un Cadillac!!! pero deu costar molta pasta.....![]()
Autor: Anbarcas » ds. des. 08, 2012 12:23 pm
núvia ha escrit:Mabela ha escrit:Anbarcas ha escrit:a mi m'agradaria arribar amb un d'aquests descapotables americans super llargs!!! Concretament un Cadillac!!! pero deu costar molta pasta.....![]()
queee???? ostras! ho trobo exagerat!! com es tant?
Nosaltres hem contractat el lloguer amb el raco de la nuvia gracies al link que fas ficar vaig contactar amb ells i la veritat que està molt bé, amb xófer inclòs.
Autor: Marvego » ds. des. 08, 2012 7:56 pm
Autor: Mabela » dg. des. 09, 2012 2:10 pm
núvia ha escrit:Mabela ha escrit:Anbarcas ha escrit:a mi m'agradaria arribar amb un d'aquests descapotables americans super llargs!!! Concretament un Cadillac!!! pero deu costar molta pasta.....![]()
queee???? ostras! ho trobo exagerat!! com es tant?
Nosaltres hem contractat el lloguer amb el raco de la nuvia gracies al link que fas ficar vaig contactar amb ells i la veritat que està molt bé, amb xófer inclòs.
Autor: núvia » dl. març 18, 2013 1:23 pm