Viatge de nuvis amb un bebe de 12 mesos

un gran any!

Viatge de nuvis amb un bebe de 12 mesos

EntradaAutor: gloriaijan » dg. set. 23, 2012 10:53 am

Holaaa!!

Tinc algun que altre dubte amb el viatge, habiam si hem podeu ajudar....

Ens casem a l'Abril el dia del naixement del nostre fill en Jan i just aquell dia es el seu primer aniversari, aquest any no hem pogut disfrutar de la platja i de la piscina i haviem pensat que ja que en Jan li agrada molt l'aigua anar a un complexe turistic a poques hores d'avió!!

Hem pensat anar a Tenerife o a Lanzarote, no hem anat a cap dels dos llocs i necessito que m'aconselleu.

Es la millor opció anar a un d'aquests dos llocs??

Gràcies!
gloriaijan
:: núvia rookie

Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 19, 2012 10:36 am

Re: Viatge de nuvis amb un bebe de 12 mesos

EntradaAutor: MoFLeTeS » dg. set. 23, 2012 12:53 pm

Hola!!!

Caram! primer de tot enhorabona pel teu casament, i després al tema... jo t'aconsellaria anar a Lanzarote, ja que és més tranquil, i hi han moltes coses per veure a molt poca distància (si el bebe només te 12 mesos, no crec que esteu massa hores lluny de l'hotel!!). Així podeu llogar cotxe, i anar al vostre ritme (i el del vostre bebe!!) i fer les excursions pel mati, i per la tarde estar més descansadets a la piscina. D'altra banda, els complexos hotelers d'allà, estan preparats amb les pulseres de tot inclòs, i els hotels tenen moltes piscines. En concret jo vaig estar al Rubicón Palace, però TOTS en general, estan superbé!

Tenerife també és molt bona opció, però per la meva experiència, és molt més gran, i hi ha més distància per veure les coses. D'altra banda, és més mogudet, amb molta més gent. Aquí també n'hi han hotels amb les pulseretes de tot inclos, i amb moltes piscines, però diria (per la meva opinió, eh!!) que no és pas tant comú com a Lanzarote.

No sé!! Aquest és el meu punt de vista, que hi he estat a les dos illes... però a veure que et diu la resta de gent!!

:)
Imatge
MoFLeTeS

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: gloriaijan » dg. set. 23, 2012 5:55 pm

Mofletes!!

Has encertat fins i tot l'hotel al que he mirat!!
A l'agencia de viatges m'han acosellat mes Lanzarote pero...com que avui en dia la pela es la pela...jo pensaba que m'ho deien perque era una mica més car i resulta que ho han fet amb bon pensament.....

Tinc un amic que ara esta alla de viatge de noces i avui ha estat pobre fent-me un mail amb 5 centims i entre tos dos ja estic convençuda del tot!!

Tu que tal portes el tema casament???
Ja ho tens tot mig enllestit???

Muuuuua i moltes gràcies : besito :
gloriaijan

EntradaAutor: MoFLeTeS » dl. set. 24, 2012 9:18 pm

Hola de nou!!

Me n'alegru que hi hagi encertat! La veritat és que el complexe es molt maco, i si en el temps que corren t'ho pots permetre (és una miqueta més car que la resta, però el viatge de noces és una vegada a la vida), pues ENDAVANT!!!

De Lanzarote n'hi han moltes coses per fer, ja veuràs com t'agrada. HAs d'anar a veure la cueva de los verdes, i tot lo que fa referència a "César Manrique". Lo que NO ET RECOMANO, si vas amb 1 bebe, és anar a la illa de "La graciosa". Perquè l'estona en lanxa, fins arribar a la illeta, se't fara molt llarga... i has d'estar minim unes tres horetes a la illa... i penso (en la meva opinió), que és massa temps per un bebe. Mmmm... no sé, a veure si m'enrecordo alguna cosa més...

Et recomano llogar 1 cotxe, i així vas al teu aire... però d'altra banda, si voleu anar tranquilets, a l'hotel segur que t'ofereixen excursions. Vosaltres mateixos!!

El Rubicón té moltes piscines. Si no t'agrada caminar, intenta dir-li que et posin aprop d'elles (hi ha habitacions, que has d'anar amb cotxet de golf, de lo lluny que hi són dels restaurants, i tot... Mmmmm.. i ja no m'enrecordo de mes!! *.-o-o.* Espero que et serveixi!!!

Jo els preparatius, ja estan REQUETEFINALITZATS... perquè porto dos mesos de RECIEN CASADA!! jijijijijij :-):-):-): :-):-):-): ara estic esperant a tenir alguna foto dels amics i dels familiars, per fer la meva crónica, i redactar tot lo que em va passar el GRAN DIA!!!

DISFRUTA MOLT de tot, dels preparatius, del viatge de noces, dels nervis, de la ilusió, del dia de la degustació, de les proves de pentinat, de vestit, etc etc etc.... perquè el gran dia, serà INOLVIDABLE!!!!! de veritat, que seras MOLT MOLT FELIÇ envoltada dels familiars que poden venir, i de la gent mes propera, i dels amics!!! :-()-)

1 abraçada!
Imatge
MoFLeTeS

Entrades: 187
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 2:03 pm

EntradaAutor: Cookie27 » dt. set. 25, 2012 8:04 am

Hola!

Nosaltrs també anirem de viatge amb el nostre baby, que aleshores tindrà 10 mesets!!!

Igual que t'han recomanat, jo entre Tenerife i Lanzarote, segurament em quedaria amb Lanzarote, per mi té molt més encant, més familiar i què coi... que a mi em va agradar mooooolt més!!!!
Per cert, quin hotelàs!!!!

De totes maneres, aneu on aneu segur que disfrutareu un munt!
Lo mejor de mi vida eres TÚ!

Imatge
Cookie27
:: núvia experta

Entrades: 648
Membre des de: dc. abr. 18, 2012 9:28 am

EntradaAutor: floreta01 » dt. set. 25, 2012 11:35 am

Glòria,

Jo com et vaig comentar, a mi em va agradar més Tenerife. Però les dues illes són boniques. Crec que fins i tot pot sortir millor de preu no?

Lanzarote és super ventós, però hi ha coses molt maques també per veure.

De fet si heu de fer més descans que moureus molt, tria un hotel que us agradi i que la zona estigui xula i endavant. A tot arreu ho passareu bé!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: gloriaijan » dt. set. 25, 2012 11:45 am

Holaaaa!!

Cookie avança el teu casament i marxem tots sis i li diguen a la agencia que ens fagi un gran descompte jijiji!!

Ara tinc unas amics de viatge de nuvis a Tenerife i diu que es millor Lanzarote....
Floreta....aixo va a gustos jijii
Pero el tema Lanzarote ens tira mes que Tenerife per el fet que l'hotel de Lanzarote es molt mes complet...ns que faremmm aquesta setmana començarem a posar-nos amb el tema habiam si surten ja les noves tarifes i aixi anem pagant i quan arribi el dia....taxtan ja estara pagat jijiji!!!

Besitos guapes
gloriaijan

EntradaAutor: Cookie27 » dt. set. 25, 2012 6:52 pm

Jajajaja home segur que ens arreglarien el preu!
Tot i que de moment nosaltres tenim en ment anar cap a les Illes Gregues!! Però res concretat!!!

Imatge
Cookie27

EntradaAutor: gloriaijan » dj. set. 27, 2012 9:35 am

Cookie....jo el que no vull es que fagi moltes hores d'avio mea que res xq potser es el seu primer viatge amb avio, a menos que fem una eacapada....

Dilluns anirem a mirar alguna agencia de viatges, tinc una amiga que treballa a una agencia de viatges i l'altre a viatges el Corte Ingles!

Muuuuua
gloriaijan

EntradaAutor: gloriaijan » dj. set. 27, 2012 10:32 pm

Noies.....he de dir que pensaba que seria moooolt mes car el viatge!!

Quina gran sorpresa m'he emportat ;)
gloriaijan

EntradaAutor: Cookie27 » ds. set. 29, 2012 10:25 am

Nosaltres la nostra primera intenció també incloia moltes hores de vol, així que bfff ho vam descartar... Fins a on mirem ara, és 1h i mitja de vol, que entre pitos i flautes, passa súper rápid!!!

Oh que bé que els preus fóssin bons! Explica'ns!!!

Imatge
Cookie27

EntradaAutor: gloriaijan » dg. set. 30, 2012 8:24 pm

Cookie27

Hotel Rubicon Palace tot inclos amb vols inclosos, transport hotel aeroport, no arriba als 1600 euros ;)

ijjiijijjiij
gloriaijan

EntradaAutor: Cookie27 » dt. oct. 02, 2012 12:41 pm

Els tres?

Imatge
Cookie27

EntradaAutor: gloriaijan » dt. oct. 02, 2012 10:46 pm

cookie

Si tots tres!!!
gloriaijan

EntradaAutor: belimat » dt. oct. 02, 2012 10:52 pm

i Menorca no us agrada??? diuen que es molt macu, esta aprop i trobo que es un lloc molt romantic i suposo que per anar amb peques no hi ha problema... entre Tenerife o Lanzarote no et puc dir molt, jo només he anat a Tenerife i no em va agradar gaire...
Imatge
belimat
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 477
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:50 pm

EntradaAutor: Carimu » ds. oct. 27, 2012 1:47 pm

Jo he estar a Menorca aquest estiu i ha estat genial, mira que he viatjat pel mon, a Tailandia, a les fiji, al caribe, etc i Menorca no te res a envidiar, una marevella. I la ventatge d'anar amb el bebe es que vem anar en vaixell i ens vem portar el nostre propi cotxe, res de passar l'aduana de l'avio, que si el cotxet del nen que si menjars, joguines, etc. La nena s'ho ha passat pipa, tenía 10-11 messos.

L'unica pega que li veig es que no se que temps fara a l'Abril. Jo vaig anar al setembre i molt be.
Carimu

Entrades: 185
Membre des de: ds. oct. 27, 2012 10:08 am

EntradaAutor: promisa1 » dg. oct. 28, 2012 12:16 pm

Yo fui a menorca en el barco rápido, que dura 4 horas, tambien me llevé el coche, y genial, muchisimo más comodo que el avión.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants