Casaments Lleidatanes 2013

un gran any!

Casaments Lleidatanes 2013

EntradaAutor: c&c » dt. set. 18, 2012 10:09 pm

Vinga noies!!!
Ningú es casa al 2013?
c&c l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. set. 22, 2012 12:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.
c&c

Entrades: 7
Membre des de: dc. ago. 22, 2012 11:37 pm

Re: Casaments Lleida

EntradaAutor: c&c » dt. set. 18, 2012 10:17 pm

Vinga 1a pregunta... restaurants!
Quines recomanacions i experiències teniu?
c&c

Re: Casaments Lleidatanes 2013

EntradaAutor: c&c » ds. set. 22, 2012 12:05 am

No em crec q sigui la única...
A veure si us animeu!!!

Tema restaurants, algú ha estat últimament al Resquitx o La Boscana? Q us ha semblat? Us ha agradat?
c&c

EntradaAutor: Mariahorse » ds. oct. 06, 2012 10:15 am

Holaaaa!!!

jo també sóc una lleidatana que em caso al 2013!!! Exactament al Febrer, així que ja no em queda gaire pel gran dia que ja estic esperant amb candeletes!!!

Referent als restaurants, jo ja he anat a varies bodes al Resquitx, i ha anat prou bé, però et dono una recomanació, no facis molts detalls o regals durant la boda, ja que si les amigues/amics et volen fer un detall serà difícil que t'ho puguin presentar tranquil·lament i aniràs molt a toc de pito i no podràs menjar, ja que tampoc t'esperen gaire a què facis tots els regals i pugis menjar amb tranquil·litat, tot dependrà de tú i com més regals facis, menys temps de barra lliure tindràs a no ser que paguis un plus, però això també et pot passar a qualsevol restaurant. No et vull espantar pas amb això, simplement que és el què em va comentar la núvia. El menjar no estava malament de sabor, la quantitat no era gaire, van servir el que a totes les bodes serveixen, però també dependrà del que triïs tú per menjar segons el menú que vulgueu o que et vulguis gastar per plat. La festa va ser divertida, m'ho vaig passar molt bé. En una altra boda que vaig anar tot va ser perfecte!

Referent a la teva pregunta de la boscana, no hi he anat mai, però sé per amigues que hi volien anar que no van trobar dia i que és CARÍSSIM!!!! És un lloc per fer un bodorrio i no escatimar ni retallar preus, això també ho has de tenir clar.

Jo com que conec molt bé el tema de restauració i events, ja que ho he vist i treballat tota la meva vida faig el convit al Restaurant Espai Oró de Fraga, sí, em cau una mica lluny, però el menjar és cuina d'autor, boníssim!!!!ja que l'he provat, i quedes ben tipet, a part que la decoració és moderna i minimalista en tons marrons, dorats i blancs, i sé que als meus convidats també els agradarà. El servei és molt bo i sé de gent que han quedat molt contents i que et donen totes les facilitats per fer que el teu dia sigui especial.

Tot és preguntar-ho, de fet el cap de setmana del 9 al 11 de novembre és la fira denuvis a lleida, allí els trobaràs i pots resoldre tots els dubtes que tinguis.

Espero haverte ajudat.
Imatge

16 de febrer 2.013
Mariahorse

Entrades: 24
Membre des de: ds. oct. 06, 2012 9:43 am

EntradaAutor: c&c » dg. oct. 07, 2012 3:59 pm

Gràcies per la info!

Teníem pensat mirar el Espai Oró i els Salones Casanovas durant la fira... Tens referències dels Salones Casanovas?
No són tant lluny i les fotos fan molt bona pinta...

Em podries enviar per privat els menús i els preus de l'Espai Oró?

Moltíssimes gràcies!!!
c&c

EntradaAutor: Mariahorse » dl. oct. 08, 2012 9:10 am

Eiii!!!!

Referent als Salones Casanova, no sé gaire com estàn de preus, però m'han comentat que si fa no fa els preus són semblants al de l'Espai Oró o algo més elevat, no sé si amb la crisi i tal hauràn baixat preus, també és de cuina elaborada, però no l'he provat, que té uns jardins amb fonts molt macos per si fas part de l'event a fora al carrer, ja que els vam veure l'any passat a la fira i em van donar un fulletó de promoció. Però nosaltres al ser al febrer la boda, que ràpid es fa de nit i que pot fer fred, vam preferir un lloc tancat, ja que anar a un lloc que té un exterior xulo i no disfrutar-lo també és una pena, i com que la part del jovent són una mica animals, encara s'hi banyarien, jajajaja.

A part amb el jefe de l'Espai Oró, ens hem fet amics i tot, són molt majos, i la cuinera és molt detallista i perfeccionista, que és el què més m'interessa en un dia tan especial com és la nostra boda ja que si tens menús especials, com celíacs, vegetarians, o alèrgics, els hi fa uns menús i els cuida com a parters!!!jeje.

La carta de menús que tinc és antiga, de l'any passat, però te la passaré amb privat, igualment perquè tinguis una idea de preus i també tinc una minuta d'una boda que s'hi va fer.

També ens estem plantejant de posar autocars a la boda, perquè els convidats volen beure i no patir per conduïr, al igual que la gent més gran que els fa més angunia agafar el cotxe i el restaurant fins hi tot ens busca proveïdors del que sigui per facilitar-nos la búsqueda!

Quines parrafades que et faig....jeje

Salut!
Imatge

16 de febrer 2.013
Mariahorse

EntradaAutor: c&c » dl. oct. 08, 2012 10:05 pm

Moltes gràcies de nou!!!

Ja tinc ganes de rebre el teu privat :-)0(-:
Doncs amb aquestes bones referències seran visita obligada per la fira denuvis...
Nosaltres també volem posar autobusos perquè tothom disfruti sense riscos... però encara tenim molta feina per fer!
c&c

EntradaAutor: cadui » dl. oct. 15, 2012 9:28 pm

hola núvies del 2013! primer de tot donar-vos l'enhorabona! ara segur que ho veieu molt lluny però els temps de preparatius passen volant i abans que us adoneu estareu de casori! :-)ok: :-)ok:
ma germana també és núvia lleidatana del 2013 -tot i que ella no està al fòrum-. Ho celebraran a la Dida. El lloc els hi va encantar però no coneixem ningú que s'hagi casat allà... alguna em pot donar referències/opinions? merci!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: GARRIET » dj. nov. 15, 2012 9:30 pm

hoLA!!! Feia temps que no em connectava pel fòrum i m'ha fet molta gràcia trobar un post per les lleidatanes!
Jo ho faig a La Boscana, va ser amor a primera vista!!! hi anàvem sobretot amb molt bones referències pel que fa al menjar, i l'espai en general. Ens va atraure molt el fet que en el preu hi entra el lloguer tota la finca amb la casa-palau inclosa pq ens quedem a dormir allà, jo també hi aniré a vestir-me i a fer les fotos amb la familia abans de la cerimònia... és preciós, nosaltres no ho vam trobar tan car tenint en compte tot el que inclou, ja que a molts llocs el menú és assequible però després qualsevol tonteria va apart i acabes pagant el mateix. A nosaltres ens hi entra la cangur i chikipark per la canalla, la decoració floral, orquesta+ball, després el dj per la discomobil, barra lliure, la nit a la casa amb l'esmorzar de l'endemà a la piscina... realment és un bon tracte...
A veure si mantenim aquest post actiu! Aupa les núvies lleidatanes!
Imatge
GARRIET
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 150
Membre des de: dc. març 21, 2012 5:07 pm

EntradaAutor: Come_on » dl. nov. 26, 2012 11:26 am

Bon dia Noies,
Soc nova en aquest foro. M'inicio avui mateix!
Nosaltres tenim previst casar-nos aquest 2013, però hem de començar a mirar restaurants, es el primer que mirarem, alguna recomanacio?? I fotògraf??
Agraïria molt tot tipus d'ajuda.
Moltes gràcies.
Come_on

Entrades: 1
Membre des de: dj. ago. 30, 2012 2:50 pm

EntradaAutor: Mariahorse » dc. gen. 09, 2013 8:35 am

Hola a totes,

veig que aquest fòrum està una mica trist, i sense moviment!!! Jo sóc la primera que em caso el 2013!!! El dia 16 de febrer exactament, així que ja em queda poquíssim i en tinc unes ganes boges, que no es sap fins que t'hi trobes. Ja veureu ja, jeje. Jo el fotògraf l'he contractat a Fotografia Valls de Mollerussa, ja que n'he mirat més, inclús de més barats ja que aquest no és que sigui "low-cost", però la seva forma de treballar, la manera de ser, els seus treballs fotogràfics i els vídeos són genials, sense imprevistos i molt i molt naturals.

Per qualsevol consulta, no dubteu a comentar les vostres preguntes, entre totes aconseguirem que el dia de la nostra boda sigui millor del què ens pensem!!!!

Aupa les lleidatanes!!!
Imatge

16 de febrer 2.013
Mariahorse

EntradaAutor: cadui » dc. gen. 09, 2013 4:13 pm

què poquet et queda Mariahorse!!! estic ben segura que la espera s'està fent llarga però fes-me cas, disfruta a tope de cada instant perquè el dia passa rapidíssim i després es troba molt a faltar!

ja tens raó ja... sembla que no hi han lleidatanes per enguany? o és què són tímides i no s'atreveixen a dir res?? *.O.-O*
Imatge
Imatge
cadui

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants