Com sentar als convidats?

un gran any!

Com sentar als convidats?

EntradaAutor: Mi_Mo » ds. jul. 21, 2012 12:04 pm

Noies, ja heu decidit com sentareu als convidats??? se que és una de les últimes coses en les que es pensa però en el meu cas em de fer una ellecció, com som poquets, menys de 40 amb nens i tot, em d'escollir si asseure a tots en una mateixa taula (que es la meva el·lecció preferida) o asseurens en 4 o 5 taules rodones (la de la meva parella)
a vosaltres que us sembla la idea de seure tots plegats a la mateixa taula? nosaltres aniriem o bé presidint la taula o be just al mig, amb unes cadires diferents.
Imatge
Mi_Mo
:: núvia experta

Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

Re: Com sentar als convidats?

EntradaAutor: Noma » ds. jul. 21, 2012 7:54 pm

A mi en el teu cas también em decantaria per asentar-me en una mateixa taula.
Es veritat que això de fer taules és tot un mal de cap. Nosaltres ja ens estem trencant el cap per veure a on tallem amb el tema convidats...
Imatge
Noma
:: núvia experimentada

Entrades: 232
Membre des de: dg. juny 03, 2012 8:55 pm

EntradaAutor: Mi_Mo » ds. jul. 21, 2012 8:02 pm

Noma ha escrit:A mi en el teu cas también em decantaria per asentar-me en una mateixa taula.
Es veritat que això de fer taules és tot un mal de cap. Nosaltres ja ens estem trencant el cap per veure a on tallem amb el tema convidats...

el problema d'una sola taula es que encara és moooolt més dificil decidir com asseure a la gent :-( :-(
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: Mi_Mo » dg. jul. 22, 2012 12:41 pm

el restaurant ens recomana una sola taula pero no se com asseure els convidats, si nosaltres en asentem a una punta de la taula els amica quedaran a l'altre, potser és massa apartats??? oohhh no se que fer!!!
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: Edeleta » dg. jul. 22, 2012 4:56 pm

Buff! La verdad es que es un lio eh? Creo que es lo que menos me gusta de organizar la boda son las mesas!! jaja
Imatge
Edeleta

Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

EntradaAutor: elirovi » dg. jul. 22, 2012 5:58 pm

nostros seremos menos de 40 y también hemos pensado hacer una mesa sola, no sé si haremos mesa imperial ( una mesa rectangular grande) o en forma de U, eso aún tenemos que decidirlo, pero una mesa seguro
Imatge
elirovi

Entrades: 672
Membre des de: ds. juny 09, 2012 8:00 pm

EntradaAutor: Mi_Mo » dg. jul. 22, 2012 6:23 pm

elirovi ha escrit:nostros seremos menos de 40 y también hemos pensado hacer una mesa sola, no sé si haremos mesa imperial ( una mesa rectangular grande) o en forma de U, eso aún tenemos que decidirlo, pero una mesa seguro

la nuestra es imperial seguro (no sabía que se llamaba así) pero se me hace muy dificil sentar a los invitados... :hmm::
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: promisa1 » dg. jul. 22, 2012 9:21 pm

Al ser una boda asi pequeña, porque no dejas que cada uno se siente donde quiera a excepción de novios, padres y hermanos?
Yo fui a una boda donde era ese tipo de mesa porque eramos pocos, si hizo asi y estubo muy bien.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: promisa1 » dg. jul. 22, 2012 9:24 pm

He estado pensando, al ser o menos, si descuentas novios, padres suegros quedan 36 invitados.
Y divididos en 4 filas, porque en las mesas la que yo vi, nos sentabamos a los dos lados de las mesas, quedan filas de menos de 10 invitados, por lo tanto vas a tener a todos cerca vuestro, asi que daria un poco igual donde se sienten no?
Imatge
promisa1

EntradaAutor: Mi_Mo » dg. jul. 22, 2012 11:21 pm

promisa1 ha escrit:He estado pensando, al ser o menos, si descuentas novios, padres suegros quedan 36 invitados.
Y divididos en 4 filas, porque en las mesas la que yo vi, nos sentabamos a los dos lados de las mesas, quedan filas de menos de 10 invitados, por lo tanto vas a tener a todos cerca vuestro, asi que daria un poco igual donde se sienten no?

jajaja gracias preciosa, haciendo plannings y todo! ::love::
, la verdad es que tampoco estarán tan lejos pero no veo claro lo de sentarse libremente, yo creo que la gente esperara que los ubiquemos nosotros, no?, hay no sé, volveré a dibujarme la mesa a ver que tal... :hmm::
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: elirovi » dl. jul. 23, 2012 6:06 pm

yo no voy a dejar qeu se sienten libremente, porque luego siempre pasa que queda alguna silla entre medias vacía y se tienen que volver a recolocar todos para que no falte sitio.
Además, pienso poner unos marcasitios de mariposa y eso quiere decir que se sentarán donde yo mande, jajaja
Imatge
elirovi

EntradaAutor: Mi_Mo » dl. jul. 23, 2012 7:49 pm

elirovi ha escrit:yo no voy a dejar qeu se sienten libremente, porque luego siempre pasa que queda alguna silla entre medias vacía y se tienen que volver a recolocar todos para que no falte sitio.
Además, pienso poner unos marcasitios de mariposa y eso quiere decir que se sentarán donde yo mande, jajaja

si si yo también haré marcasitios, lo estoy planeando...
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: Cookie27 » dl. jul. 23, 2012 9:39 pm

Jo també tinc aquest maldecap...

També serem poquets, uns 50...
Hem dit de fer taules rodones, encara que siguin poques... però el problema és...

Estem molt descompassats de convidats,... jo porto uns 10 i ell uns 40.
I tampoc tenim clar amb qui seure a la taula presidencial... pares no ho crec,...
Bfff estic ben atabalada!!! :star::
Lo mejor de mi vida eres TÚ!

Imatge
Cookie27

Entrades: 648
Membre des de: dc. abr. 18, 2012 9:28 am

EntradaAutor: Mi_Mo » dl. jul. 23, 2012 10:43 pm

Cookie27 ha escrit:Jo també tinc aquest maldecap...

També serem poquets, uns 50...
Hem dit de fer taules rodones, encara que siguin poques... però el problema és...

Estem molt descompassats de convidats,... jo porto uns 10 i ell uns 40.
I tampoc tenim clar amb qui seure a la taula presidencial... pares no ho crec,...
Bfff estic ben atabalada!!! :star::

Doncs jo crec que ho farem en una taula llarga, nosaltres a la presidència i després cada familia a un costat, d'allà en endevant arribo lo complicat.
Per lo de descompensar les taules jo no em preocuparia, pots barrejar els de un cantó i els de un altre només has de pensar en que tinguin afinitat
Quin merdé!
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: elirovi » dt. jul. 24, 2012 7:28 am

nosotros también estamos super descompensados, jeje

por su parte vienen solo sus hermanos, pero ya son 12 ( que no caben en una mesa redonda) y por mi parte solo vienen mis tios que son 4. No puedo mezclarlos por no separar a los hermanos. Así que todos juntos, si al final lo hacemos en forma de U pondremos a sus hermanos en una pata y en la otra mis tios y los amigos, para que queden las dos patas un poco más compensadas. Y presidiendo nosotros, su padre con su mujer y mi madre con mi hermana ( es que su madre y mi padre murieron hace unos años)
Imatge
elirovi

EntradaAutor: Mi_Mo » dt. jul. 24, 2012 8:54 am

Ves que bien! pero si ya lo tienes!
nuestra mesa es larga pero es muy ancha, tanto que en la esquina cabemos los dos anchos, así que como nosotros si estamos compensados (de momento porque yo tengo lista de espera!!) pues los suyos a un lado y los míos al otro, pero intentando que los que estén delante unos de otros también tengan afinidad.
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: promisa1 » dt. jul. 24, 2012 10:43 am

asi se dice chicas!! se sientan donde vosotras mandais que para algo son las novias.
Es normal que querais poner el marcasitios, claro, para poner cositas y eso.
No lo habia pensado.
La verdad que la boda que yo fui lo hicieron asi, porque los novios no personalizaron nada.
Imatge
promisa1

EntradaAutor: Mi_Mo » dt. jul. 24, 2012 11:03 am

Durante la mañana os cuelgo en mi CA una idea que he tenido a ver que os parece y veréis que es imprescindible que yo siente a la gente
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: Edeleta » dt. jul. 24, 2012 2:09 pm

Yo creo que también haré marcasitios... lo quiero tener todo bajo control, al menos lo que sea posible jejeje
Imatge
Edeleta

Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

EntradaAutor: Marga_2 » dt. jul. 24, 2012 11:33 pm

Nosaltres tmb som poquets però faré taules rodones. Ho vam estar parlant amb la coordinadora del banquet i ens va dir q si q quedaria bé tot i ser poquetes taules xq el saló tmb és petitet. A mi la taula imperial no m'acaba de convèncer, ho trobo més clàssic, tot i q m'han dit q tornen a estar de moda :-)
Imatge
Marga_2

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants