Ells

un gran any!

Ells

EntradaAutor: Marga_2 » ds. oct. 13, 2012 11:32 pm

Bé, avui hem anat en Claudi i jo a mirar el seu vestit x primer cop. Hem anat a la botiga Señor, ja q me n'han parlat molt bé. Tenen moltíssima varietat i fan tmb vestits a mida x molt bon preu.
Ja sabeu de sobres com és el nostre casament, així és q no us torno a fotre tot el rotllo, però en base a això anàvem buscant un traje "normal": pantaló i americana. D'entrada, el Claudi no es vol posar l'armilla i jo tmb trobo q no sé, fa molt clàssic i massa vestit, però el noi ha insistit en q s'ha de portar.
Sabeu q fan els vostres futurs marits? Porten l'armilla? A vosaltres us agrada?
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

Re: Ells

EntradaAutor: lilul » dg. oct. 14, 2012 7:39 am

A veure, lo de que "s'ha de" en els casaments ho sentiras constantment. I l'unic "s'ha de" que compta es

HEU DE FER EL QUE US VONGUI DE GUST

S vol portar armilla, que la proti, que no? Doncs no! Mireu que tots dos aneu mes o menys aconjuntats, vull dir que un no vagi amb texans i l'altre de vintiun boto, pero pr la resta? Qui ha d'anar a gust es ell i si no vol armilla, doncs que no se la posi. I ningu te dret a dir-li que si es fa o no es fa. Casum dena! Prou de fotre el pel a la gent amb aixo! Els nuvis es casen com volen!
TEMPS DESDE LA NO-BODA

Imatge

I com si no tingués prou feina... http://detarracoamassilia.wordpress.com/
lilul
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2092
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: marieta25 » dc. oct. 17, 2012 5:09 pm

Això va com va... Al meu tampoc li agrada molt, però jo l'he insistit en que se la posi... Ningú portarà armilla i es diferenciarà prou al nuvi... Són manies de la novia, o sigui meves jajajaja Igual que vull que porti bessons... En fin...

Una cosa, ell també anirà a aquesta botiga... En quant oscilen els preus? Jo no aniré al seu vestit m'agradaven un parell de Carlo Pignatelli però m'han dit que són cars...
marieta25

Entrades: 221
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 9:59 am

EntradaAutor: si_ayer_estaba » dc. oct. 17, 2012 5:15 pm

On és la tenda? El meu xicot es vol possar armilla però a mi no m'agrada!! Li he dit que al menys que sigui llisa, que els estampats no m'agradan jajajaja

Com se que té bon gust, no em preocupa molt...
I+R 30/03/2013
Imatge
si_ayer_estaba
:: núvia experta

Entrades: 577
Membre des de: dj. set. 27, 2012 5:54 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dc. oct. 17, 2012 5:49 pm

La botiga es diu Señor i n'hi ha varies. Nosaltres vam anar a la de P. de Gràcia amb Aragó.
El noi -molt amable, x cert- ens va explicar q fer-ho a mida és més barat, just al contrari del q nosaltres pensàvem! El motiu és tan senzill com el fet q no has de pagar un plus x portar una marca. Aquesta és l'opció q nosaltres triarem. Així surt per uns 350-400 euros, depenent del tipus de tela q vulguis, etc + camisa + corbata... Trobo q està força bé :-)
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: si_ayer_estaba » dc. oct. 17, 2012 5:58 pm

Moltes graciès!!! Li diré que es passi a veure si li agrada!!

Ell no vol comprar-se un 'traje' perquè ja té un que només s'ha possat un cop!! Jo le he dit que fes el que vulgues jejeje
I+R 30/03/2013
Imatge
si_ayer_estaba

EntradaAutor: Marga_2 » dc. oct. 17, 2012 10:00 pm

Allà tenen tot tipus de roba, potser pot trobar un pantaló elegant i una camisa ben maca i ja està. Al final, tmp cal anar tan mudat si no et sents a gust. Jo amb el meu vestit he fet igual, he triat un q estigués còmode x poder gaudir del dia i llestos!
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: si_ayer_estaba » dc. oct. 17, 2012 10:02 pm

Bueno, él es muy pijo, así que irá super elegante!!! Además, no le molesta llevar traje y le gusta!!! La verdad es que está guapisimo con traje, le quedan... ÑAM! *.O.-O*
I+R 30/03/2013
Imatge
si_ayer_estaba

EntradaAutor: Marga_2 » dc. oct. 17, 2012 11:28 pm

jajaja el mío es toooooooodo lo contrario. Cuanto más tirado, mejor. Aissssss a veces me enfado y todo: salimos a cenar, yo me pongo unos taconazos y el señor las bambas. No tiene arreglo...
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: marieta25 » dj. oct. 18, 2012 6:49 am

Marga_2 ha escrit:jajaja el mío es toooooooodo lo contrario. Cuanto más tirado, mejor. Aissssss a veces me enfado y todo: salimos a cenar, yo me pongo unos taconazos y el señor las bambas. No tiene arreglo...

Las bambas o el chandal!!!!!!!!!!! Porque en invierno parece que no existan los tejanos!!!! Chandal chandal chandal porque se va mas comodo!!! Pa mataaaaaarlo jejejejejejeje
marieta25

EntradaAutor: marieta25 » dj. oct. 18, 2012 6:52 am

Marga_2 ha escrit:La botiga es diu Señor i n'hi ha varies. Nosaltres vam anar a la de P. de Gràcia amb Aragó.
El noi -molt amable, x cert- ens va explicar q fer-ho a mida és més barat, just al contrari del q nosaltres pensàvem! El motiu és tan senzill com el fet q no has de pagar un plus x portar una marca. Aquesta és l'opció q nosaltres triarem. Així surt per uns 350-400 euros, depenent del tipus de tela q vulguis, etc + camisa + corbata... Trobo q està força bé :-)

Oooohhh em sembla molt be de preu no!?!? Que guay!! Ja els hi diré que passin jeje a mi no em deixen anar... Anirà ell i la seva mare... D'ell no m'en refio jajaja perquè a qualsevol cosa diu que ja està bé! Sort que de la meva sogra si i porta instrucciones varias jajajaja
marieta25

EntradaAutor: Vicky-Edu » dj. oct. 18, 2012 3:32 pm

Amb ells segur que no els hi agrada gaire, però jo crec que un nuvi ha de portar-ne armilla.

A mi personalment si m'agrada.

Però que cadascú fasi el que vulgui no?
Vicky-Edu

Entrades: 535
Membre des de: dc. oct. 19, 2011 4:58 pm

EntradaAutor: novia 2012+1 » dv. oct. 19, 2012 9:25 am

a mi me gusta la armilla y todo tipo de complemento para poder diferenciar novio de invitado, creo que me tocara ir con el pq quiere que vaya y encima es un poco raro de gustos y no quiero sorpresones la verdad! jajajajaja
Quiere ir de blanco , y bueno a mi me gusta la verdad seguro que nadie ira de blanco (de chicos).. la tienda que deciis de "Senyor" las hay de igual y mas baratas, pq esa por estar en gracia ya cobran mas! ::[]:-]]
Que wapo estará con traje... jijijiji irresistible! ::love::
Imatge
novia 2012+1

Entrades: 247
Membre des de: dt. set. 25, 2012 2:44 pm

EntradaAutor: marieta25 » dv. oct. 19, 2012 9:31 am

novia 2012+1 ha escrit:a mi me gusta la armilla y todo tipo de complemento para poder diferenciar novio de invitado, creo que me tocara ir con el pq quiere que vaya y encima es un poco raro de gustos y no quiero sorpresones la verdad! jajajajaja
Quiere ir de blanco , y bueno a mi me gusta la verdad seguro que nadie ira de blanco (de chicos).. la tienda que deciis de "Senyor" las hay de igual y mas baratas, pq esa por estar en gracia ya cobran mas! ::[]:-]]
Que wapo estará con traje... jijijiji irresistible! ::love::

Donde iréis a mirar el traje de novio? Sabéis ya de algún sitio? :-/ :-/ Él y su madre están un poco perdidos jejejeje y yo tampoco se nada... Además yo me miro mi traje en Tarragona y el por Bcn... en fin... jejeje :-)
marieta25

EntradaAutor: novia 2012+1 » dv. oct. 19, 2012 9:37 am

La verdad es que no lo se, nos han dicho que en zara, c&A y armani los hay y a muy buen precio...en internet los ha estado mirando y salia por 80€ super bien de precio y con chaleco y corbta...solo faltaba la camisa...pero no sabemos si fiarnos de la web... :-/ Supongo que iremos a tiendas como massimo dutty en mataro park o la maquinista o un centro comercial (suele ser mas barato que en plena barcelona)
:··;..:
Imatge
novia 2012+1

EntradaAutor: marieta25 » dv. oct. 19, 2012 9:41 am

novia 2012+1 ha escrit:La verdad es que no lo se, nos han dicho que en zara, c&A y armani los hay y a muy buen precio...en internet los ha estado mirando y salia por 80€ super bien de precio y con chaleco y corbta...solo faltaba la camisa...pero no sabemos si fiarnos de la web... :-/ Supongo que iremos a tiendas como massimo dutty en mataro park o la maquinista o un centro comercial (suele ser mas barato que en plena barcelona)
:··;..:

Pero entonces serán trajes normales... es decir... no de novio no? No se como va... La verdad! Bueno, si se como funciona... Novio=caro por la cara jajajajja entiendes que quiero decir? :-(
marieta25

EntradaAutor: avefenix » dv. oct. 19, 2012 10:09 am

Marga no se que es armilla pero por el contexto me da quee hablas del chaleco ¿ puede ser? a mí no me disgusta pero si no lo lleva tampoco pasa nada, vamos que tanto me da que lo lleve como que no

por si alguna va con su chico a comprar el traje de novio, o aunque no vaya pero quiere que su novio vaya radiante como ella aquí os dejo estos consejos para un novio perfecto

http://bodayfoto.es/nuestros-consejos/el-novio/
avefenix
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1049
Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:43 pm

EntradaAutor: novia 2012+1 » dv. oct. 19, 2012 10:11 am

avefenix me alegro de verte por aquí, se te echaba de menos esta mañana! *.-o-o.*

Los trajes que digo si son de noviooo...trajes sin mas, es q que sean de novio eso lo hace el novio..jajaja y los complementos, como chaleco, gemelos, corbata! ::[]:-]]
Imatge
novia 2012+1

EntradaAutor: novia 2012+1 » dv. oct. 19, 2012 10:13 am

avefenix...poner un enlace y abrir y que salga el Baute!!!! madre mía que wapo...eso hace replanteártelo todo...ajjajajaajaja
pq es imposible que sino...jajajajaja
ya solo por eso me gusta el enlace, ahora voy a verlo mas detenidamente jajajaja
Imatge
novia 2012+1

EntradaAutor: marieta25 » dv. oct. 19, 2012 10:17 am

novia 2012+1 ha escrit:avefenix...poner un enlace y abrir y que salga el Baute!!!! madre mía que wapo...eso hace replanteártelo todo...ajjajajaajaja
pq es imposible que sino...jajajajaja
ya solo por eso me gusta el enlace, ahora voy a verlo mas detenidamente jajajaja

Opino lo mismo jajajajaajjajajaja
marieta25

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 19 visitants