VESTIDOS PARA NIÑ@S

un gran any!

VESTIDOS PARA NIÑ@S

EntradaAutor: globeros » dt. oct. 09, 2012 11:11 am

Hola,

dónde venden vestidos bonitos para niños para la boda??? quiero que vayan muy monos, pero a la vez, no muy caros. Darme ideas please.
29-6-2013
globeros
:: núvia experimentada

Entrades: 393
Membre des de: dc. set. 05, 2012 3:27 pm

Re: VESTIDOS PARA NIÑ@S

EntradaAutor: LaDySu » dc. oct. 10, 2012 12:08 pm

yo seguramente les haga vestir con algun conjunto del zara o corte ingles, color crema o algo y luego le pondre un faldon lila, asi se vera de boda pero no se tendran q gastar un paston..
LaDySu
:: núvia rookie

Entrades: 181
Membre des de: ds. juny 02, 2012 3:51 pm

EntradaAutor: Dolçeta » dc. oct. 10, 2012 6:05 pm

Hi ha una botiga a Barcelona, que es diu Fayco L'evoluzione que tenen vestits de cerimonia per nens (de tota mena) i no son cars, jo els hi vaig comprar a les meves dametes l'any passat per uns 40/50€ (depenent de la talla). Està al carrer Trafalgar 25. La botiga es una mica cutre per dintre, però de veritat que els preus estàn molt i molt bé!

Imatge

Imatge

Imatge
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Mireser » dc. oct. 10, 2012 7:54 pm

M'apunto aquesta botiga! :-)ok: Al meu casament les meves nebodes de 4 anys em portaran els anells, aniré amb la meva germana a mirar a veure si trobem algo xulo i bé de preu, no volem que sigui molt de festa, elles estan guapes amb qualsevol cosa *.O.-O*
Imatge
Mireser

Entrades: 236
Membre des de: dv. maig 25, 2012 9:55 pm

EntradaAutor: globeros » dj. oct. 11, 2012 10:43 am

Muchas gracias!!!Iré a ver que tal
29-6-2013
globeros

Entrades: 393
Membre des de: dc. set. 05, 2012 3:27 pm

EntradaAutor: mariajulieta » dv. oct. 12, 2012 5:20 pm

globeros ha escrit:Hola,

dónde venden vestidos bonitos para niños para la boda??? quiero que vayan muy monos, pero a la vez, no muy caros. Darme ideas please.

Hola amiga la verdad es que no tengo idea donde aya una tienda porque cuando compre para mis niños lo compre por internet! Busque en internet con seguridad encontra mucha variedad y precios excelente! Ojala te ayude!
mariajulieta

Entrades: 155
Membre des de: dj. ago. 02, 2012 1:50 pm

EntradaAutor: krysbcn » dv. nov. 09, 2012 10:43 am

Me apunto la tienda, la verdad es no se ven muchas tiendas así que vendan esta clase de vestiditos
Imatge
krysbcn

Entrades: 14
Membre des de: dv. feb. 03, 2012 12:38 pm

EntradaAutor: avefenix » dv. nov. 09, 2012 1:31 pm

¿ te has planteado que se los haga una modista? te aseguro que te saldrían muchísimo más baratos que en cuanlquier tienda.
Otra opción es esperar a la colección de primavera verano de Zara, suelen tener vestidos en lino crudo muy monos, y conjuntitos también de lino para niños, si les añades un fajín en el tono que te guste tanto a los vestidos como a los trajecitos de los niños y a juego con los zapatitos irán monísmos y por poco dinero, al ir varios iguales ya lucen mucho
avefenix
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1049
Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:43 pm

EntradaAutor: adnaloi2 » dv. nov. 09, 2012 7:27 pm

Gracias! Yo también me anoto la tienda! A mi me llevaran los anillos los hijos de mi prima, que tendran 4 y 3! No sé donde buscar! Aunque bueno, aún queda...
Imatge
adnaloi2
:: núvia experta

Entrades: 791
Membre des de: dg. set. 23, 2012 6:05 pm

EntradaAutor: miriampe89 » ds. nov. 10, 2012 9:34 am

a mis damas de honor, que eran mi hermana y mis primas de 11, 10 y 5 años se lo hizo una modista y por 60€ cada vestido.. te dejo una foto... para mi estaban guapísimas!!! con su diadema y todo a conjunto y el cancán para darle vuelo al vestido,.. además pude elegir la tela, el color, el cinturón,...TODO!! lo hice a mi gusto
CIMG4693.JPG
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
miriampe89

Entrades: 741
Membre des de: dj. juny 30, 2011 8:35 pm

EntradaAutor: elisenda1981 » dg. nov. 11, 2012 9:25 pm

Perfecte, mes endevant ho aniré a mirar, ja que he de començar a buscar els vestidets per el meu nebot i la meva neboda!!!
Imatge
elisenda1981

Entrades: 11
Membre des de: dv. oct. 12, 2012 10:36 am

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants