CURSOS PRE-MATRIMONIALS A MONTSERRAT

un gran any!

CURSOS PRE-MATRIMONIALS A MONTSERRAT

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dl. nov. 19, 2012 9:38 am

Bones per les que us pugui interessar ja l'opció de fer els cursets a Montserrat, l'avantatge és que o fan els Dissabtes i els Diumenges de 9.30 a 13 i de 15 a 18 i en un dia ja acabes i et donen el certificat, la veritat que esta molt bé i fa participar a totes les parelles en els debats que es treuen.

Si voleu info ja sabeu...nosaltres el vam fer ahir :)
Imatge

20/04/13 PRIMERA PROVA VESTIT
31/05/13 SEGONA PROVA
19/06/13 TERCERA PROVA I ULTIMA!!!!
kitty07_ninu08
:: núvia experimentada

Entrades: 468
Membre des de: dl. oct. 03, 2011 8:03 am

Re: CURSOS PRE-MATRIMONIALS A MONTSERRAT

EntradaAutor: Anna87 » dl. nov. 19, 2012 1:46 pm

kitty07_ninu08 ha escrit:Bones per les que us pugui interessar ja l'opció de fer els cursets a Montserrat, l'avantatge és que o fan els Dissabtes i els Diumenges de 9.30 a 13 i de 15 a 18 i en un dia ja acabes i et donen el certificat, la veritat que esta molt bé i fa participar a totes les parelles en els debats que es treuen.

Si voleu info ja sabeu...nosaltres el vam fer ahir :)

Pos si a m'interessa, perquè de la manera que està en Joan no sé quan el podrem fer.. i si amb un dia el fas millor que millor!! Em pots explicar on aneu exactament, com va, de què parleu... i això de debats..
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dl. nov. 19, 2012 2:48 pm

Doncs el curs es fa en una sala del centre de Montserrat dalt de la plaça a ma esquerre se diu Centre de Coordinacio Patoral, la fa un monjo i un matrimoni , el seu mail eS: ccpastoral@santuari-montserrat.com, dir-te que quant nosaltres vam trucar quedaven molt poques plaçes ja q es veu q te molta demanda...nose si quedará algo.
El curs comença q expliquen una historia d'una parella i sobre aquell tema has de fer un debat i treuren conclusions, aleshores también ens pregunten com ens hem conegut amb la parella, quan ens casem i pk hem triat l'esglesia, quants fills volem tenir i q els i volem donar, una mica de sexualitat(molt poc) i q es la paraula estimar.

I això es el curs....jejeje
Imatge

31/05/13 SEGONA PROVA
kitty07_ninu08

EntradaAutor: adnaloi2 » dl. nov. 19, 2012 5:30 pm

Hola! Jo habia sentit parlar d'això! Estic molt i molt interessada però tinc mil dubtes! Per fer-ho així li haig d'edplicar al meu mossèn que aniré allà??? No en posaran pegues a la meva parròquia? I només es fa un dia? Per les que ens casem l'any vinent per exemple quan seria? Mil gràcies!
Imatge
adnaloi2
:: núvia experta

Entrades: 791
Membre des de: dg. set. 23, 2012 6:05 pm

EntradaAutor: adnaloi2 » dl. nov. 19, 2012 5:38 pm

He enviat un mail! A veure si contesten! :-)
Imatge
adnaloi2

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dl. nov. 19, 2012 6:56 pm

Nosaltres ens casem el 22/6/13 i el vam fer ahir. quan jo vaig trucar podiem triar dissabte o diumenge xo es veu q esta a tope. la questio seria enviar un mail.o trucar a veure si hi ha disponibilitat.i respecte al mossen naltros li vam anar a dir i va dir com si el voleu fer a la xina la questio tenir el certificat. es mes hi havia una parella q es casa al brasil i el curs l han fet aqui.
quote="adnaloi2"]Hola! Jo habia sentit parlar d'això! Estic molt i molt interessada però tinc mil dubtes! Per fer-ho així li haig d'edplicar al meu mossèn que aniré allà??? No en posaran pegues a la meva parròquia? I només es fa un dia? Per les que ens casem l'any vinent per exemple quan seria? Mil gràcies![/quote]
Imatge

31/05/13 SEGONA PROVA
kitty07_ninu08

EntradaAutor: Anna81 » dl. nov. 19, 2012 7:03 pm

Deu ni do!! Una amiga meva també el va fer en un dia (divendres tarda si no recordo malament) però no va ser tan exhaustiu com el vostre. Vull dir que no els va preguntar pels fills ni res d'això .... :-/
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: adnaloi2 » dl. nov. 19, 2012 7:04 pm

Uooooo kitty!! Et cases un dia després q jo! Jiji companya de nervis! A veure si em responen!!
Imatge
adnaloi2

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dl. nov. 19, 2012 7:25 pm

jejje nose suposo k a kada lloc deu ser diferent..nosaltres si el feiem aqui eren 3 dies, i 3h cada dia...acabaves a les tantes de la nit...
Imatge

31/05/13 SEGONA PROVA
kitty07_ninu08

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant