Arracades

un gran any!

Arracades

EntradaAutor: Marga_2 » dg. set. 02, 2012 8:23 pm

Hola guapes.
Us vull preguntar la vostra opinió sobre les arracades. De quin tipus les portareu? La meva idea era portar-ne unes de grans, xq són l'estil q porto habitualment. Però no sé, mirant mirant, al final m'estan agradant les més clàssiques, la típica amb la perleta. Q en penseu? Us poso una foto q he tret d'internet a mode d'exemple:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

Re: Arracades

EntradaAutor: Meri_txell » dg. set. 02, 2012 10:11 pm

Jo portaré unes arracades que em va regalar una tieta de la meva mare que ja no hi és i serà una manera de tenir algo d‘ella en aquell dia. A més són d‘un estil molt romàntic, precioses...
Imatge
Meri_txell

Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

EntradaAutor: Sunn2013 » dg. set. 02, 2012 11:15 pm

A mí particularmente este tipo de pendientes no me gusta mucho, creo que de pequeña tenía unos así, de la comunión. Para boda me gustan más larguitos.
Sunn2013
:: núvia experta

Entrades: 505
Membre des de: dc. set. 14, 2011 1:34 pm

EntradaAutor: Edeleta » dl. set. 03, 2012 8:20 am

Jo portaré unes com les teves marga.És un tipus d'arracada que trobo molt fi... Ja fa temps que me les van regalar i les estic reservant pel gran dia!
Imatge
Edeleta

Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dl. set. 03, 2012 2:08 pm

Gràcies pels comentaris.
Edeleta, jo tmb les trobo molt fines i molt elegants. Crec q fan bonic amb qualsevol vestit. De tota manera no estic decidia xq, com us deia, no estic acostumada a veurem amb arracades petites. Portes tmb collaret o alguna altra joia, a part de l'anell??
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: Edeleta » dl. set. 03, 2012 2:48 pm

Marga! Doncs el que tinc clar es que a la mà esquerra portaré l'anell de compromís i a l'altre portaré el de la foto (que per mí també és un anell molt especial), també me'l va regalar el meu xicot. De braçalet també en vull portar però no se quin o si m'en compraré algún amb alguna perla (algo finet), ja que així em farà conjunt. I al coll, depen del vestit, suposo que si es paraula d'honor doncs sí, trobo molt més elegant i fi portar collaret. Jo sóc de les que penso que portar alguna joia fa més fineta i elegant, però sense passar-se jeje.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Edeleta

Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dl. set. 03, 2012 7:12 pm

És maquíssim l'anell. Jo pulseres no crec q en porti i, de fet, tampoc pensava portar res al coll xq havia pensat en unes arracades grans. Però si m'agafo finalment les arracades d'aquest altre tipus potser si q em miraré un collaret.
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: belimat » dt. oct. 02, 2012 11:00 pm

que maques!!! m'agraden molt les que has posat!! jo no puc portar, tinc al·lergia :-(
Imatge
belimat

Entrades: 477
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:50 pm

EntradaAutor: sugarsugar » dc. oct. 03, 2012 11:00 am

uooooooooo m'encanten les arracades!!!!

jo estic mirant conjunts de perles es que m'encanten!!! =0-0-)
sugarsugar
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 66
Membre des de: dg. set. 30, 2012 9:57 am

EntradaAutor: Anna87 » dc. oct. 03, 2012 12:22 pm

Jo estic mirant i no se.. les vull llarguetes perquè son com les que acostumo a portar, però el meu vestit va agafat d'un hombro així que molt llargues tampoc poden ser... a i les perles no m'acaven de convençer, a més diuen que representen llagrimes... no se...
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Vanessa81 » dg. oct. 07, 2012 1:04 pm

Jo vull esperar a tenir el vestit per decidir-me, però fa uns dies vaig veure unes arrecades d'aguamarina precioses i si veig que conjunten tenen molts punts.
Imatge
Vanessa81

Entrades: 562
Membre des de: dv. set. 14, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dg. oct. 07, 2012 9:53 pm

belimat ha escrit:que maques!!! m'agraden molt les que has posat!! jo no puc portar, tinc al·lergia :-(

Bueno, doncs pots posar-te un collaret ben maco. Has pensat, x exemple, en aquest tipus de gargantilla rígida?? Bé, s'ha de veure l'escot del vestit primer, xo es una idea.
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: Marga_2 » dg. oct. 07, 2012 9:55 pm

Noies, jo ja m'he decidit. Ho vaig estar parlant ahir amb les dependentes del vestit i em van explicar q s'ha de triar en funció del vestit i el pentinat. X exemple, em van comentar q si portes tot el cabell solt et va millor una arracada petita, però si portes un semirecollit pots dur-les més llarguetes.
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: avefenix » dl. oct. 08, 2012 5:22 am

Ninguna habeis oìdo eso de que las perlas en las novias dan mala suerte? yo la verdad es que nunca he sido supersticiosa, y como me encantan las perlas, de hecho mis pedientes favoritos son unas simples perlitas, pues en mi primera boda las llevé, y la verdad es que la suerte que me dió esa boda fue bastante mala y no solo en cuestión del matrimonio sino en más cosas de mi vida
Por tanto a pesar de que me encantan y me resultan finísimas, por si las moscas en esta ocasion no llevaré perlas
avefenix
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1049
Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:43 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dl. oct. 08, 2012 10:48 am

avefenix ha escrit:Ninguna habeis oìdo eso de que las perlas en las novias dan mala suerte? yo la verdad es que nunca he sido supersticiosa, y como me encantan las perlas, de hecho mis pedientes favoritos son unas simples perlitas, pues en mi primera boda las llevé, y la verdad es que la suerte que me dió esa boda fue bastante mala y no solo en cuestión del matrimonio sino en más cosas de mi vida
Por tanto a pesar de que me encantan y me resultan finísimas, por si las moscas en esta ocasion no llevaré perlas

Siiiiii dicen q son lágrimas!! Q cosas... Bueno, yo la verdad es q tmp soy nada supersticiosa, pero tmp las llevaré. Al final he decidido buscar otro tipo de pendiente, q cuelgue y quizás con algo de color. La duda q tengo es respecto al broche del vestido... no sé, quizás quedaría bien q buscase un broche y unos pendientes q hagan juego, no?
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: avefenix » dc. oct. 10, 2012 2:56 pm

Marga_2 ha escrit:
avefenix ha escrit:Ninguna habeis oìdo eso de que las perlas en las novias dan mala suerte? yo la verdad es que nunca he sido supersticiosa, y como me encantan las perlas, de hecho mis pedientes favoritos son unas simples perlitas, pues en mi primera boda las llevé, y la verdad es que la suerte que me dió esa boda fue bastante mala y no solo en cuestión del matrimonio sino en más cosas de mi vida

Siiiiii dicen q son lágrimas!! Q cosas... Bueno, yo la verdad es q tmp soy nada supersticiosa, pero tmp las llevaré. Al final he decidido buscar otro tipo de pendiente, q cuelgue y quizás con algo de color. La duda q tengo es respecto al broche del vestido... no sé, quizás quedaría bien q buscase un broche y unos pendientes q hagan juego, no?

Pues síiii jejejje, te he contestado eso en tu CA y te aseguro que en mi caso no se si serían las perlas pero buena suerte no hubo en mi vida, ya lo has visto en mi CA
avefenix

Entrades: 1049
Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:43 pm

EntradaAutor: si_ayer_estaba » dc. oct. 10, 2012 6:39 pm

Hola!

Aprovecho este hilo para preguntar... A mi se me cerraron los agujeros hace años y estaba pensando volverme a poner pendientes para la boda, pienso que es un complemento que queda muy bien ¿qué pensais? ¿Debería hacerlo?

Gracias!
I+R 30/03/2013
Imatge
si_ayer_estaba

Entrades: 577
Membre des de: dj. set. 27, 2012 5:54 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dc. oct. 10, 2012 7:00 pm

si_ayer_estaba ha escrit:Hola!

Aprovecho este hilo para preguntar... A mi se me cerraron los agujeros hace años y estaba pensando volverme a poner pendientes para la boda, pienso que es un complemento que queda muy bien ¿qué pensais? ¿Debería hacerlo?

Gracias!

Yo si lo haría, pero hazlo con tiempo x si a caso te hace algún tipo de reacción.
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: Vanessa81 » dc. oct. 10, 2012 7:03 pm

si_ayer_estaba ha escrit:Hola!

Gracias!

A mi me encanta el toque q dan los pendientes, para trabajar no los llevo pero el fin de semana siempre me pongo. Yo de ti si q volvería a hacerme los agujeros, eso sí, no te los hagas con pistola, q te los hagan con aguja q es mucho más preciso, no vaya a ser q acabes con 2 por oreja, je je
Imatge
Vanessa81

Entrades: 562
Membre des de: dv. set. 14, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: si_ayer_estaba » dj. oct. 11, 2012 9:01 am

Vanessa81 ha escrit:A mi me encanta el toque q dan los pendientes, para trabajar no los llevo pero el fin de semana siempre me pongo. Yo de ti si q volvería a hacerme los agujeros, eso sí, no te los hagas con pistola, q te los hagan con aguja q es mucho más preciso, no vaya a ser q acabes con 2 por oreja, je je

Qué quieres decir?? :-( Había pensado pasar por la farmacia la semana que viene, me caso en marzo, tengo margen!
I+R 30/03/2013
Imatge
si_ayer_estaba

Entrades: 577
Membre des de: dj. set. 27, 2012 5:54 pm

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants