Com porteu l'espera del gran dia?

un gran any!

Com porteu l'espera del gran dia?

EntradaAutor: marami » ds. set. 15, 2012 1:06 pm

Hola!! Com esteu? Com porteu l'espera? Jo em caso el juny si tot va be! Els dies que vaig a mirar cosetes em poso nerviosa i penso jummmss... Encara falta molt!! Que arribi ja!! :((( hi ha dies que no hi penso i altres m'obssesiono!
marami

Entrades: 32
Membre des de: ds. ago. 11, 2012 3:20 pm

Re: Com porteu l'espera del gran dia?

EntradaAutor: Anna81 » ds. set. 15, 2012 7:44 pm

Hola marami!

Jo soc de les teves; nosaltres ja tenim data, lloc i fotograf però clar, falta 1 any i hi ha dies que no hi penso gens i altres que miro cosetes i tinc moltes ganes de que arribi!! Com diuen ... poc a poc i bona lletra, tot arriba!
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Marga_2 » ds. set. 15, 2012 8:47 pm

Doncs sabeu q??? Jo vull q passi el temps lentament, xq estic passant-ho molt bé amb els preparatius i segur q dp tot passa volant.
Jo tmb sóc del juny i la veritat és q de moment no estic gens nerviosa, però em conec i sé q quan sigui el dia no podré dormir. Sort de la maquilladora! jeje
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

EntradaAutor: F&A » dg. set. 16, 2012 5:44 pm

Hola noies!! primer de tot enhorabona futures núvies!!! >.-<: >.-<:
nosaltres ens vam casar fa dos mesets... i només us puc dir que aprofiteu al màxim els mesos de preparatius, que el temps passa volant!!! se que us ho hauran dit moltes vegades, pero és aixiiiii!!! ;)
us convido a visitar la nostra pagina de facebook lola&ninetta·bodas y eventos con encanto· on proposem idees i més idees, i también hi ha sortejos ;)! (molt aviat estrenarem web i blog on parlarem del vestit, ram, detallets... ) Desitjo que us agradi i ens seguiu ;)
https://www.facebook.com/LolaNinettaBod ... ConEncanto
molts petonets i enhorabona a totes!!
Imatge
F&A

Entrades: 368
Membre des de: dt. set. 13, 2011 11:28 am

EntradaAutor: YRAL » dg. set. 16, 2012 6:49 pm

Yo me caso en abril 2013 y estoy disfrutando mucho de los preparativos mas de lo que me esperaba...por ahora no estoy muy nerviosa, pero creo que ese dia estare como una flan ;)
YRAL
:: núvia experta

Entrades: 649
Membre des de: dg. set. 16, 2012 6:30 pm

EntradaAutor: promisa1 » dg. set. 16, 2012 9:50 pm

tranquila! no tiene porque ser asi, yo el dia de mi boda estaba tan tranquila que ni me lo creia.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: belimat » dl. set. 17, 2012 9:33 pm

Jo també sóc de Juny i la veritat es que estic disfrutant com una nena amb tots els preparatius... el que em fa patir més es que el dia del casament tot passara tant ràpid que es el que em fa peneta... jejeje
Imatge
belimat

Entrades: 477
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:50 pm

EntradaAutor: avefenix » dl. set. 17, 2012 9:49 pm

Al menos vosotras ya teneis fecha, nosotros sólo sabemos que será en el 2013, salvo que el tema del papeleo vaya deprisa y pudiera ser antes de que acabase este año cosa que dudo
avefenix

Entrades: 1049
Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:43 pm

EntradaAutor: YRAL » dl. set. 17, 2012 10:04 pm

avefenix ha escrit:Al menos vosotras ya teneis fecha, nosotros sólo sabemos que será en el 2013, salvo que el tema del papeleo vaya deprisa y pudiera ser antes de que acabase este año cosa que dudo

pero quereis casaros por lo civil?? si es asi hay que hacer una serie de papeleo y hay bastante lista de espera para la cita...tenerlo en cuenta ;)
YRAL

EntradaAutor: avefenix » dl. set. 17, 2012 10:12 pm

YRAL ha escrit:
avefenix ha escrit:Al menos vosotras ya teneis fecha, nosotros sólo sabemos que será en el 2013, salvo que el tema del papeleo vaya deprisa y pudiera ser antes de que acabase este año cosa que dudo

pero quereis casaros por lo civil?? si es asi hay que hacer una serie de papeleo y hay bastante lista de espera para la cita...tenerlo en cuenta ;)

Si YRAL será una boda civil, yo creo que en unos tres meses estará no?
avefenix

EntradaAutor: YRAL » dl. set. 17, 2012 10:20 pm

avefenix ha escrit:
YRAL ha escrit:

Si YRAL será una boda civil, yo creo que en unos tres meses estará no?

No se...yo si fuera tu iria tramitando el expediente por si acaso...nosotros fuimos en agosto al registro civil para comenzar el tramite y no nos daban hora hasta marzo 2013 para la entrega de papeles...y como tardan 3 meses despues d esa cita en tramitar expediente y luego enviarlo no nos daba tiempo...total que al poco nos llamaron que habia un hueco para noviembre y tuvimos suerte en ese sentido pero sino no hubieramos tenido los papeles a tiempo y constaria mas tarde la fecha boda...no se si me explico?? Tambien supongo que dependera de la ciudad donde vivas y tramites expediente...si hay mucha poblacion o no...
YRAL

EntradaAutor: avefenix » dl. set. 17, 2012 10:30 pm

:.0.-0.: :.0.-0.:
TAnto tiempo???? me dejas loca, ufff, empezaremos en breve el tema del papelelo, no hemos podido antes por motivos digamos....burocráticos, nos falta un papel que sabemos que nos pedirán y estamos en espera de que llegue, pero no imaginé que tardasen tanto en el registro
Nosotros queremos casarnos en el ayuntamiento de Terrassa, pero si vemos problemas miraríamos en otro sitio, llevamos mucho tiempo esperando este momento como para que por culpa del registro tengamos ahora que seguir esperando
Gracias por la información!!
avefenix

EntradaAutor: Patriss30 » dt. set. 18, 2012 9:54 am

A nosotros no quedan 8 meses 2 semanas y 6 dias!!! jajajaaj, de momento no estoy nerviosa, con los preparativos me lo estoy pasando muy bien, estoy disfrutando a tope!!

Sé que cuando me queden 2 meses, empezaré a ponerme nerviosa, pero me compraré infusiones para ir tomandolas y ya esta jajajaja, cuando quede una semana seguro que tengo que tomar valeriana para dormir pero bueno...jajaja Y el dia B, no sé ni como estaré!! A lo mejor ahora pensamos que estaremos super nerviosas y luego llega el dia y no!!! Lo he leido en alguna cronica que ha pasado eh!!
Imatge
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

EntradaAutor: avefenix » dt. set. 18, 2012 2:50 pm

Es cierto, a veces pasa que piensas que vas a estar muy nerviosa y llegado el día no lo estás...habrá que esperar a ver que pasa
avefenix

EntradaAutor: YRAL » dt. set. 18, 2012 10:21 pm

pues si...pero algo nerviosas seguro que estaremos...una tila y todo solucionado :)
YRAL

EntradaAutor: gordis » dt. set. 18, 2012 10:27 pm

disfrutad la espera y los preparativos. no os agobieis. si ese día llega, y suena otra musica, algo diferente, disfrutarlo igualmente!! es una fiesta para todos, y para los novios sobretodo!
gordis
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 107
Membre des de: dc. set. 05, 2012 9:29 pm

EntradaAutor: YRAL » dt. set. 18, 2012 10:32 pm

pues si!! dicen que pasa muy rapido y lo que tu dices si algo no sale como tenias planeado a echar una carcajada y seguir disfrutando del dia :)
YRAL

EntradaAutor: avefenix » dt. set. 18, 2012 10:40 pm

Creo que es muy importante esto último que decís, si algo no sale como estaba previsto no pasa nada, lo importante es lo que se está haciendo que es unirse en matrimonio con la persona de la que estamos enamoradas
avefenix

EntradaAutor: Meri_txell » dt. set. 18, 2012 11:30 pm

Hola noies, doncs jo estava molt ilusionada però últimament em trobo molt sola amb tot els preparatius. El meu xicot no té gaire temps i la meva mare no està gaire per mi per què fa poc que lli han diagnosticat un càncer al meu avi i estem preocupats... Dissabte tinc cita a pronovias i és la primera vegada que miraré vestits, i en comptes de ser algo especial sembla una obligació per ella... Em sento molt sola :(
Imatge
Meri_txell

Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

EntradaAutor: avefenix » dc. set. 19, 2012 7:05 am

Meri_txell ha escrit:Hola noies, doncs jo estava molt ilusionada però últimament em trobo molt sola amb tot els preparatius. El meu xicot no té gaire temps i la meva mare no està gaire per mi per què fa poc que lli han diagnosticat un càncer al meu avi i estem preocupats... Dissabte tinc cita a pronovias i és la primera vegada que miraré vestits, i en comptes de ser algo especial sembla una obligació per ella... Em sento molt sola :(

Vaya...lo siento mucho Meri_txell, pero no pienses que es una obligación para ella, estará preocupada como es normal estando tu avi enfermo y quizás la notes diferente,pero estoy segura de que los preparativos de tu boda no son en absoluto una obligación, seguro que es una gran ilusión para ella y verás cuando te vea salir del probador vestida de novia...
Si te sirve de consuelo yo también estoy muy solilla, toda mi familia vive muy lejos, aquí no conozco a nadie, tan sólo a mi suegra y a mi cuñada que son estupendas las dos pero la primera acaba de ser mamá y no es plan de estar llamándola para ir a un sitio u a otro, y mi suegra tiene que estar muy pendiente de mi suegro que está enfermo, resumiendo, para ir mirando cosillas me temo que tendré que ir sola porque tampoco me apetece que mi chico vea vestido , ramo , zapatos, etc , y conste que me da mucha rabia porque me gusta consultar con él todo lo que compro, me encanta su opinión pero con el vestido de novia no va a poder ser
Vaya rollo te he soltado, bueno espero que te animes un poco, el sábado me acordaré de tí pensando que estarás probando vestidos, seguro que estarás guapísima
avefenix

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants