Em presento!

un gran any!

Em presento!

EntradaAutor: Masde3 » dt. ago. 21, 2012 6:33 pm

Hola!

Sóc la Mireia, 28 anys, de Sabadell...i em caso l'any que ve! Fa 3 setmanes que el Javi m'ho va demanar i estem a tope buscant dates, llocs, etc. He descobert aquest forum i ara em posaré al dia amb els temes que han anat sortint! Ja teniu totes lloc i data? Heu començat a mirar vestits? :-)

Encantada!!!
Masde3

Entrades: 10
Membre des de: dt. ago. 21, 2012 6:29 pm

Re: Em presento!

EntradaAutor: Marga_2 » dt. ago. 21, 2012 7:09 pm

Hola Mireia!
Felicitats pel casament!!!
Nosaltres ho vam decidir ara fa 2 mesets i ja tenim data i lloc x la celebració. Ah! I tinc cita a l'octubre per començar a mirar vestit, q em fa moltíssima il·lusió!!!
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

EntradaAutor: Mi_Mo » dt. ago. 21, 2012 7:28 pm

Hola Mireia sóc la Mireia de Cerdanyola!! jijiji
jo em caso al març i tinc el restaurant, el fotograf i poca cosa més, ja veurás que per aquí algunes noie van moolt adelantades pero es que quan comences ja no pots parar.
Per la data, segons l'epoca de l'any i el restaurant pots tenir més o menys dificultats, si necesites qualsevol cosa som per aquí!!!
Imatge
Mi_Mo
:: núvia experta

Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: Masde3 » dt. ago. 21, 2012 7:37 pm

Gracies Marga! Enhorabona pel vostre casament també! He respós al fil del teu vestit... és molt bonic!!! On us caseu? Nosaltres de moment hem mirat (físicament):

La Garriga de Castelladral (ens encanta!!!)
Castell de Clasquerí (descartat)

Abans de dilluns/dimarts de la setmana que ve volem veure:

Les Cols (per estrelles michelin, arquitectura, entorn i "sensació bona" que transmet. Pega: està molt lluny)
Torre Cellers (per proximitat i per la pinta dels jardins)
Castell de l'Oliver (per tot... pinta molt bé! tot i que s'allunya de la part "rural" que buscava en un principi.)
Turó del Sol (vistes al mar)
Can Marial (vistes al mar i "pinta" del lloc")
El Serrat d'en Figaró (m'ho han recomanat per tot, sobretot per la bona cuina, i està apropet)

No sé si ens donarà temps!!! :star::
També valorem Can Ribas, La Roureda i Castell de Tamarit.

La Garriga de Castelladral em té enamorada (de fet tenim prereserva) però no vull acabar-ho de tancar fins que haguem vist algun lloc més. N'has vist o coneixes algun dels llocs per algun casament al que hagis anat? Jo no he anat a cap casament a cap d'ells.

Us agrairia opinions!!! I si se us acudeix algun altre lloc!

Gràcies!!!!

Mireia
Masde3

EntradaAutor: Patriss30 » dt. ago. 21, 2012 7:43 pm

Masde3 ha escrit:Hola!

Sóc la Mireia, 28 anys, de Sabadell...i em caso l'any que ve! Fa 3 setmanes que el Javi m'ho va demanar i estem a tope buscant dates, llocs, etc. He descobert aquest forum i ara em posaré al dia amb els temes que han anat sortint! Ja teniu totes lloc i data? Heu començat a mirar vestits? :-)

Encantada!!!

Hola Mireia!! Felicidades por la boda!!
Nosotros nos casamos el 8/06 y ya tenemos bastante cosita..Iglesia, restaurante, fotografo, invitaciones.. Y todo lo relacionado conmigo lo tengo todo!! Vestido, zapatos, ropa interior,maquilladora-peluquera.
Me falta por mirar un abanico..jejeje
Aqui cogeras muuuuchas ideas! Por cierto el dia ya lo teneis?
*.-o-o.*
Imatge
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

EntradaAutor: Mireia2014 » dt. ago. 21, 2012 8:33 pm

Hola Mireia!!
Aqui otra Mireia, soy de Mataró jejejejeje
Nosotros nos casamos el 4 de julio 2014!!!
Siiii vamos muy adelantados jejeje pero asi con tiempo para organizar!
Besitos!!
Imatge
Imatge
Mireia2014

Entrades: 526
Membre des de: dg. juny 03, 2012 6:09 pm

EntradaAutor: Mireia2014 » dt. ago. 21, 2012 8:34 pm

Se me olvidaba!! Nos casamos en el Turo del Sol!!
Imatge
Imatge
Mireia2014

Entrades: 526
Membre des de: dg. juny 03, 2012 6:09 pm

EntradaAutor: tanieta26 » dt. ago. 21, 2012 8:35 pm

bienvenida!!!! y muchas felicidades :-):-):-):
Tania y Xavi 08/06/2013
tanieta26
:: núvia rookie

Entrades: 143
Membre des de: dv. jul. 06, 2012 11:00 pm

EntradaAutor: belimat » dt. ago. 21, 2012 9:47 pm

Hola!! Benvinguda!! Jo em dic Belén i sóc de Terrassa. Nosaltres encara no tenim res lligat, em anat a veure uns quants restaurants però encara no tenim res, La Garriga de castelladral es una preciositat, jo al veure la web i sobretot el blog també em vaig enamorar, el que passa que quan vaig demanar informació de preus em vaig espantar una mica, tenim un pressupost bastant acurat i som molt poquets, no arribem a 25 persones i ens demanàvem massa per el nostre gust, aixi que l'hem descartada, però si podeu crec que es un lloc preciós per fer un casament :)
Imatge
belimat

Entrades: 477
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:50 pm

EntradaAutor: Mireser » dt. ago. 21, 2012 10:05 pm

Hola!

Quantes Mireias!! Jo també em dic Mireia i tinc 30 anys.

Ens casem el 6 d'Abril a Ca n'Alzina.

Nosaltres tenim el restaurant, el fotograf, el meu vestit i ara estem fent les invitacions. Almenys lo important ja ho tenim.

Jo et recomano que vegis molts llocs abans de decidir-te. Nosaltres vam veure 12 restaurants i algún ens semblava que estava bastant bé però quan vam sortir de Ca n'Alzina vam saber que ho haviem de fer allà (va ser l'onzè que vam veure jeje).
Imatge
Mireser

Entrades: 236
Membre des de: dv. maig 25, 2012 9:55 pm

EntradaAutor: Masde3 » dt. ago. 21, 2012 10:31 pm

Hola a totes! Si que som Mireies!!! ;-) Moltes gràcies per la bona rebuda!!! *.-o-o.*

Veig que la majoria ho teniu tot molt avançat!!! Nosaltres estem corrent força, però encara tinc la sensació de que vaig tard i tot! No vull precipitar-me, i veig que faig bé. M'he enamorat de La Garriga de Castelladral (serem 150 o 170) però sé que hem de mirar més! Ca n'alzina no ho conec, me l'apunto també! 'han contestat de Cal Puntes (que no l'havia comentat abans) i té bona pinta. A veure si ens donen hora per el cap de setmana. Turo del Sol i Can Marial esta tancat fins la primera de septembre, i per aleshores ja ho vull tenir tot lligat així que en principi queden descartats també.

Anem parlant per aqui! I enhorabona a totes per els vostres casaments!!!!
Masde3

EntradaAutor: Mireser » dt. ago. 21, 2012 10:58 pm

Ca'n Alzina es una passada, està aprop de Igualada, el problema es que està molt sol·licitat i quan nosaltres el vam reservar fa 3 mesos ens van dir que estaven tots els dissabtes reservats desde mitjans d'Abril a finals de setembre.

També ens va agradar molt Can Macià que està aprop de Ca n'Alzina i el porta la mateixa empresa però ens vam decidir per Ca n'Alzina perquè fan cerimònies civils reals (va l'alcalde de Rubió a casar-te a allà), a gairebé tots els llocs les cerimònies civils son un paripé perquè has d'anar a firmar a l'ajuntament uns dies abans.
Imatge
Mireser

Entrades: 236
Membre des de: dv. maig 25, 2012 9:55 pm

EntradaAutor: Cookie27 » dc. ago. 22, 2012 9:16 pm

Benvinguda!!

He estat a casaments a La Garriga i també he estat a Les Cols... a mi aquest últim em va encantar... és tan tan diferent... l'arquitectura, el disseny dels espais... una passada!!
Lo mejor de mi vida eres TÚ!

Imatge
Cookie27

Entrades: 648
Membre des de: dc. abr. 18, 2012 9:28 am

EntradaAutor: Meri_txell » dj. ago. 23, 2012 10:04 pm

Hola Mireia!!Felicitats!!
Nosaltres som d'Igualada i ens casem el 29/06 a Ca n'Alzina. Només en vam mirar 2 i un per sobre. Vam anar a veure Can Macià i Can n'alzina i vam saber que aquell era el nostre lloc. Jo també estava enamorada de La Garriga de Castelladral, és preciós però ja em quedava més lluny i no ho vaig preguntar però em sembla que se'ns passaria del pressupost. Tot i així si ho podeu fer, t'animo a que ho facis :-) Nosaltres només tenim la data i el llloc. Les invitacions les farem nosaltres mateixos, el fotograf el mirarem aviat pel tema de reserva de dates, i el vestit començaré a mirar-me'l el mes que ve. La veritat és que un cop que tens la data és tot més "real" i no pares de mirar, preguntar, ... o al menys jo si :-///: Qualsevol cosa em tens aquí per compartir les nostres experiències, nervis, etc
Imatge
Meri_txell

Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

EntradaAutor: Carol y Jordi » dg. ago. 26, 2012 10:42 am

Hola chicas!
Soy Carol de sant andreu de la barca, tengo 25 años. Mi pareja me pidio matrimonio este mes de Junio en Paris!!! por la noche en la torre eiffel, fue espectacular. Cuando llegamos a casa nos pusimos a mirar sitios por internet, y encontramos el ideal para nosotros a la primera! se llama Espai can pages, lo recomiendo a aquellas que no quieran la tipica boda jejeje. Fuimos a visitarlos y salimos con la fecha cojida, el 14 de sep de 2013. >.-<:
Imatge
Carol y Jordi

Entrades: 47
Membre des de: dc. ago. 22, 2012 6:36 pm

EntradaAutor: tanieta26 » dg. ago. 26, 2012 10:50 am

Bienvenida carol!!! muchas felicidades!!! :-):-):-):
Tania y Xavi 08/06/2013
tanieta26

Entrades: 143
Membre des de: dv. jul. 06, 2012 11:00 pm

EntradaAutor: Carol y Jordi » dg. ago. 26, 2012 7:36 pm

graciasssss guapa!
Imatge
Carol y Jordi

Entrades: 47
Membre des de: dc. ago. 22, 2012 6:36 pm

EntradaAutor: -sweety- » dl. ago. 27, 2012 7:42 am

Pues yo te recomiendo que no dejes de mirar Can Ribas! Sé que es caro, pero es un entorno precioso, el lugar de la ceremonia es de ensueño, la comida está genial, vistas estupendas, salón con vidriera con vistas y sin columnas... Desde que lo ví, no pude dejar de pensar en él!
Por cierto, deberías mirar el post de "restaurantes en los que hemos estado"(o algo así) porque allí hablaban de la Garriga de Castelladral y de varios más!
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: Anna81 » dl. ago. 27, 2012 12:01 pm

Hola Mireia!! Primer de tot enhorabona pel casament! Ja veuras com aquí trobaras milers de bones idees!
Nosaltres ens casem el 26 d'Ooctubre de l'any que ve al Món Sant Benet ^^

Per cert, jo també soc de Sabadell!!
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Montsecarles » dl. ago. 27, 2012 3:53 pm

Benvingudaaa, et comento que jo encara no he pogut donar fruits el aquest foro, pero ja en tinc ganes de la gent que m ho ha aconsellat.
Montsecarles

Entrades: 7
Membre des de: dj. ago. 16, 2012 11:41 pm
Ubicació: Manresa

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants