CURSETS PREMATRIMONIALS

un gran any!

CURSETS PREMATRIMONIALS

EntradaAutor: Vicky-Edu » dj. oct. 25, 2012 4:14 pm

Hola!!!

Alguna es casa o s'ha casat per l'esglesia?
Hem de fer els cursets prematrimonials però no se amb quina antel-lació s'ha de fer, perque ens han dit que el certificat que et donen caduca...

I els cursets són d'un dia o més?

Gràcies!!!!!!
Imatge
Vicky-Edu
:: núvia experta

Entrades: 535
Membre des de: dc. oct. 19, 2011 4:58 pm

Re: CURSETS PREMATRIMONIALS

EntradaAutor: marieta25 » dj. oct. 25, 2012 4:42 pm

Vicky-Edu ha escrit:Hola!!!

Alguna es casa o s'ha casat per l'esglesia?
Hem de fer els cursets prematrimonials però no se amb quina antel-lació s'ha de fer, perque ens han dit que el certificat que et donen caduca...

I els cursets són d'un dia o més?

Gràcies!!!!!!

Holaaaa!!! Fins el que jo se... Els certificats no caduquen o això es el que ens va dir a nosaltres el mossen... Nosaltres el vam fer al juny... I ens casem al maig! Li vaig preguntar i em va dir que ell no tenia problema... Total, que vam voler treure'ns una cosa del damunt... Jo em caso a reus... I alli hi havia la opció de dos dissabtes (4 hores cada dissabte, es el que vam fer) o 5 dies d'una mateixa setmana a 2 hores (i amb descans).
No vam haver de pagar "res"... Els llibres si... Jajajaja per aixo lo de "res" jajajaja
marieta25
:: núvia experimentada

Entrades: 221
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 9:59 am

EntradaAutor: Loy » dj. oct. 25, 2012 4:58 pm

Andaaaaa pues yo no sabia que es tenien que pagar llibres!! De fet no pensaba que hi haurien llibres, unes fotocopies y ala!!!jjajajaja
Nosaltres suposo que ens aproparem a l'esglesia en Novembre a preguntar quan seria... A mi el mossen de l'esglesia on em van batejar em va dir que el full de baptisme l'hauria de tenir máxim 6 mesos avans del casament per això ens vam esperar...
Imatge
Loy

Entrades: 820
Membre des de: dt. gen. 17, 2012 1:27 pm

EntradaAutor: Vicky-Edu » dj. oct. 25, 2012 5:01 pm

Ja tens el curset Marieta? Que guay!!
Hem de pagar alguna cosa? No ho sabia... :.0.-0.:

Doncs a nosaltres com ens van dir que caducaba el certificat no hem fet res encara. Miraré d'anar aquest divendres a preguntar, perque no tinc ganes de fer-ho quan ens cridin per fer el tastet del restaurant, les flors, el dj, i la resta de coses de la nuvia!
Imatge
Vicky-Edu

EntradaAutor: Anna81 » dj. oct. 25, 2012 7:08 pm

Nosaltres també ens casem per l'esglesia i el tema aquets dels cursets em fa una mandra que ni us ho imagineu :.0.-0.: En fi... si s'ha de fer doncs s'ha de fer.
Una amiga nostra es va casar per l'esglesia l'any passat i el seu curset va durar només una tarda, tres horetes crec. Nosaltres no ho sabem encara perquè no em parlat amb el mossen però en breu ens començarem a posar les piles i, és això, una cosa feta.
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: novia 2012+1 » dj. oct. 25, 2012 7:52 pm

yo fui a la iglesia y si lo se me espero...
chicas mi novio no esta bautizado y creíamos que eso seria un día sin mas ir antes de la boda y no se algo rápido...pero no! nos hace ir cada dos semanas una tarde y nos echa la charla que encima me aburro... y quiere que este allí pero no me deja decir nada...
así que esperaros...pq para las clases matrimoniales aun nos queda mucho! y si que nos dijo que caducaban... así que sin prisas y sin decir mucho de la comunión, confirmación...y demás pq sino os atrapan y ya no hay escapatoria :-)0(-: :[]:-): ::0ov0o::
Imatge
novia 2012+1

Entrades: 247
Membre des de: dt. set. 25, 2012 2:44 pm

EntradaAutor: Anna81 » dv. oct. 26, 2012 8:55 am

novia 2012+1 ha escrit: así que sin prisas y sin decir mucho de la comunión, confirmación...y demás pq sino os atrapan y ya no hay escapatoria :-)0(-: :[]:-): ::0ov0o::

Jajajaja t'he imaginat intentant fugir!!!!

Ahir ho parlàvem amb el meu xicot que, per ser que es "queixen" de que ara la gent tira més pel civil, ells tampoc es que posin les coses massa fàcils ... comprar llibres?! per favor ... :-/
Imatge
Anna81

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Vicky-Edu » dv. oct. 26, 2012 12:24 pm

novia 2012+1 ha escrit:yo fui a la iglesia y si lo se me espero...
chicas mi novio no esta bautizado y creíamos que eso seria un día sin mas ir antes de la boda y no se algo rápido...pero no! nos hace ir cada dos semanas una tarde y nos echa la charla que encima me aburro... y quiere que este allí pero no me deja decir nada...
así que esperaros...pq para las clases matrimoniales aun nos queda mucho! y si que nos dijo que caducaban... así que sin prisas y sin decir mucho de la comunión, confirmación...y demás pq sino os atrapan y ya no hay escapatoria :-)0(-: :[]:-): ::0ov0o::

Nosotros estamos bautizados y hemos hecho la comunión los dos; así que .... curso prematrimonial y punto! :star::
Imatge
Vicky-Edu

EntradaAutor: Carimu » dj. nov. 01, 2012 4:38 pm

Todo depende de donde hagas el curso, nosotros lo hicimos en la iglesia de san Andrés de Barcelona y solo duro un par de horas. Lo hicimos unos dos meses antes.
Carimu
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants