I els nens?

un gran any!

I els nens?

EntradaAutor: Marga_2 » dt. jul. 24, 2012 11:30 pm

Hola noies.
El meu dubte és sobre els nens. Us plantejo diverses coses:
1. Faig una taula amb tots els cosins junts o els poso amb els seus pares?
2. Fins quina edat es fa el menú infantil?
3. Els hi vull regalar un ram de xuxes, ho faríeu x nens i nenes o x als nens agafaríeu una altra cosa? Una alternativa era fer una taula amb un pastís de xuxes i q vagin agafant. Com ho veieu?

Tmb posaré unes tauletes amb papers i colors x pintar.

Q opineu?
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

Re: I els nens?

EntradaAutor: Anna81 » dc. jul. 25, 2012 8:51 am

Hola maca!

De 4 casaments que he anat en any i mig (teeeela); a un no hi havia nens, a dos tenien la seva propia taula i a l'últim seien amb els pares. A veure, suposo que depén una mica dels nens, els meus cosins són super moguts i si els assec amb els pares no podran sopar al seu aire així que tinc clar que farem una taula de nens. Ara, si són tranquilets com els d'aquest últim casament, la veritat és que tampoc molestaven pobrets.

Si els xuxes fossin en bossa jo donaria el mateix a nens i nenes però al ser un ram, potser faria alguna cosa diferent pels nens.
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Edeleta » dc. jul. 25, 2012 8:53 am

Marga_2 ha escrit:Hola noies.
El meu dubte és sobre els nens. Us plantejo diverses coses:
1. Faig una taula amb tots els cosins junts o els poso amb els seus pares?
2. Fins quina edat es fa el menú infantil?
3. Els hi vull regalar un ram de xuxes, ho faríeu x nens i nenes o x als nens agafaríeu una altra cosa? Una alternativa era fer una taula amb un pastís de xuxes i q vagin agafant. Com ho veieu?

Tmb posaré unes tauletes amb papers i colors x pintar.

Q opineu?

Jo fare una taula de nens. El menú infantil en el meu restaurant és fins als 10 anys. Em sembla que negociaré ja que vindran dues nenes una de 11 i l'altre de 13 que a la taula amb els grans no crec que s'ho passin gairebé i a més són germanes així que suposo que estaran bé amb els altres nens... Si mires per internet hi han bastantes idees per donar les xuxes, potser et quedaria bé, les nenes ram i els nens un cubellet de xuxes o algo així.

Lo de les tauletes jo també ho faré així estaran ben entretinguts! :-)0(-:
Imatge
Edeleta

Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dc. jul. 25, 2012 9:09 am

Bon dia!
Jo tmb prefereixo posar-los en una taula x ells sols, el q passa és q dubtava de si dp els pares estaràn més pendents d'aquella taula on són els petits q no gaudint del dinar.

Ah, molt bona idea això del cubell. No se m'acudia on podia posar-les. És q això del ram de xuxes o piruletes ho trobo tan mono... :-)

Gràcies guapes.
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: Mi_Mo » dc. jul. 25, 2012 9:25 am

Jo no sé que faré, a la meva només venen 5 nenes, 4 son cosins (una encara serà un bebé) i l'altre és el meu cosi que pobret estarà una mica sol. COm nosaltres farem taula imperial intentaré que els nens coincideixin al final de la taula, així estaran al costat dels pares però alhora estaran més sols...
Imatge
Mi_Mo
:: núvia experta

Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dc. jul. 25, 2012 10:10 am

Mi_Mo ha escrit:Jo no sé que faré, a la meva només venen 5 nenes, 4 son cosins (una encara serà un bebé) i l'altre és el meu cosi que pobret estarà una mica sol. COm nosaltres farem taula imperial intentaré que els nens coincideixin al final de la taula, així estaran al costat dels pares però alhora estaran més sols...

És q jo tinc 9 nens!! Em preocupa una de les nenes, q té 3 anyets i no coneix cap dels altres i pobreta... no vull q ho passi malament.
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: Anna81 » dc. jul. 25, 2012 10:44 am

Marga_2 ha escrit:
Mi_Mo ha escrit:Jo no sé que faré, a la meva només venen 5 nenes, 4 son cosins (una encara serà un bebé) i l'altre és el meu cosi que pobret estarà una mica sol. COm nosaltres farem taula imperial intentaré que els nens coincideixin al final de la taula, així estaran al costat dels pares però alhora estaran més sols...

És q jo tinc 9 nens!! Em preocupa una de les nenes, q té 3 anyets i no coneix cap dels altres i pobreta... no vull q ho passi malament.

Pensa que els nens en 10 minuts han acabat i després estan més drets i jugant que no pas a taula
Imatge
Anna81

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: Marga_2 » dc. jul. 25, 2012 12:07 pm

Pensa que els nens en 10 minuts han acabat i després estan més drets i jugant que no pas a taula[/quote]

Tmb tens raó!
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: Mi_Mo » dc. jul. 25, 2012 2:25 pm

al meu restaurant tenen un espai reservat per a als nens, com una ludoteca i un servei de cangur que esta molt bé de preu la veritat, m'ho pensaré
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: Patriss30 » dc. jul. 25, 2012 6:07 pm

Nosotros vamos a poner una mesa de niños, desde los 3 años hasta los 10 que es el mas mayor. Luego hay otros niños que los padres quieren que los siente a su lado asi que, yo te recomiendo que conforme te vayan confirmando la asistencia a la boda, si tienen niños les preguntes a ellos directamente, y asi decides.

Y les vamos a dar bolsita de chuches a todos! aunque no sabemos muy bien como ni cuando repartirlas...alguna idea??
Imatge
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

EntradaAutor: Mi_Mo » dc. jul. 25, 2012 6:24 pm

Patriss30 ha escrit:Nosotros vamos a poner una mesa de niños, desde los 3 años hasta los 10 que es el mas mayor. Luego hay otros niños que los padres quieren que los siente a su lado asi que, yo te recomiendo que conforme te vayan confirmando la asistencia a la boda, si tienen niños les preguntes a ellos directamente, y asi decides.

Y les vamos a dar bolsita de chuches a todos! aunque no sabemos muy bien como ni cuando repartirlas...alguna idea??

Pues no sé, yo había pensado que como de resupó tenemos fondee de chocolate tambien poner chucues allí pero esas seguro que se las comen los mayores, creo que lo mejor será que a la hora de los regalos, los mayores tendran sus detallitos y los niños sus chuches, que les haran más ilusión. TAmbién he pensado que como me caso el día antes de la mona, a los peques seguramente les caerá alguna figurilla de chocolate, a parte de algún no tan pequeño que también tendrá! jijijji :yium:-)
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: promisa1 » dj. jul. 26, 2012 10:08 am

Yo puse una mesa de 16 niños, la hice alargada, quedó muy bonita, y allí estubieron todos con la niñera (atenae en el foro) y se lo pasaron pipa.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: -sweety- » ds. jul. 28, 2012 4:11 am

Yo hago de canguro en bodas y he tenido de todo. Normalmente los sientan en una mesa todos juntos y me encargo yo de todo para que los padres puedan comer tranquilos (aunque tengo que deciros que se levantan a verles bastante a menudo porque les sabe mal...), y cuando han acabado, si no hay entregas para ellos o los novios no les importa que no esten en las entregas (eso lo pacto con ellos), me los llevo a fuera y les organizo actividades. En la boda de mimi (del foro) los niños se sentaron con sus padres y nosotros (mi chico y yo, porque cuando hay mucho niños o son muy pequeños nos contratan a los dos) estabamos esperando fuera y cuando iban acabando venían a hacer las actividades! Yo creo que depende de las edades de los niños, pero que a menudo es mejor todos en una mesa porque así los mayores pueden desconectar más!
Imatge

Imatge
-sweety-

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: Cookie27 » dg. jul. 29, 2012 9:19 am

En nuestro caso no haremos mesa de niños, porqué solo tenemos 2-3 y seran bebés aún, así que estaran con sus papis!

El resto, el más peke tendrá ya más de 16 años, así que en una mesa con los 'jóvenes'.

De todos modos, a la última boda que fui, que los pusieron todos juntos y con canguro fue genial! Ellos comieron bien y después salieron todos fuera a jugar y estaban súper contentos!
Los papis tranquilos porqué estaban 'bajo control' y pasandoselo súper bien.
Lo mejor de mi vida eres TÚ!

Imatge
Cookie27

Entrades: 648
Membre des de: dc. abr. 18, 2012 9:28 am

EntradaAutor: DIGA'MROSA » dt. set. 25, 2012 9:07 am

Hola a todas,

Yo los pondré todos juntos, los niños no tienen problemas y así al final siempre se divierten

Yo voy a hacerles a cada uno un mini pastel de chucherías, quizás con el escudo de su equipo favorito ... las hago yo misma, pues una vez ves como se hacen compro las chuches a granel y es facilisimo:

mira aqui paso a paso:

http://youtube.com/watch?v=Vj3OkHPwsQc

Imatge
DIGA'MROSA

Entrades: 709
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 12:25 pm

EntradaAutor: gloriaijan » dt. set. 25, 2012 11:35 am

Hola, yo pondre a todos los niños juntos, tengo 17, menos a dos que sus padres quieren que esten en su mesa....
Yo voy a repartir a todos igual, mas que nada xq ellos no se dan ni cuenta, se comen las xuxes i arreando!!

Lo que si que voy hacer va a ser poner una mesa para que pinten, con libros,...asi los padres no tienen que estar controlando a los niños....

Yo me estoy pensando de hacer yo un pastel de xuxes para ponerlo en la barra libre....
gloriaijan
:: núvia rookie

Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 19, 2012 10:36 am

EntradaAutor: nico87 » dc. set. 26, 2012 2:59 pm

jo també ficaré una taula pels nens tots junts, les xuxes havia pensat fer-ho igual tant per nens com per nenes, la idea dels pastissos de xuxes m'agrada molt i no sembla gaire difícil. Pensa si són tranquils o més mogudets, les edats que tenen...normalment acaven ràpid i volen anar a jugar i divertir-se
nico87

Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 26, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: DIGA'MROSA » dc. set. 26, 2012 3:04 pm

Hola Nico
Si, téns raó, però fins i tot és bonic perquè s'ho emportin a casa.... les xuxes "fijo" que no duren ni 20 minuts
Imatge
DIGA'MROSA

Entrades: 709
Membre des de: dl. abr. 14, 2008 12:25 pm

EntradaAutor: Meri_txell » dc. set. 26, 2012 11:58 pm

En el meu cas nosaltres només tenim 3 o 4 nens i d‘edats molt diferents, així que els hauré de posar amb els pares... tot i així m‘agradaria fer-los algún detallet especial.
Imatge
Meri_txell

Entrades: 444
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 3:59 pm

EntradaAutor: gloriaijan » dj. set. 27, 2012 9:21 am

Meritxell....ho trobo mlt be de que els hi fagis algu especial!!
gloriaijan

Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 19, 2012 10:36 am

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants