Autor: Mariahorse » ds. oct. 06, 2012 10:15 am
Holaaaa!!!
jo també sóc una lleidatana que em caso al 2013!!! Exactament al Febrer, així que ja no em queda gaire pel gran dia que ja estic esperant amb candeletes!!!
Referent als restaurants, jo ja he anat a varies bodes al Resquitx, i ha anat prou bé, però et dono una recomanació, no facis molts detalls o regals durant la boda, ja que si les amigues/amics et volen fer un detall serà difícil que t'ho puguin presentar tranquil·lament i aniràs molt a toc de pito i no podràs menjar, ja que tampoc t'esperen gaire a què facis tots els regals i pugis menjar amb tranquil·litat, tot dependrà de tú i com més regals facis, menys temps de barra lliure tindràs a no ser que paguis un plus, però això també et pot passar a qualsevol restaurant. No et vull espantar pas amb això, simplement que és el què em va comentar la núvia. El menjar no estava malament de sabor, la quantitat no era gaire, van servir el que a totes les bodes serveixen, però també dependrà del que triïs tú per menjar segons el menú que vulgueu o que et vulguis gastar per plat. La festa va ser divertida, m'ho vaig passar molt bé. En una altra boda que vaig anar tot va ser perfecte!
Referent a la teva pregunta de la boscana, no hi he anat mai, però sé per amigues que hi volien anar que no van trobar dia i que és CARÍSSIM!!!! És un lloc per fer un bodorrio i no escatimar ni retallar preus, això també ho has de tenir clar.
Jo com que conec molt bé el tema de restauració i events, ja que ho he vist i treballat tota la meva vida faig el convit al Restaurant Espai Oró de Fraga, sí, em cau una mica lluny, però el menjar és cuina d'autor, boníssim!!!!ja que l'he provat, i quedes ben tipet, a part que la decoració és moderna i minimalista en tons marrons, dorats i blancs, i sé que als meus convidats també els agradarà. El servei és molt bo i sé de gent que han quedat molt contents i que et donen totes les facilitats per fer que el teu dia sigui especial.
Tot és preguntar-ho, de fet el cap de setmana del 9 al 11 de novembre és la fira denuvis a lleida, allí els trobaràs i pots resoldre tots els dubtes que tinguis.
Espero haverte ajudat.
16 de febrer 2.013