Ajuda Restaurant Intim

un gran any!

Ajuda Restaurant Intim

EntradaAutor: annanik » dv. ago. 10, 2012 2:04 pm

Hola a Tothom!!!

Nosaltres també ens casem l'any que bé i estem mirant restaurants però se'ns fa una mica difícil així mirant per internet. El cas es q nosaltres fem un casament intim d'unes 30 a 50 persones com a molt i volíem un restaurant que fos una mica intim. Se'm fa difícil d'explicar però la nostra il·lusió seria un espai amb encant però petitonet, així com acollidor....no sé si m'explico.....

Hem mirat al foro i alguns del restaurants q proposen son realment preciosos però son massa macro per un casament de unes 30 persones.... el Turó del Sol és espectacular, també el Castell Jalpí, etc... però crec que és massa exagerat per tan poca gent. De totes maneres el Mas de Sant Lleí també és d'aquestes característiques però he vist una foto d'un pati interior amb 6 taules i m'ha encantat. Aquesta tarda l'anem a veure.

Vull dir que si en aquests restaurants tan macos hi hagués espais per casaments íntims no ho descartaríem.

Si ens podeu ajudar amb alguna proposta us ho agrairiem!!! :-)0(-:

Moltes gràcies!!

Anna
annanik

Entrades: 4
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 1:45 pm

Re: Ajuda Restaurant Intim

EntradaAutor: tanieta26 » dv. ago. 10, 2012 2:40 pm

Podrias mirar el paratge. Donde se celebra el banquete es super romantico y intimo, no es el tipico salon grande lleno de mesas. Espero que te guste y sino seguir buscando que ya veras que lo encuentras!!!
Tania y Xavi 08/06/2013
tanieta26
:: núvia rookie

Entrades: 143
Membre des de: dv. jul. 06, 2012 11:00 pm

EntradaAutor: promisa1 » dv. ago. 10, 2012 2:56 pm

Hola guapi! yo me casé en ca n'alzina y ellos tiene otros restaurantes entre ellos el moli blanc, que me dijeron que era para bodas mas intimas, creo que hasta 60 personas.
Te pongo la web: http://www.moliblanchotel.cat/index.html
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: annanik » dv. ago. 10, 2012 9:34 pm

Muchas gracias chicas. Me haceis un gran favor. Voy a mirar ls restaurantes y os digo. Gracias de verdad
annanik

EntradaAutor: nico87 » dv. ago. 10, 2012 10:02 pm

hola annanik!!!!
jo em vaig estar mirant la masia del solà, és molt maco i feien casaments més intims, tenien diversos menjadors segons la capacitat i jardí, diria que també fan celebracions tant civils com religioses a una capella petitona,
esta a monistrol de calders, no se si et queda lluny, el lloc és molt macu
nico87

Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 26, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: Mi_Mo » dv. ago. 10, 2012 11:04 pm

Nosaltres sóm 40 amb nens i tot i ho fem a Mas Llombart, ens encanta perque es petit i acollidor, té un toc modern que ens encanta, pero també vam anar a veure altres, per exemple la Masia de Solà, potser es pot ajustar al que busques
Imatge
Mi_Mo
:: núvia experta

Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: Dolçeta » ds. ago. 11, 2012 10:17 am

El pati del Mas de Sant Lleí es maquisim (jo em vaig casar al saló gran)!!! Pero si no us encaixa, et dono alguns que us poden venir bé:

http://www.santahelena.cat/cas/ (te dos salons, un més gran que l'altre)

http://www.cellerdecantorrens.com/ (tenen el saló gran i despres salons petits a la part del restaurant. Jo en un salonet d'aquest vaig celebrar el casament civil 15 dies abans del casament gran i vam quedar encantats. El menjar es boníssim!!!)

http://www.restaurantesantamarta.com/es/default.asp (entre el mar i la muntanya, molt tranquil i podeu fer el banquet a l'aire lliure o a dintre, depèn de l'època)

I desprès, podeu mirar hotels amb encant a Barcelona ciutat que solen tenir espais molt macos i amb molta història per a fer reunions, banquets...
Imatge
Dolçeta
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4021
Membre des de: dt. ago. 17, 2010 1:55 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: annanik » ds. ago. 11, 2012 11:16 am

Moltes gracies he estat mirant els restaurants q comenteu i tenen molt bona pinta. Anirem a veurel's tranquilament i ja us diré el què. Gracies de debó, no pensava q anés a obtenir tantes respostes i tan ràpid. Ja us aniré comentant
annanik

EntradaAutor: Marga_2 » dg. ago. 12, 2012 4:31 pm

D'on sou?
A BCN hi ha l'hotel Neri. És fantàstic! Jo volia fer-ho allà, el q passa és q era massa petit xq nosaltres som gairebé 60.
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

EntradaAutor: dtorra » dg. ago. 12, 2012 5:06 pm

Holaa!!

La veritat es que es molt complicat trobar un restaurant quan s'es poques persones, a vegades és millor llogar una masia i et surt millor. Jo amb la meva parella quasi tots els restaurants que anem a veure et demanen un minim de 120 persones, així que el que em fet és casar-nos fora de la época de bodes i aleshores ens demanen un minim de 100 i no em de pagar l'extra de 50 euros que ho trobo excessiu.
dtorra

Entrades: 101
Membre des de: dg. ago. 12, 2012 4:53 pm

EntradaAutor: Mi_Mo » dg. ago. 12, 2012 5:12 pm

Jo tamabé em casaré fora de temporada pel mateix, i també en diumenge que et posen menys pegues i et fan més descomptes
Imatge
Mi_Mo

Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: elirovi » dl. ago. 13, 2012 1:03 pm

Has mirado Can Alzina? está en Rubió y allí tienen dos tipos de ambiente, una masía restaurada y la zona más nueva. Nosotros creo que tampoco llegaremos a los 40 y lo celebramos allí. Para bodas pequeñas tienes dos ambientes diferentes y luego para bodas grandes hay un salón inmenso. Es todo la misma finca y solo celebran una boda por día así que puedes elegir en que zona hacerlo
Imatge
elirovi

Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

EntradaAutor: senyirauxa » dl. ago. 13, 2012 1:22 pm

He vist per aquí que comenteu el molí Blanc. A mi em queda a prop de casa i també el vaig anar a veure.

Ideal per a casaments íntims, i més si els voleu personalitzats, ja que us ho deixen muntar tot al vostre gust (he vist fotos de casaments en què els nuvis s'havien estat hores i hores decorant-ho tot! I queda xulo). Són molt flexibles i l'espai és ideal per a poca gent. Ara, és car, ja que has de llogar tot l'hotel; la gràcia és que després us podeu quedar a dormir tots (tenen 12 habitacions) i l'endemà esmorzar. Conec a gent que ha anat a casaments així petits i tots els convidats s'hi han quedat a dormir, i estaven encantats! Treballen amb 3 càterings de diversos preus.
senyirauxa

Entrades: 16
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 10:47 pm

EntradaAutor: annanik » dv. ago. 24, 2012 2:21 pm

Hola de nou!!! Perdo he estat tan de temps sense dir res pero amb les vacances pel mig.... Gracies per les noves suggerencies....ara donaré un cop d'ull. He vist un restaurant que m'ha fet molta ilu aquesta tarda anem a veure'l
Es diu la masia de castelladral....ja us explicaré....gracies de nou...estem en contacte
annanik

EntradaAutor: belimat » dt. ago. 28, 2012 11:53 am

annanik ha escrit:Hola de nou!!! Perdo he estat tan de temps sense dir res pero amb les vacances pel mig.... Gracies per les noves suggerencies....ara donaré un cop d'ull. He vist un restaurant que m'ha fet molta ilu aquesta tarda anem a veure'l
Es diu la masia de castelladral....ja us explicaré....gracies de nou...estem en contacte

Hola!! Nosaltres també farem un casament molt intim i em estat uns mesos buscant el mateix que vosaltres jeje encara no em trobat el lloc ideal... la Garriga de Castelladral també estava a la nostra llista però la vem descartar perquè per nosaltres, era una miqueta cara... l'heu anat a veure?? que tal?? la veritat es que per les fotos que he vist ha de ser preciosa... a mi em té enamorada... :··;..:
Imatge
belimat

Entrades: 477
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:50 pm

EntradaAutor: Edeleta » dt. ago. 28, 2012 12:44 pm

belimat ha escrit:
annanik ha escrit:Hola de nou!!! Perdo he estat tan de temps sense dir res pero amb les vacances pel mig.... Gracies per les noves suggerencies....ara donaré un cop d'ull. He vist un restaurant que m'ha fet molta ilu aquesta tarda anem a veure'l

Hola!! Nosaltres també farem un casament molt intim i em estat uns mesos buscant el mateix que vosaltres jeje encara no em trobat el lloc ideal... la Garriga de Castelladral també estava a la nostra llista però la vem descartar perquè per nosaltres, era una miqueta cara... l'heu anat a veure?? que tal?? la veritat es que per les fotos que he vist ha de ser preciosa... a mi em té enamorada... :··;..:

A la nostra llista també estava la Garriga de Castelladral, però vam trobar excesiu el preu... Mira que ens venia bé perquè estava a prop de casa que era un dels principats requisits (per la nostra comoditat i per la dels convidats), però en veure els preus ho vam parlar i vam decidir casar-nos on sempre haviem dit que ens casaríem. ::love::
Imatge
Edeleta

Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

EntradaAutor: avefenix » dl. set. 17, 2012 7:55 pm

Nosotros buscamos lo mismo, me ha venido de perlas esta pregunta
avefenix
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1049
Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:43 pm

EntradaAutor: cristina_raul » dl. set. 17, 2012 9:20 pm

Hola chicas!! Nosotros nos casamos el dia 21 de Julio en Espai Can Pagès y hacen bodas de todo tipo... Tienen salones pequeñitos e incluso los que son algo más grandes segun en que fechas tmb, y lo mejor de todo es que es precioso, en el campo y super familiar!! Os pongo el facebook para que veais las fotos y eso... Suerte!

http://www.facebook.com/groups/108748549182071/
Imatge

Imatge

CRISTINA & RAÚL --> 21/07/2012
cristina_raul

Entrades: 1266
Membre des de: ds. març 12, 2011 11:39 pm

EntradaAutor: avefenix » dl. set. 17, 2012 9:38 pm

Nosotros nos casaremos en el ayuntamiento de Terrassa. o al menos esa es la idea y querríamos un restaurante lo más cerca posible pero que no sólo haga bodas sino también otro tipo de celebraciones porque la nuestra es una boda muy muy pequeña, posiblemente no pasaremos de 20 personas y leyendo lo que he leído de los restaurantes que se dedican a bodas uffff creo que va a ser imposible
avefenix

Entrades: 1049
Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:43 pm

EntradaAutor: libella » dl. set. 17, 2012 11:03 pm

Hola chicas!
Me apunto al hilo porque estoy en la misma línea... cuándo visitáis éstos restaurantes vosotras decís que para una boda o para una celebración familiar?? Tengo la impresión que con sólo decir la palabra boda nos piden el doble del precio automáticamente.... me da una rabia!
libella

Entrades: 57
Membre des de: dc. set. 12, 2012 6:01 pm

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants