buscant casa rural!

un gran any!

buscant casa rural!

EntradaAutor: Tic-tac » dt. oct. 16, 2012 3:58 pm

Hola!

Estem buscant una casa rural o un espai on poder celebrar el nostre casament i que gran part dels convidats s'hi puguin quedar a dormir. El meu xicot és italià i hi ha familia i amics que vindran de fora...i no els volem tenir desperdigats!
Volem fer un casament senzill però amb personalitat i no serem més de 60...ah! i la intenció és fer-ho cap al març (2013)..hem vist un parell de cases (una d'elles La Tria, que ens va agradar molt!) però volem poder triar i remenar...si és possible...
Algú em pot donar un cop de mà??????

Gràcies!!!
Tic-tac

Entrades: 3
Membre des de: ds. oct. 06, 2012 6:03 pm

Re: buscant casa rural!

EntradaAutor: si_ayer_estaba » dt. oct. 16, 2012 4:24 pm

Holaaa!

A mi hoy una amiga me ha pasado esta casa rural y me ha dicho que le encantaría casarse allí: http://www.cancadet.com/es

También fuimos a ver Casa Periques en Puig-Reig, pero no hay sitio para que tanta gente duerma justo en la misma casa, aunque tenía hostales al lado muy bien de precio!!

Espero haberte ayudado!
I+R 30/03/2013
Imatge
si_ayer_estaba
:: núvia experta

Entrades: 577
Membre des de: dj. set. 27, 2012 5:54 pm

EntradaAutor: Tic-tac » dj. oct. 18, 2012 5:18 pm

Moltes gràcies!!!!!!!

La veritat és que la casa que recomanes està molt bé, fins i tot massa!:)
Nosaltres pensàvem en alguna cosa per l'estil, però no cal que tingui tants luxes (jacuzzi i tot!), però s'acosta al què busquem. Si algú té més propostes o algú ja ha organitzat un casament semblant i ho voleu compartir us ho agrairé eternament!!!
Tic-tac

EntradaAutor: Mari (MJM) » dt. oct. 23, 2012 3:46 pm

Hola!!! Per quina zona les busques??

Prop de Manresa el que hi ha és una casa de colònies, no se si es exactament el que estas buscant, per les dates, març fa fred i no sé jo... però a mi em va agradar molt i no era cara. Clar, jo ho vaig mirar al 2010... et deixo la pagina web: http://elxaloc.com/

mmm, depres vaig anar a veure una molt maca La Garriga de Castelladral, però era tan maca com cara i es poden quedar a dormir tanta gent, et deixo la web: http://www.masialagarriga.com/web/
Imatge

29 d'Octubre de 2011
Mari (MJM)

Entrades: 885
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:07 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: belimat » dt. oct. 23, 2012 8:37 pm

Hola!!!

Jo et recomanaria a on jo em caso, "El Xaloc", es una casa de colonies, hi hauria lloc per a tots els convidats i de preu esta super bé.
La Tria nosatres també la vem anar a veure, pero era massa cara per el nostre presupost i hi cap menys gent a la casa...
Imatge
belimat
:: núvia experimentada

Entrades: 477
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:50 pm

EntradaAutor: sugarsugar » dc. oct. 24, 2012 10:39 am

Tic-tac ha escrit:Hola!

Estem buscant una casa rural o un espai on poder celebrar el nostre casament i que gran part dels convidats s'hi puguin quedar a dormir. El meu xicot és italià i hi ha familia i amics que vindran de fora...i no els volem tenir desperdigats!
Volem fer un casament senzill però amb personalitat i no serem més de 60...ah! i la intenció és fer-ho cap al març (2013)..hem vist un parell de cases (una d'elles La Tria, que ens va agradar molt!) però volem poder triar i remenar...si és possible...
Algú em pot donar un cop de mà??????

Gràcies!!!

Hola tic-tac.. jo et podría dir algu per tarragona.. si t'interessa.... però com que no conec els llocs que dius suposo que es BCN

sort amb la búsqueda!
sugarsugar
:: núvia rookie

Entrades: 66
Membre des de: dg. set. 30, 2012 9:57 am

EntradaAutor: Tic-tac » dc. oct. 24, 2012 6:57 pm

Ei noies!

Moltes gràcies per les suggerències. La veritat és que amb això del casament anem més perduts... :)

Mirarem "el Xaloc" perquè crec que pot lligar amb el què busquem, gràcies Mari i Belimat! Us puc preguntar quina és la capacitat de la casa (per a dormir)? I si hi ha un saló interior on poder fer l'àpat o bé s'ha de muntar una carpa?

Pel que fa al lloc, busquem una zona que sigui més aviat de muntanya però que estigui ben connectada (o de relativament fàcil accès) des de Barcelona o des de Girona, perquè el meu company és italià i la meitat dels convidats vénen de fora, així que estaria bé estar a prop d'un o altre aeroport.

Gràcies!
Tic-tac

EntradaAutor: esther82 » dc. oct. 24, 2012 11:26 pm

Hola guapa mi boda la organiza designoevents y se k ellos hacen muchas bodas en casa rurales, además no te cobran nada de nada y son geniales !!! Si quieres más info no dudes en pedírmela ,seguro quiete ayudan
esther82

Entrades: 7
Membre des de: dv. jul. 20, 2012 11:06 am

EntradaAutor: belimat » ds. oct. 27, 2012 12:09 am

Tic-tac ha escrit:Ei noies!

Moltes gràcies per les suggerències. La veritat és que amb això del casament anem més perduts... :)

Mirarem "el Xaloc" perquè crec que pot lligar amb el què busquem, gràcies Mari i Belimat! Us puc preguntar quina és la capacitat de la casa (per a dormir)? I si hi ha un saló interior on poder fer l'àpat o bé s'ha de muntar una carpa?

Pel que fa al lloc, busquem una zona que sigui més aviat de muntanya però que estigui ben connectada (o de relativament fàcil accès) des de Barcelona o des de Girona, perquè el meu company és italià i la meitat dels convidats vénen de fora, així que estaria bé estar a prop d'un o altre aeroport.

Gràcies!

Hola guapa!! El Xaloc té una carpa gran i molt maca, nosaltres ho fem al saló del costat que es més petito perquè fem un casament molt petit, pero la carpa si sou bastants es molt maca.. i de capacitat per dormir no ho se segur, pero hi han bastants llits i habitacions, potser per unes 100 persones o aixi... no se es que nosaltres som molt poquets així que no t'ho puc dir segur, si tens alguna pregunta més pregunta'm... que jo sapiga no hi ha més noies que es casin al Xaloc i em fa ilu que algu s'interessi per ell jejeje
la veritat es que nosaltres va ser el primer i l'ultim que vem veure, perquè tenia tot el que buscavem... bueno i ja paro que no em paguen comisió jajaja :-)0(-:
Imatge
belimat

Entrades: 477
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:50 pm

EntradaAutor: Carimu » ds. oct. 27, 2012 2:12 pm

Jo Em vaig casar a "La Tría" o va ser una pasada, i súper bonic. Al 2010 tot el CAP de setmana ens va valer 3500 llogarla pero se que tambe la llogan per nomes una nit. Caben 24 persones a dormir, la resta la van allotjar a cases rurals dels voltans molt economiques. Te un salo mol bonic. L'unic que sol estar molt sol•licitada, s'ha de mirar amb temps.
Carimu

Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

EntradaAutor: silvia i jordi dj's » dj. nov. 01, 2012 8:12 pm

Hola Tic-Tac, BlacK Cat1010 té raó, LA Tria és impressionant, hem fet casaments en aquest lloc i està força be; un altre lloc per a que mireu per la mateixa zona és Vinyes Grosses, més familiar que la Tria i molt més desconectat "del mon", és a dir, que teniu més llibertat per a fer festa fins les tantes de la nit.

Un que si us recomanem i que ultimament fem casaments, Can Riera de la Pineda, a Arbúcies, és dels llocs més impresionants i us donen molta llibertat per fer cerimònia, banquet, dj's....
És un antic poblat romà, amb la seva ermita i tot, mireu la web i si voleu aprofitar aquests dies de festa, fan jornada de portes obertes el 2, 3 i 4 de novembre!!!!

Allà hi serem nosaltres!!!

Mireu la web i opineu.

http://www.canrieradelapineda.com/CASAMENTS/catala.html

A veure si ens Ballem!!!!
"El ball i la festa són el final més esperat de cada casament i val la pena gaudir-los intensament i personalitzar-los al màxim"

Sílvia i Jordi (profes de ball, animadors de la festa i discjoqueis)
silvia i jordi dj's

Entrades: 479
Membre des de: dl. set. 22, 2008 5:25 pm

EntradaAutor: vintage » dj. des. 06, 2012 7:19 pm

Hola tic-tac
Suposo que deus estar molt liada, pero no desesperis, sobretot mira-ho bé tot.
Si vols alguna coseta més per comparar, jo hem caso a Mas Palau, una masia a Blanes, pots fer-li una ullada a la seva pagina web, ho fem sencill, serem uns 50 convidats i uns quants ens quedem allà a dormir...
Espero haber-te ajudat una miqueta!!
vintage

Entrades: 113
Membre des de: dg. nov. 25, 2012 6:10 pm

EntradaAutor: annapujol » dj. des. 20, 2012 12:43 pm

Jo també he anat mirant i no se quan veus la Tria quedas enamorada !!! que tinguis sort
annapujol

Entrades: 9
Membre des de: dv. des. 14, 2012 12:15 pm

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants