ROBA INTERIOR

un gran any!

ROBA INTERIOR

EntradaAutor: Mi_Mo » dj. jul. 26, 2012 12:17 am

Noies m'agradaria aprofitar les rebaixes per buscar la roba interior i no se ni per on començar, com que estic pleneta m'agradaria molt un corpiño, i així també soluciono el tema de sostens sense tirants, però no sé on buscar-los, em podrieu recomanar botigues????
Imatge
Mi_Mo
:: núvia experta

Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

Re: ROBA INTERIOR

EntradaAutor: Edeleta » dj. jul. 26, 2012 7:23 am

Holaaaa! Jo vaig pensar igual que tu i vaig anar a una botiga de aqui d'on sóc a mirar i el que es de núvia no ho tenen rebaixat, ja que no passa de temporada. La noia que em coneix m'ho va ensenyar tot i em va dir que fins que no sapigués com és el vestit no em mires res perquè els corsés (la mevaidea) porten barilles i es poden marcar segons com sugui el vestit. També estic una mica de sort ja que quan tingui clar el vestit i tingui la primera prova em deixara algunes de les peces de roba interior que m'agradin i me les emprovaré amb el vestit, així podre decidir millor.
Imatge
Edeleta
:: núvia experimentada

Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

EntradaAutor: Mi_Mo » dj. jul. 26, 2012 8:13 am

Edeleta ha escrit:Holaaaa! Jo vaig pensar igual que tu i vaig anar a una botiga de aqui d'on sóc a mirar i el que es de núvia no ho tenen rebaixat, ja que no passa de temporada. La noia que em coneix m'ho va ensenyar tot i em va dir que fins que no sapigués com és el vestit no em mires res perquè els corsés (la mevaidea) porten barilles i es poden marcar segons com sugui el vestit. També estic una mica de sort ja que quan tingui clar el vestit i tingui la primera prova em deixara algunes de les peces de roba interior que m'agradin i me les emprovaré amb el vestit, així podre decidir millor.

ok prenc nota, jo en una de les botigues ja me'n vaig deixar un i la veritat es que em va agradar molt com quedava, jo miraré també pel barri a veure que tal
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: Ingris » dj. jul. 26, 2012 8:19 am

Jo també estic bastant perduda amb aquest tema... no sé on anar... potser a El corte inglés que tenen de tot... Jo haig de tenir-ho comprat pel març que tinc la proba del vestit pels arreglos... tant la roba interior com les sabates.
Imatge
Ingris

Entrades: 252
Membre des de: dt. feb. 14, 2012 12:50 pm

EntradaAutor: Patriss30 » dj. jul. 26, 2012 10:08 am

Yo me he comprado la ropa interior en Intimissimi; super bien de precio! si entrais en mi CA lo tengo colgado!
Imatge
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

EntradaAutor: Ingris » dj. jul. 26, 2012 10:20 am

Patriss30 ha escrit:Yo me he comprado la ropa interior en Intimissimi; super bien de precio! si entrais en mi CA lo tengo colgado!

Aún no puedo...

Ahí sigo con mi lucha hacía los 100 mensajes...
Imatge
Ingris

EntradaAutor: Marga_2 » dj. jul. 26, 2012 11:20 am

Jo tmb m'ho compraré a l'intimissimi. És on vaig sempre i aquell dia vull anar còmode. Em compraré sostenidor i tangueta, res de corsé xq trobo q deuen donar calor i el vestit ja apreta prou. De tota manera a les botigues de vestits ens poden aconsellar, no?
Imatge
Marga_2

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

EntradaAutor: Ingris » dj. jul. 26, 2012 11:58 am

Jo vaig portar corsé un cop... i és lo més incomode que m'he posat mai... així que per el dia de la boda... sostenidor normal... això ho tinc clar!
Imatge
Ingris

EntradaAutor: ana_gio » dt. jul. 31, 2012 12:24 am

Yo necesito un sujetador que deje la espalda al aire, ya que el vestido tiene un poco de escote en.la espalda. Sabeis dónde puedo encontrar ?
ana_gio
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 124
Membre des de: dg. juny 26, 2011 9:39 pm

EntradaAutor: Mi_Mo » dt. jul. 31, 2012 9:22 am

Chicas ayer fui a Intimisimi y me compré un corpiño de novia por 19,95!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Para que se te vea la espalda hay unos sujetadores que se atan como en la cintura pero no sabria decirte donde los venden
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: Ely85 » dj. set. 13, 2012 4:51 pm

Hay muchos sitios... ahora mismo creo k no sale a cuenta xq todavia hay cosas en rebajas pero sino... os doy un par de opciones mas..... una es ir a la merceria de barrio de toda la vida... alli me compré yo toda mi lenceria, y fui super cómoda.... y es precioso.... es de la colección de novias 2012 de la marca Sellmark. Suje, tanga, braguitas, y liguero !! Luego a parte me compré las medias, y en la tienda me regalaron la liga !!!!!! Quedé muy contenta !!!!!! ::love::

Pero algunas a lo mejor os va bien, pero a mi me pillaba muy lejos.... no se si habeís oido hablar del Oulet Emperatriz ????

también dicen k hay varias cosas, k está bien de precio y muchas foreras han quedado contentas con el sitio !!!!

Espero haberos servido de ayuda !!!!!! *.-o-o.*
Imatge
Ely85
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1243
Membre des de: dt. feb. 21, 2012 11:51 am

EntradaAutor: Carol y Jordi » dt. set. 25, 2012 6:25 pm

y sabeis donde venden ligas originales?
Imatge
Carol y Jordi

Entrades: 47
Membre des de: dc. ago. 22, 2012 6:36 pm

EntradaAutor: nico87 » dc. set. 26, 2012 2:51 pm

jo també aniré a Intimissimi, segur que alguna coseta trobo. Una amiga meva es va casar fa poc i ho va comprar allà i la veritat que era molt macuuu i bé de preu.
nico87

Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 26, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: si_ayer_estaba » dl. oct. 15, 2012 10:03 pm

Hola!

Yo iba a recomendar la marca Selmark, que es la que uso normalmente, pero veo que ya lo han hecho!!

La verdad es q es una marca que tiene tallas grandes y son todos muy bonitos, lo q pasa q son caros!!! Aunq la verdad es q suelen ser espectaculares!!!

Sino, os recomiendo http://www.lenceria-sexy.net q está muy bien, yo me compré un corsé y estoy super contenta!!!

Las que tenemos de una 100 para arriba no podemos permitirnos ir a Intimissi o Women secret :-(
I+R 30/03/2013
Imatge
si_ayer_estaba

Entrades: 577
Membre des de: dj. set. 27, 2012 5:54 pm

EntradaAutor: marieta25 » dj. oct. 18, 2012 9:43 am

si_ayer_estaba ha escrit:Hola!

Yo iba a recomendar la marca Selmark, que es la que uso normalmente, pero veo que ya lo han hecho!!

La verdad es q es una marca que tiene tallas grandes y son todos muy bonitos, lo q pasa q son caros!!! Aunq la verdad es q suelen ser espectaculares!!!

Sino, os recomiendo http://www.lenceria-sexy.net q está muy bien, yo me compré un corsé y estoy super contenta!!!

Las que tenemos de una 100 para arriba no podemos permitirnos ir a Intimissi o Women secret :-(

Yo tenía pensado ir a Intimissimi... Pero quizás me animo con Selmark... Los de Intimissimi normalmente me aprietan un poco de la espalda... Y no conviene que con el vestido salgan flotadores jajajajajaja :-)0(-: :-)0(-:
marieta25

Entrades: 221
Membre des de: dv. nov. 18, 2011 9:59 am

EntradaAutor: J&D » dj. oct. 18, 2012 10:01 am

si_ayer_estaba ha escrit:Hola!

Estaba mirando la web (Bodies y corsets) cuando ha entrado mi novio, se le han puesto los ojos como platos y me ha dicho ¿Te vas a poner eso para la boda?, y le digo por?, y me dice, porque tendré que ver antes como te queda, no? !!, estos hombres no tienen remedio :t:t: .
Imatge
J&D

Entrades: 339
Membre des de: dj. oct. 11, 2012 10:41 am

EntradaAutor: si_ayer_estaba » dj. oct. 18, 2012 10:08 am

Yo aviso que los de Selmark no son baratos, los sujetadores valen de 30 a 40€, las braguitas depende del estilo que cojas, cuanta más tela, más caro (un tanga igual son 8-10€ y un culot 15€) y los corsé unos 60€ o así!

A veces salen en outlets online tipo privalia o dreivip, lo bueno de esta marca es q todos los sujetadores son la misma talla, una vez tienes uno sabes q puedes comprar sin probartelo, porque te va a quedar bien!

Si alguna conoce un outlet de Selmark, q me lo diga, porque me voy con mi cuñada y lo vaciamos jajaja
I+R 30/03/2013
Imatge
si_ayer_estaba

EntradaAutor: marieta25 » dj. oct. 18, 2012 10:14 am

si_ayer_estaba ha escrit:Yo aviso que los de Selmark no son baratos, los sujetadores valen de 30 a 40€, las braguitas depende del estilo que cojas, cuanta más tela, más caro (un tanga igual son 8-10€ y un culot 15€) y los corsé unos 60€ o así!

A veces salen en outlets online tipo privalia o dreivip, lo bueno de esta marca es q todos los sujetadores son la misma talla, una vez tienes uno sabes q puedes comprar sin probartelo, porque te va a quedar bien!

Si alguna conoce un outlet de Selmark, q me lo diga, porque me voy con mi cuñada y lo vaciamos jajaja

No me parece tan caro! Yo me compraba mucha ropa en Etam... Y los precios son muy parecidos... Iré a mirar jejeje Gracias!!
marieta25

EntradaAutor: si_ayer_estaba » dj. oct. 18, 2012 10:29 am

Los precios depende de los que estes acostumbrada, claro está :P Pero yo aviso, que nadie se lleve un susto después jejeje
I+R 30/03/2013
Imatge
si_ayer_estaba

EntradaAutor: marieta25 » dj. oct. 18, 2012 1:52 pm

si_ayer_estaba ha escrit:Los precios depende de los que estes acostumbrada, claro está :P Pero yo aviso, que nadie se lleve un susto después jejeje

Claro! jejejeje 63 mensajeeees! Ahí estoy ahí estoy jajajaja ::0ov0o::
marieta25

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant