INVITACIONS

un gran any!

INVITACIONS

EntradaAutor: Anna81 » dt. jul. 24, 2012 6:57 pm

Hola maques!!

Fa un parell de dies que estem mirant per sobre el tema de les invitacions (per sort anem amb temps de soooobres) i sembla que serà complicat.
A nosaltres no ens entren amb el fotograf i segons m'ha comentat (he trucat aquesta tarda perquè tenia curiositat) ronden els 3€. A la meva parella no li motiva massa la idea de fer una invitació amb fotos i veient el preu, ho descartariem.

La cosa és ... les que no ho feu per fotograf, on ho feu? He donat un cop d'ull a webs com eventus, 1001 invitaciones, etc ... i ho trobo una mica car la veritat.
M'agradaria que fós una botiga física, m'inspira més confiança i a part ens agradaria fer meitat en castellà i meitat en català.

Em recomaneu alguna botiga? :-/ :-(
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

Re: INVITACIONS

EntradaAutor: Marga_2 » dt. jul. 24, 2012 11:23 pm

Anna81 ha escrit:Hola maques!!

Fa un parell de dies que estem mirant per sobre el tema de les invitacions (per sort anem amb temps de soooobres) i sembla que serà complicat.
A nosaltres no ens entren amb el fotograf i segons m'ha comentat (he trucat aquesta tarda perquè tenia curiositat) ronden els 3€. A la meva parella no li motiva massa la idea de fer una invitació amb fotos i veient el preu, ho descartariem.

La cosa és ... les que no ho feu per fotograf, on ho feu? He donat un cop d'ull a webs com eventus, 1001 invitaciones, etc ... i ho trobo una mica car la veritat.
M'agradaria que fós una botiga física, m'inspira més confiança i a part ens agradaria fer meitat en castellà i meitat en català.

Ets de BCN? Al c. Petritxol n'hi ha varies.
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

EntradaAutor: Patriss30 » dc. jul. 25, 2012 4:57 am

Anna81 ha escrit:Hola maques!!

Hola wapa! Mirate la web cosasdeboda hay mucha variedad y a buen precio! las nuestras nos han costado 0,73€ cada una y con sobre incl.! Ya hemos echo el pedido!!
Imatge
Patriss30
:: núvia de bronze

Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

EntradaAutor: floreta01 » dc. jul. 25, 2012 7:19 am

La veritat qie jo 3€ también les trobo cares.
Ns com heu pensat ferles pero nosaltres hem impres la invitacio en paper per una banda i hem fet 80 copies de la fpto en quadrat al fotoprix per uns 15€. I han quedat mb.
Si vols fes una ullada al meu CE que potser tilumina!!
El nostre blog: http://www.deblancradiant.wordpress.com

El meu CE: http://foro.guianupcial.com/viewtopic.php?f=53&t=24824
La meva Crònica: viewtopic.php?f=59&t=26235&start=40
floreta01

Entrades: 1741
Membre des de: dl. gen. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: Anna81 » dc. jul. 25, 2012 8:36 am

Marga_2 ha escrit:Ets de BCN? Al c. Petritxol n'hi ha varies.

De Sabadell! Anirem a fer el xafarder pel c/ Petritxol doncs. Merci maca!!

Patriss30 ha escrit:Hola wapa! Mirate la web cosasdeboda hay mucha variedad y a buen precio! las nuestras nos han costado 0,73€ cada una y con sobre incl.! Ya hemos echo el pedido!!

Siii! Aquesta és la web que hem vist força models que ens agraden i el preu també és molt bo. Suposo que els hi hauria de fer un mail i comentar això de algunes en castellà i altres en català ... Tot és preguntar. Merci!!

floreta01 ha escrit:La veritat qie jo 3€ también les trobo cares.
Ns com heu pensat ferles pero nosaltres hem impres la invitacio en paper per una banda i hem fet 80 copies de la fpto en quadrat al fotoprix per uns 15€. I han quedat mb.

És que 3€ em sembla una passada per una cosa com les invitacions. He donat un cop d'ull al teu CE i les trobo super maques!!! Com ho heu fet? Vull dir, heyu fet vosaltres l'escrit i les heu portat a imprempta?
Imatge
Anna81

EntradaAutor: floreta01 » dc. jul. 25, 2012 9:29 am

Anna81 ha escrit:
Marga_2 ha escrit:Ets de BCN? Al c. Petritxol n'hi ha varies.

De Sabadell! Anirem a fer el xafarder pel c/ Petritxol doncs. Merci maca!!

Patriss30 ha escrit:Hola wapa! Mirate la web cosasdeboda hay mucha variedad y a buen precio! las nuestras nos han costado 0,73€ cada una y con sobre incl.! Ya hemos echo el pedido!!

Siii! Aquesta és la web que hem vist força models que ens agraden i el preu també és molt bo. Suposo que els hi hauria de fer un mail i comentar això de algunes en castellà i altres en català ... Tot és preguntar. Merci!!

floreta01 ha escrit:La veritat qie jo 3€ también les trobo cares.

És que 3€ em sembla una passada per una cosa com les invitacions. He donat un cop d'ull al teu CE i les trobo super maques!!! Com ho heu fet? Vull dir, heyu fet vosaltres l'escrit i les heu portat a imprempta?

T'he escrit un privat amb tot de detalls!
M'agrada que t'agradin!!

floreta01

EntradaAutor: anapau » dc. jul. 25, 2012 10:11 am

A les tipiques copisteries de barri hi venen invitaciones i sempre serà més barato que a les botigues especialitzades.

Sino feu vosaltres l'esquema del que voleu i que a la copisteria us ho posin bonic i lo imprimexin.

Nosaltres la van dissenyar i la vam portar a la copisteria on ens van assesorar de quin tipus de cartulina ens quedaria bé, etc i va sortir per 1.2€ tot hi que són super targetons!!!!!
url=http://nuvis.org/anapau] Imatge [/url]
anapau

Entrades: 213
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:05 pm

EntradaAutor: Anna81 » dc. jul. 25, 2012 10:19 am

anapau ha escrit:A les tipiques copisteries de barri hi venen invitaciones i sempre serà més barato que a les botigues especialitzades.

Sino feu vosaltres l'esquema del que voleu i que a la copisteria us ho posin bonic i lo imprimexin.

Nosaltres la van dissenyar i la vam portar a la copisteria on ens van assesorar de quin tipus de cartulina ens quedaria bé, etc i va sortir per 1.2€ tot hi que són super targetons!!!!!

Exacte! Ara hem vist una copisteria prop de casa que ens han dit que els seus preus estan entre 0.65 i 1.25€ que ja és mooooooooolta diferència amb alguns preus que hem vist com per exemple 3 o 4€. Hi anirem a fer el xafarder perquè potser també estan bé.

El tema de portar-ho a copisteria també ho tenim en ment :)
Imatge
Anna81

EntradaAutor: floreta01 » dc. jul. 25, 2012 10:25 am

Sobretot és parlar-ho i veure que entenen el que vols fer!

floreta01

EntradaAutor: Marga_2 » dc. jul. 25, 2012 7:38 pm

Anna81 ha escrit:
anapau ha escrit:A les tipiques copisteries de barri hi venen invitaciones i sempre serà més barato que a les botigues especialitzades.

Exacte! Ara hem vist una copisteria prop de casa que ens han dit que els seus preus estan entre 0.65 i 1.25€ que ja és mooooooooolta diferència amb alguns preus que hem vist com per exemple 3 o 4€. Hi anirem a fer el xafarder perquè potser també estan bé.

El tema de portar-ho a copisteria també ho tenim en ment :)

Nosaltres tmb ho fem així! A més, hem dissenyat una mena de "logo" q tmb apareixerà a les minutes, etc.
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: Ingris » dj. jul. 26, 2012 6:15 pm

A nosaltren ens han tocat a un sorteig a Internet aixi q escollirem entre els models q ens proposen però sino tenia pensat fer-ho mitjançant Vistaprint q tenen molt bones ofertes!
Imatge
Ingris

Entrades: 252
Membre des de: dt. feb. 14, 2012 12:50 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dj. jul. 26, 2012 11:15 pm

Nosaltres ens les farem amb photoshop i dp les portarem a la copisteria a imprimir. A part de q és més barat, ens fa il·lusió posar-nos els dos davant l'ordinador i fer-ho a la nostra mida.
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: eradhest » ds. jul. 28, 2012 11:11 am

Jo també intentaré fer-me les invitacions amb photoshop. Ja tinc un parell d'idees que ha agafat mirant webs ( sobretot aquesta http://www.fashionbodas.com/categoria/c ... Clasicas-5 ).

Ens agrada una de les postals, però és força cara. Així que a veure si em surt una cosa semblant.
I si no a males, sempre podem encarregar unes postals.
Imatge
eradhest

Entrades: 2
Membre des de: dg. juny 10, 2012 6:12 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dg. jul. 29, 2012 8:29 pm

Si, nosaltres tmb hem tret idees d'internet. La veritat és q comprar-les fetes surt més car. Jo crec q, en general, en tot el q té a veure amb els casaments se n'aprofiten de la situació i cobren uns preus desorbitats. A més, no sé, és divertit fer-ho plegats, no? Més original, impossible!
Imatge
Marga_2

EntradaAutor: ana_gio » dc. ago. 01, 2012 10:25 pm

Mireu idees mirant imatges a Pinterest, hi han un munt !
ana_gio
:: núvia rookie

Entrades: 124
Membre des de: dg. juny 26, 2011 9:39 pm

EntradaAutor: mariajulieta » dj. ago. 02, 2012 5:01 pm

Para las invitaciones algo bien elegante quedaria estupendo. Yo recomendo siempre poderle um toque de dorado o plateado para crear este look elegante y sofisticado! Una foto negra y blanco quedaria excelente con el dorado o plateado y por ultimo una font italica para dar un toque de glamour! :··;..:
mariajulieta

Entrades: 155
Membre des de: dj. ago. 02, 2012 1:50 pm

EntradaAutor: angelfabregas » dt. oct. 16, 2012 3:38 pm

Hola,
Pel tema de les invitacions a Vistaprint.com poden surtir molt be de preu, depen de tamany, colors (tintes) ... també hi ha llocs que a banda d'àlbums i demés també fan treballs d'imprenta com aquests, per exemple http://fotoentodo.shop.ms/

Salut
angelfabregas

Entrades: 7
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 12:59 am

EntradaAutor: latudoneta » dt. oct. 16, 2012 8:16 pm

Hola Bona Nit:
Nosaltres anem a fer els tarjetons cassolans.
El sobre el farem amb paper pintant, d'aquest que es posa a les parets, un molt xulo que hem trobat al L&M.
Després l'invitació ens la està confeccionant una amiga meua que es dissenyador. Probablement les imprimirem a casa.
Quan tinga alguna feta vos mostraré l'ejemple!!
latudoneta

Entrades: 4
Membre des de: dg. maig 27, 2012 5:25 pm

EntradaAutor: Noe2012 » dc. oct. 17, 2012 10:17 am

Puedes mirar en www.vistaprint.es y hacerlas vosotros mismos!

A nosotros nos entraban con el fotógrafo y no llegué a mirar precios en Vistaprint, pero sé que hay varias opciones de diseño y que pueden quedar muy bien.
Imatge
Noe2012

Entrades: 1427
Membre des de: dg. gen. 30, 2011 12:37 pm

EntradaAutor: si_ayer_estaba » dc. oct. 17, 2012 10:01 pm

Por cierto, estoy buscando donde hacer las invitaciones!! Me gustaría que fueran cuadradas de 9x9cm, las de vistaprint son un poco más grandes de lo que quiero, porque quiero ponerlas en una caja y se pasa por milimetros!!! Alguien sabe de alguna?
I+R 30/03/2013
Imatge
si_ayer_estaba
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 577
Membre des de: dj. set. 27, 2012 5:54 pm

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant