Hola de nou!!
Me n'alegru que hi hagi encertat! La veritat és que el complexe es molt maco, i si en el temps que corren t'ho pots permetre (és una miqueta més car que la resta, però el viatge de noces és una vegada a la vida), pues ENDAVANT!!!
De Lanzarote n'hi han moltes coses per fer, ja veuràs com t'agrada. HAs d'anar a veure la cueva de los verdes, i tot lo que fa referència a "César Manrique". Lo que NO ET RECOMANO, si vas amb 1 bebe, és anar a la illa de "La graciosa". Perquè l'estona en lanxa, fins arribar a la illeta, se't fara molt llarga... i has d'estar minim unes tres horetes a la illa... i penso (en la meva opinió), que és massa temps per un bebe. Mmmm... no sé, a veure si m'enrecordo alguna cosa més...
Et recomano llogar 1 cotxe, i així vas al teu aire... però d'altra banda, si voleu anar tranquilets, a l'hotel segur que t'ofereixen excursions. Vosaltres mateixos!!
El Rubicón té moltes piscines. Si no t'agrada caminar, intenta dir-li que et posin aprop d'elles (hi ha habitacions, que has d'anar amb cotxet de golf, de lo lluny que hi són dels restaurants, i tot... Mmmmm.. i ja no m'enrecordo de mes!!

Espero que et serveixi!!!
Jo els preparatius, ja estan REQUETEFINALITZATS... perquè porto dos mesos de RECIEN CASADA!! jijijijijij

ara estic esperant a tenir alguna foto dels amics i dels familiars, per fer la meva crónica, i redactar tot lo que em va passar el GRAN DIA!!!
DISFRUTA MOLT de tot, dels preparatius, del viatge de noces, dels nervis, de la ilusió, del dia de la degustació, de les proves de pentinat, de vestit, etc etc etc.... perquè el gran dia, serà INOLVIDABLE!!!!! de veritat, que seras MOLT MOLT FELIÇ envoltada dels familiars que poden venir, i de la gent mes propera, i dels amics!!!
1 abraçada!