Opinió sobre un vestit...

un gran any!

Opinió sobre un vestit...

EntradaAutor: Marga_2 » dl. jul. 30, 2012 11:46 am

Guapes, estic fent una llista dels vestits q vull mirar al setembre i vull saber la vostra opinió sobre un en concret.
Us explico: jo sempre m'he fixat en vestits tipus "princesa" però darrerament estic pensant en un amb menys vol. El problema era q, no sé, hem semblava q eren més de nit que no pas de núvia. Ara, però, he trobat un a Rosa Clará q no té gaire vol però en canvi té cua i el fa més de núvia. Us pregunto:
- creieu que x un casament al matí és més adequat aquest tipus de vestit?
- creieu q aquests vestits xq quedin bé has de ser molt alta? Jo faig 163 cm i peso 52 kg.
- creieu q queda millor amb vel o sns? La meva idea inicial era no portar-ne, però ja veieu q al final faig tot el q no pensava fer!! :-) :-)
Es el model "Judith" de la col·lecció "soft 2013". Us adjunto dues fotos, ok?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

Re: Opinió sobre un vestit...

EntradaAutor: gemma_sergio » dl. jul. 30, 2012 11:56 am

Marga_2 ha escrit:Guapes, estic fent una llista dels vestits q vull mirar al setembre i vull saber la vostra opinió sobre un en concret.
Us explico: jo sempre m'he fixat en vestits tipus "princesa" però darrerament estic pensant en un amb menys vol. El problema era q, no sé, hem semblava q eren més de nit que no pas de núvia. Ara, però, he trobat un a Rosa Clará q no té gaire vol però en canvi té cua i el fa més de núvia. Us pregunto:
- creieu que x un casament al matí és més adequat aquest tipus de vestit?
- creieu q aquests vestits xq quedin bé has de ser molt alta? Jo faig 163 cm i peso 52 kg.
- creieu q queda millor amb vel o sns? La meva idea inicial era no portar-ne, però ja veieu q al final faig tot el q no pensava fer!! :-) :-)
Es el model "Judith" de la col·lecció "soft 2013". Us adjunto dues fotos, ok?

Trobo que el vestit és molt maco. L'únic que si que afegiria seria un cinturó o algo que li donés un toc un pèl més elegant.

Jo crec que és indiferent que un vestit de nuvia sigui de nit o de dia perque lo important és que t'agradi a tu!

El meu és tipus princesa i això que no ho volia pero mira va ser provar-me'l i trobar-hi un encant especial (que encara no he trobat!)
Imatge
gemma_sergio
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1790
Membre des de: dl. gen. 16, 2012 5:41 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dl. jul. 30, 2012 11:58 am

Trobo que el vestit és molt maco. L'únic que si que afegiria seria un cinturó o algo que li donés un toc un pèl més elegant.

Jo crec que és indiferent que un vestit de nuvia sigui de nit o de dia perque lo important és que t'agradi a tu!

El meu és tipus princesa i això que no ho volia pero mira va ser provar-me'l i trobar-hi un encant especial (que encara no he trobat!)[/quote]

Bona idea això del cinturó!
Quin és el teu?
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: Anna87 » dl. jul. 30, 2012 12:04 pm

Jo quan vaig començar a mirar vestits anava amb la idea aquesta un vestit amb aire més romà, res apretat, i al final he acabat amb una cosa totalment diferent.

Si fan per un casament totalment que si, no hi ha dubte
Si tothom els hi queda bé, en el meu cas, no, crec que aquests tipus de vestits els llueixen més persones altres i esbeltes, també et diré que tot es questió de prrobrsel's, eh, jo sempre deia que vestits cenyits res de res, i ves per on...

Tu medeixes més que jo, potser aquests cm de diferència, fan que ti vegis millor, per probar no hi perds, res!!
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dl. jul. 30, 2012 12:23 pm

És q sempre q he vist núvies amb aquest tipus de vestit he pensat q eren molt elegants xo q jo em compraria un de princesa. I clar, ara em costa canviar d'idea... D'altra banda, tmb em sembla q un vestit d'aquest tipus o ajustat és més sexy ;-)
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: Edeleta » dl. jul. 30, 2012 3:09 pm

El trobo preciós i pel meu gust no li cali ni cinturó. És de l'estil que m'agarada... és molt romàntic... el tema vel, no ho se, quan el vagis a emprovar fes-ho també amb vel i així veus la diferència. La cua es una passada! :··;..:
Imatge
Edeleta

Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dl. jul. 30, 2012 3:52 pm

Edeleta ha escrit:El trobo preciós i pel meu gust no li cali ni cinturó. És de l'estil que m'agarada... és molt romàntic... el tema vel, no ho se, quan el vagis a emprovar fes-ho també amb vel i així veus la diferència. La cua es una passada! :··;..:

Gràcies per l'opinió Edeleta. La cua és el q més em crida l'atenció, i això q al ppi buscava un vestit sense cua, ja veus!! Creus q aquest tipus de vestit fa més baixeta? Bueno, portaré talons, això si...
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: belimat » dl. jul. 30, 2012 4:27 pm

Jo el trobo també molt maco!! i per mi no faria falta vel, però clar això es molt personal, jo es que soc totalment anti-vestits de princesa jeje i per això no m'agraden ni amb cua ni amb vel, però aquest crec que es molt maco tal com esta :)
Imatge
belimat

Entrades: 477
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:50 pm

EntradaAutor: Edeleta » dl. jul. 30, 2012 4:45 pm

Marga_2 ha escrit:
Edeleta ha escrit:El trobo preciós i pel meu gust no li cali ni cinturó. És de l'estil que m'agarada... és molt romàntic... el tema vel, no ho se, quan el vagis a emprovar fes-ho també amb vel i així veus la diferència. La cua es una passada! :··;..:

Gràcies per l'opinió Edeleta. La cua és el q més em crida l'atenció, i això q al ppi buscava un vestit sense cua, ja veus!! Creus q aquest tipus de vestit fa més baixeta? Bueno, portaré talons, això si...

Molt baixeta no ets i a més si portes talons... jo crec que pot quedar molt bé! Ja has pensat en anar a emprovar-te'l? Jo tinc hora el dia 29 de setembre a rosa clarà per començar a mirar vestits, m'encanten el Danubio i el Danko, encara que em vull provar també de l'estil del judith perquè els trobo maquíssims, el junco també el trobo preciós... aix... :··;..: . El mateix dia anire a aire i a pronovias, també tinc cita i a partir d'aqui decidiré quin m'agrada...
Imatge
Edeleta

EntradaAutor: Marga_2 » dl. jul. 30, 2012 5:34 pm

Molt baixeta no ets i a més si portes talons... jo crec que pot quedar molt bé! Ja has pensat en anar a emprovar-te'l? Jo tinc hora el dia 29 de setembre a rosa clarà per començar a mirar vestits, m'encanten el Danubio i el Danko, encara que em vull provar també de l'estil del judith perquè els trobo maquíssims, el junco també el trobo preciós... aix... :··;..: . El mateix dia anire a aire i a pronovias, també tinc cita i a partir d'aqui decidiré quin m'agrada...[/quote]

Encara no tinc hora, però vull anar a partir de setembre també. Aquests 2 q dius tmb m'agraden molt, especialment el model "danubio". Tmb m'agraden el "bela" i "begoña". Tots són molt diferents entre ells, serà qüestió de veuré quin em senta millor... Dp de pronovias m'agraden molt els models "duncan" i "dagen", però els trobo més clàssics q no pas els de RC.
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: Edeleta » dl. jul. 30, 2012 6:44 pm

Marga_2 ha escrit:Molt baixeta no ets i a més si portes talons... jo crec que pot quedar molt bé! Ja has pensat en anar a emprovar-te'l? Jo tinc hora el dia 29 de setembre a rosa clarà per començar a mirar vestits, m'encanten el Danubio i el Danko, encara que em vull provar també de l'estil del judith perquè els trobo maquíssims, el junco també el trobo preciós... aix... :··;..: . El mateix dia anire a aire i a pronovias, també tinc cita i a partir d'aqui decidiré quin m'agrada...

Encara no tinc hora, però vull anar a partir de setembre també. Aquests 2 q dius tmb m'agraden molt, especialment el model "danubio". Tmb m'agraden el "bela" i "begoña". Tots són molt diferents entre ells, serà qüestió de veuré quin em senta millor... Dp de pronovias m'agraden molt els models "duncan" i "dagen", però els trobo més clàssics q no pas els de RC.[/quote]

El dagen m'agrada molt, es cert que a pronovias són més clàssics. A veure si pengen tota la col·lecció, que només tenen l'avanç...
Imatge
Edeleta

EntradaAutor: silvyta » dl. jul. 30, 2012 7:18 pm

Hola wapa!!!! El vestido me encanta!!
Lo veo perfecto xa una boda x la mañ!!
Yo no le pondria velo xk personalmente no me gusta muxo! M gusta mas k solo llame la atencion el vestido
silvyta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 04, 2012 7:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
1 de Junio del 2013
silvyta
:: núvia rookie

Entrades: 131
Membre des de: dj. abr. 26, 2012 2:26 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dl. jul. 30, 2012 7:31 pm

silvyta ha escrit:Hola wapa!!!! El vestido me encanta!!
Lo veo perfecto xa una boda x la mañ!!
Yo no le pondria velo xk personalmente no me gusta muxo! M gusta mas k solo llame la atencion el vestido!
Yo mido 1.63 también y creo k nos keda mejor a las bajitas k a las altas! Jeje

Si al principio kerias un vestido ^princesa^ xk no miras el k yo me e comprado??? Se llama davinia y es de pronovias!! Yeva vuelo xo de manera elegante! Yo lo vi x internet y sin probarmelo supe k era el mio! Jaja si te gusta ves a probartelo!

Hola silvyta!
Muchas gracias! El modelo davinia me encantaaaaaa!! Es una preciosidad. Yo me enamoré del Duncan, tmb de pronovias. Lo q pasa es q luego he ido mirando y mirando y al final no sé q me gusta más :-). Ahora ya te lo has probado? Y q tal?
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: silvyta » dl. jul. 30, 2012 7:41 pm

Siiii!!! Me lo compre hara dos meses!! Puesto keda genial ademas k yo soy muy delgadita y marca muxo las caderas! Ahora deseando k yege el 3 de marzo xa ir a probarme mi vestido y a k m tomen bien las medidas!! Estoy enamorada de el!!! Jaja
1 de Junio del 2013
silvyta

Entrades: 131
Membre des de: dj. abr. 26, 2012 2:26 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dl. jul. 30, 2012 10:21 pm

silvyta ha escrit:Siiii!!! Me lo compre hara dos meses!! Puesto keda genial ademas k yo soy muy delgadita y marca muxo las caderas! Ahora deseando k yege el 3 de marzo xa ir a probarme mi vestido y a k m tomen bien las medidas!! Estoy enamorada de el!!! Jaja

Q ilusión, el vestido es genial y estarás guapísima! Sólo te has probado 1 vestido?
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: Marga_2 » dl. jul. 30, 2012 10:23 pm

scobita ha escrit:Marga, el vestido es precioso! y la cola me encanta... me fascinan las colas largas y eso que el mio no la lleva larga!! :-)

Pues fíjate, yo al revés, lo buscaba sin cola! jaja Q vestido te has comprado?
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: leni221177 » dl. jul. 30, 2012 10:50 pm

El modelo Davinia de Pronovias también se lo ha comprado otra novia del 2013, es precioso, y a ella le queda super bonito!!!
Marga, el vestido que has puesto lo encuentro bonito, pero personalmente no es mi estilo, como tu dices, veo que le falta alguna cosa para hacerlo más elegante. De todos modos, has de probártelos. A mi me gustaba un vestido de Pronovias y cuando fuí a probármelos, precisamente ese no me quedaba nada bien, y me quedé con otro muy distinto.
Imatge

Imatge
leni221177
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 835
Membre des de: dg. set. 25, 2011 8:37 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dl. jul. 30, 2012 11:16 pm

Leni, tienes toda la razón. Una cosa es el vestido en si, y otra cosa es q tal te queda y si te ves con él. Lo añado a la lista!
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: ana_gio » dt. jul. 31, 2012 12:04 am

Es realmente elegante. Mi consejo sería q te probaras todos los q te gusten , pero sin llegar a agobiarte.
ana_gio

Entrades: 124
Membre des de: dg. juny 26, 2011 9:39 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dt. jul. 31, 2012 2:18 pm

ana_gio ha escrit:Es realmente elegante. Mi consejo sería q te probaras todos los q te gusten , pero sin llegar a agobiarte.

Si, sumando los de tiendas diferentes tengo 6 o 7. Son muchos? Cuántos habéis probado vosotras?
Imatge
Marga_2

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants