Juny 2013

un gran any!

Juny 2013

EntradaAutor: marami » dl. nov. 19, 2012 6:11 pm

Hola!! D'aqui poc pot començar el nostre compte enrrera... En no res faltaran 6 mesos!! Com ho porteu? Que us falta? Jo ara m he de posar amb les invitacions i llistes...
marami

Entrades: 32
Membre des de: ds. ago. 11, 2012 3:20 pm

Re: Juny 2013

EntradaAutor: adnaloi2 » dl. nov. 19, 2012 6:55 pm

HOLAAAA
jo també vull començar el mes aviat possible amb les invitacions!m'agradari poder-les donar després de nadal! tinc unes ganes! de moment tenim restaurant, esglesia, fotograf i jo vestit...la resta suposo que a partir de nadal tot no? ptonets! : besito :
Imatge
adnaloi2
:: núvia experta

Entrades: 791
Membre des de: dg. set. 23, 2012 6:05 pm

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dl. nov. 19, 2012 7:27 pm

ai ai ai que això ja va baixant!!sempre espero el dia 22 de cada mes per anar restant jejejjee.
nosaltres tenim restaurant, dj, fotofraf invitacions viatge i jo vestit. i sabates :) ahh i desde ahir el curset pre matrimonial fet
Imatge

20/04/13 PRIMERA PROVA VESTIT
31/05/13 SEGONA PROVA
19/06/13 TERCERA PROVA I ULTIMA!!!!
kitty07_ninu08
:: núvia experimentada

Entrades: 468
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 8:03 am

EntradaAutor: sanb » dl. nov. 19, 2012 10:46 pm

nosotros estamos también con las invitaciones... haber si para navidad podemos entregarlas!!
ya tenemos restaurante, fotografo y video, dj, floristeria, mi vestido y detallitos para invitados!! ya keda menossss!!!
Imatge
sanb
:: núvia rookie

Entrades: 158
Membre des de: dt. gen. 31, 2012 11:20 pm

EntradaAutor: sanb » dl. nov. 19, 2012 10:48 pm

kitty07_ninu08 ha escrit:ai ai ai que això ja va baixant!!sempre espero el dia 22 de cada mes per anar restant jejejjee.
nosaltres tenim restaurant, dj, fotofraf invitacions viatge i jo vestit. i sabates :) ahh i desde ahir el curset pre matrimonial fet

ya trnris viaje??? k bien no??? y donde vais ?? tenemos k empezar a mirarlo nosotros!!!
Imatge
sanb

EntradaAutor: irenevb30 » dl. nov. 19, 2012 10:59 pm

Nosotros vamos haciendo. Hasta ahora tenemos restaurante, dj, fotógrafo, mi vestido y zapatos, peluquera, maquilladora, el papeleo del juzgado y esta semana daremos la paga y señal para el viaje.
Imatge
irenevb30

Entrades: 608
Membre des de: ds. març 31, 2012 5:03 pm

EntradaAutor: adnaloi2 » dl. nov. 19, 2012 11:12 pm

El viatge ja? M'esteu espantant! I detalls per convidats, curset...jo amb tot això no pensava posar-me fins després de nadal! M'he acollonit!!
Imatge
adnaloi2

Entrades: 791
Membre des de: dg. set. 23, 2012 6:05 pm

EntradaAutor: Meri_txell » dt. nov. 20, 2012 12:04 am

Hola flors!! jo també estic amb les invitacions. Aquest dissabte la forera Belimat ens farà el pre-boda i ja podrem posar les fotos a les invitacions!! Tenim mooooolta feina per endavant però també molta il·lusió!! ::love::
Imatge
Meri_txell

Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dt. nov. 20, 2012 8:22 am

desde setiembre q lo tenemos jejeje,.
pues vamos a new york 5 dias, 1 en miami y una semana hacemos crucero por el caribe, recorriendo haiti jamaica y cozumel.
sanb ha escrit:
kitty07_ninu08 ha escrit:ai ai ai que això ja va baixant!!sempre espero el dia 22 de cada mes per anar restant jejejjee.

ya trnris viaje??? k bien no??? y donde vais ?? tenemos k empezar a mirarlo nosotros!!!
Imatge

31/05/13 SEGONA PROVA
kitty07_ninu08

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dt. nov. 20, 2012 8:24 am

tranqui el viatge sempre mes aviat o mes tard el trobes no amb el mateix preu xo crec q encara tens temps, pero jo de tu o començaria a mirar, mes q res x si te passa com a mi q vaig començar a mirar moltes agències i allo va ser com la subasta no s'acabava mai jejeje.
I referent al curset es depen de la teva parroquia...a mi hem tocava fer-lo al gener pero vaig triar la opcio de Montserratx acabar-ho tot en un dia.
adnaloi2 ha escrit:El viatge ja? M'esteu espantant! I detalls per convidats, curset...jo amb tot això no pensava posar-me fins després de nadal! M'he acollonit!!
Imatge

31/05/13 SEGONA PROVA
kitty07_ninu08

EntradaAutor: silvyta » dt. nov. 20, 2012 8:40 am

Hola!!
Yo puedo decir que lo tengo casi todo!!
Restaurante, vestidos, zapatos, ropa interior, ya he hecho la prueba de menu, fotografo, ya tengo las invitaciones y las mandare xa navidad, viaje, detalles, traje del novio, muuuuuuuuuchos regalitos!!!
Me queda solo el tema de la musica que me trae x el camino de la amargura y casi ya estoy lista xa casarme!!! jaja
Yo me caso el 1 de Junio en El turo del sol!
1 de Junio del 2013
silvyta

Entrades: 131
Membre des de: dj. abr. 26, 2012 2:26 pm

EntradaAutor: sanb » dt. nov. 20, 2012 10:31 pm

madre miaaa!!!! ya stas lista para casarte casi siii!!!!
chicasss aun tenemos tiempo!!! poco a poco se irá haciendo todo!! lo k mas urge una vez tienes restaurante y fotografo son los papeles para casarte no??? dp una cosita dp otra!!!! jejejej
aunke k nerviossss!!!!!
Imatge
sanb

EntradaAutor: marami » dj. nov. 22, 2012 3:19 pm

Molt be anem totes! Jo personalment crec que mentre tinguem:
Lloc, foto, video, vestit nuvia i sabatetes, dj, perruquera. Ara començare a mirar invitacions i ja a partir de gener en serio amb llista, flors, viatge, detalls, papers i cosetes!! Anem be be!! :))))
marami

Entrades: 32
Membre des de: ds. ago. 11, 2012 3:20 pm

EntradaAutor: Loy » dj. nov. 22, 2012 3:57 pm

Silvyta somos compis de día!! y yo tmb estube mirando el Turó del Sól, era uno de los finalistas! jeje He alucinado con eso de que lo tienes casi todo :.0.-0.: Joeee a mi me faltan un monton de cosas todavia!!!!
Lo importante se puede decir que lo tengo: Restaurante, Iglesia, DJ, vestido, zapatos, Fotografo, Bolis de mis testigos,.... pero todo lo demas buufff lo tengo en el aire!!! La lista de invitados ya la tengo cerrada y con la gente definitiva aunq nunca se sabe si puede caer o sumarse alguno.
Imatge
Loy

Entrades: 820
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 1:27 pm

EntradaAutor: belimat » dj. nov. 22, 2012 5:10 pm

Hola guapes!!! ai ai ai quins nervis!!!! això ja s'acosta!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Nosaltres tenim restaurant, Esglesia, fotograf, el meu vestit i les invitacions ja les hem fet, només queda repartir-les, que començarem a donar-les al Desembre... Haig de mirar-me abans de Gener les sabates, les aliançes i el viatge que ens porta una mica de bólit perquè no tenim molt clar a on anar... I a partir de Gener el meu xicot buscara el traje, farem el curset i prepararem el "papeleo" per l'esglesia... quins nervis!!!! ::love:: ::love::
Imatge
belimat

Entrades: 477
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:50 pm

EntradaAutor: globeros » dv. nov. 23, 2012 9:39 am

Nosotros solo telemos restaurante, Can Marlet y fotógrafo Minguillón.
Las invitaciones ya las tengo, pero nos faltan los sobres....
los papeles del juzgado, estan en trámites....
y ahora estoy buscando vestido....
29-6-2013
globeros

Entrades: 393
Membre des de: dc. set. 05, 2012 3:27 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dv. nov. 23, 2012 11:33 am

Vais súper adelantadas!!!
A ver... yo tengo: ayuntamiento, restaurante, fotógrafo, vestido, sorpresita para el novio y nada más!! Las invitaciones están a medias, pensamos acabarlas durante el puente de la Constitución.
Ah! El 15 de diciembre nos faltarán 6 meses y, como cae en sábado, saldremos a celebrarlo con una cenita romántica :··;..: :··;..:
Imatge
Marga_2

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

EntradaAutor: Loy » dv. nov. 23, 2012 12:59 pm

Marga_2 ha escrit:Vais súper adelantadas!!!
A ver... yo tengo: ayuntamiento, restaurante, fotógrafo, vestido, sorpresita para el novio y nada más!! Las invitaciones están a medias, pensamos acabarlas durante el puente de la Constitución.
Ah! El 15 de diciembre nos faltarán 6 meses y, como cae en sábado, saldremos a celebrarlo con una cenita romántica :··;..: :··;..:

Marga tu estas como yo.... incluso mejor pq ya tienes el regalo sorpresa del novio!! yo ni eso y peor aun, no sé ni que regalarle y encima el día que nos casamos es su cumple!!! :.0.-0.: :.0.-0.: :.0.-0.:
Imatge
Loy

Entrades: 820
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 1:27 pm

EntradaAutor: libella » dv. nov. 23, 2012 3:09 pm

Chicas... ¡me dais miedo!

Yo soy del 7 y apenas tengo nada! estamos mirando para hacer las invitaciones, pero no tenemos fotógrafo (¡nos parecen super caros!!!), además queríamos tipo fotoperiodismo... no sé... ¿ideas?. Tenemos el saló de cent, pero nos lo confirmaron por telf, nada más!, tenemos el hotel en Barcelona, yo tengo mi vestido y... ¡nada más! He estado mirando zapatos pero como mi vestido no es blanco y no lo he visto aún "montado", ahora mismo no me hago una idea del color exacto y hasta enero, que me lo pruebe, creo que no me cogeré los zapatos, no sea que luego no me queden bien con el vestido!
El maquillaje estoy pensando hacérmelo yo misma, pero la peluquería me veo incapaz, ¿me recomendáis algo en Barcelona?

Los regalos para los invitados creo que los dejamos para cuando tengamos todo lo que nos falta (después de navidad) y el viaje... no sé si vamos a poder hacerlo después de la boda, así que tampoco lo hemos mirado mucho...

Me siento la última de la clase! :-)(:-)
libella

Entrades: 57
Membre des de: dc. set. 12, 2012 6:01 pm

EntradaAutor: Meri_txell » dv. nov. 23, 2012 4:04 pm

Yo estoy igual así que no te sientas la última de laa clase jeje además aún tenemos tiempo. Nosotros tenemos restaurante con ceremonia civil (Ca n‘Alzina), fotógrafo, mi vestido, figuritas de novios, las invitaciones las hemos empezado a hacer ahora, mañana Belimat nos hace el pre-boda. Ya tenemos el menú, hemos empezado a mirar lss canciones. Los detallitos estan en proyecto, tengo que buscar zapatos y velo y el viaje lo miraremos después de la boda dependiendo de lo que nos quede.
Imatge
Meri_txell

Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants