Hola noies! Estic una mica rallada i volia demanar opinío, ja se que no ens coneixem de res però de vegades es millor demanar opinío a algú que pugui veure i opinar des de fora.
La qüestió es que aquest cap de setmana ja li hem dit a tots els nostres familiars que ens casem, tots s'ho han pres d'allò més bé, super contents i feliços per nosaltres.
Nosaltres farem un casament super intim i d'amics per la part de la meva parella només anirà un i per la meva part també, només vindrà la meva millor amiga de tota la vida, aquella que mai m'ha fallat i sempre ha estat al meu costat.
El problema, que quan l'altre dia li vam donar la noticia a la meva millor amiga no li va agradar gens ni mica i des de aquell dia no m'ha tornat a parlar. Ella sempre diu que no creu en el matrimoni, que no li agraden les bodes, que es una bogeria casar-se, jo sabia que ella pensava això, el problema es que sempre pensava que quan arribes el meu dia ella es sentiria feliç per mi i encara que no li agrades faria un esforç i estaria al meu costat tots els mesos abans del casament i el dia del casament... i veient que no m'ha tornat a dir res més després de la noticia tinc por de que no sigui aixi i veure'm sense ella el dia del casament... perquè per mi realment ella es molt important... Que faríeu en la meva situació?? gràcies!!