Hola noies!! Una més :P

un gran any!

Hola noies!! Una més :P

EntradaAutor: belimat » dt. jul. 24, 2012 4:38 pm

Fa uns mesos que estic registrada però encara no havia posat res en cap tema perquè anàvem molt a poc a poc amb el tema del casament, ara ja tenim més cosetes preparades i aquest finde ja li diem a la família, estem preparant un regalet per cada un per fer-ho més especial. No se si hi ha alguna noia més que faci boda super intima al 2013, com es el nostre cas, nosaltres serem com a molt 20 persones, no només per tema econòmic, que també, si no perquè no ens agraden els casaments amb moooltissima gent que ni tan sols coneixes... ens atabala una mica :star:: aixi que hem decidit que volem algu en petit comitè, molt intim i a la vegada molt romàntic jejeje aixi que marxem a casar-nos a la muntanya, al poble on vaig viure jo uns anyets de petita i del qual estic super enamorada... ::love::
Alguna més fa una boda intima???
Imatge
belimat
:: núvia experimentada

Entrades: 477
Membre des de: dt. maig 01, 2012 9:50 pm

Re: Hola noies!! Una més :P

EntradaAutor: Marga_2 » dt. jul. 24, 2012 4:48 pm

Hola guapa. Felicitats!!
Jo comparteixo la teva idea: no m'agraden gens aquests súper casaments, no em sento identificada. Jo, retallant molt, m'he quedat amb unes 55 persones, nens inclosos: pares, germans, cosins i poc més. I igual q tu, em caso allà on tinc la vida, al lloc d'on em sento, q és bcn ciutat.
Imatge
Marga_2

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

EntradaAutor: Anna87 » dt. jul. 24, 2012 4:55 pm

Felicitats pel casament, per aqui hi ha alguna noia més que te una boda bastan intima, ja ens aniras explicant cosetes!!!
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Cookie27 » dt. jul. 24, 2012 5:27 pm

Nosaltres també serem poquets, just si arribem a 50! A mi m'hagués agradat menys,... però al final no ha pogut ser!

Benvinguda!
Lo mejor de mi vida eres TÚ!

Imatge
Cookie27
:: núvia experta

Entrades: 648
Membre des de: dc. abr. 18, 2012 9:28 am

EntradaAutor: Edeleta » dt. jul. 24, 2012 6:27 pm

Benvinguda i enhorabona! Jo no sóc de les de boda íntima, serem uns 100... i això que només hi ha família propera (res de la familia amb la que no tens relació) i amics propers! jeje
Imatge
Edeleta

Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

EntradaAutor: elirovi » dt. jul. 24, 2012 6:38 pm

Nosotros seremos poco más de 30 personas, la familia más cerca y ya está
Imatge
elirovi

Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

EntradaAutor: Mi_Mo » dt. jul. 24, 2012 7:09 pm

Jo tambe, som 36 adults (de moment) i nomñes hi entren pares, germans, avis i tiets, la resta son amics, tampoc voliem fer un gran casament, però ja et dic ara que pel tema economic a vegades la diferència no es tanta, pensa que hi ha una sèrie de despeses que són iguals si sou 20 que si sou 100 però igualment jo prefereixo que siguem pocs i tenir una relació propera amb tothom que vingui.
Imatge
Mi_Mo

Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: Ingris » dj. jul. 26, 2012 10:18 am

Nosaltres serem uns 80 (ens va sortir a la primera llista) però potser s'incrementa una mica... Encara que tothom és gent amb molta relació... Amics i familia!
Imatge
Ingris

Entrades: 252
Membre des de: dt. feb. 14, 2012 12:50 pm

EntradaAutor: Mi_Mo » dv. jul. 27, 2012 7:50 am

és que al final al teu casament ha de venir la gent amb la que tu et sentis comode, jo la veritat amb els 35 em falta alguna persona que m'agradaria que vingués, jo hi afeguiria uns 10 més per la meva part, però el casament és cosa de dos, així que hem pactat aquesta llista i de moment és el que hi ha... :-)ok:
Imatge
Mi_Mo

Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants