Ball si/ ball no

un gran any!

Ball si/ ball no

EntradaAutor: Marga_2 » dv. jul. 20, 2012 6:40 pm

Hola noies.
Una coseta... totes feu ball dp del banquet? No sé, al meu xicot no li agrada la idea i no se m'acut res original x fer dp del q és pròpiament el banquet. És q no vull q acabem de dinar i au, tots a casa. Alguna idea?
Imatge
Marga_2
:: núvia experimentada

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

Re: Ball si/ ball no

EntradaAutor: Mi_Mo » dv. jul. 20, 2012 8:13 pm

Ostres, doncs no sé la veritat, a tot arreu fan ball i barra lliure, perque encara que el nuvi no balli (com per exemple el meu) és una estona per xarrar, riure, etc.
a mi se'm acudeix fer un karaoke! seria divertisim però no se si li agradarà la idea ja que si no vol ball... no sé noia
Imatge
Mi_Mo
:: núvia experta

Entrades: 821
Membre des de: dg. maig 20, 2012 8:09 pm

EntradaAutor: Ingris » dv. jul. 20, 2012 9:56 pm

Buff q complifat!! i si contracteu algun tipus d espectacle? un humorista per exemple...
Imatge
Ingris

Entrades: 252
Membre des de: dt. feb. 14, 2012 12:50 pm

EntradaAutor: Anna87 » ds. jul. 21, 2012 11:00 am

La meva parella no és de ballar, però com diuen aqui eés per xerrar.. veig una bona idea això de contractar algun espectacle, algu que faci monolegs...
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Mi_Mo » ds. jul. 21, 2012 11:12 am

també pot ser un espectacle de magia, o un ballarí que faci una mica d'animació...
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: Montse89 » ds. jul. 21, 2012 11:35 am

Dons nose, la gent normalment s'espera un ball, no?? De totes maneras, aixo del monolog ho veig be! aixi aprofitas tambe la barra lliure mentre el monologuista fa! no??
Imatge
Montse89

Entrades: 824
Membre des de: dg. oct. 09, 2011 7:42 pm

EntradaAutor: Marga_2 » ds. jul. 21, 2012 11:15 pm

Si, jo el q no vull és q dp de dinar la gent marxi. Jo vull una mica de festa i a mi si m'agrada ballar! Intentaré fer-lo canviar d'opinió...
Imatge
Marga_2

Entrades: 460
Membre des de: dv. juny 08, 2012 6:00 pm

EntradaAutor: Mi_Mo » dg. jul. 22, 2012 9:09 am

Marga_2 ha escrit:Si, jo el q no vull és q dp de dinar la gent marxi. Jo vull una mica de festa i a mi si m'agrada ballar! Intentaré fer-lo canviar d'opinió...

Pero aunque el novio no baile el resto si que querrá un poquito de fiesta, al mio le pasa igual pero vamos poblre de el que no me deje hacer baile
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: rakelma20 » dg. jul. 22, 2012 10:21 am

Hola, el baile es esencial en una boda, la gente es donde se anima más. otra opción también puede ser hacer juegos como el de las sillas para hacer la entrega del ramo, juegos de baile para regalar la liga al que mejor se mueva, incluso puedes hacer cartelitos para que el resto de invitados puedan votar y entre todos escoger al mejor bailarin. Otro que sea concurso de chistes... depende de como ssean los invitados, jovenes o mayores, serios o guasones,...
Es una opción, pero el baile de los novios teneis que hacerlo, aunque sea 15 segundos de bals que tiene que moverse poco y a continuación una conga donde vais enganchando a invitados o algo así, no se, pongo lo primero que se me ocurre, tal vez sean chorradas. si se me ocurre algo mejor te lo digo.
Imatge

David y Raquel
18/05/2013
rakelma20

Entrades: 457
Membre des de: ds. juny 09, 2012 4:33 pm

EntradaAutor: Patriss30 » dg. jul. 22, 2012 12:29 pm

rakelma20 ha escrit:Hola, el baile es esencial en una boda, la gente es donde se anima más. otra opción también puede ser hacer juegos como el de las sillas para hacer la entrega del ramo, juegos de baile para regalar la liga al que mejor se mueva, incluso puedes hacer cartelitos para que el resto de invitados puedan votar y entre todos escoger al mejor bailarin. Otro que sea concurso de chistes... depende de como ssean los invitados, jovenes o mayores, serios o guasones,...
Es una opción, pero el baile de los novios teneis que hacerlo, aunque sea 15 segundos de bals que tiene que moverse poco y a continuación una conga donde vais enganchando a invitados o algo así, no se, pongo lo primero que se me ocurre, tal vez sean chorradas. si se me ocurre algo mejor te lo digo.

Raquel! pues te lo has currado un monton para ser lo primero que te ga ocurrido!
Le has dado una idea genial jajaja.
Imatge
Patriss30
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1725
Membre des de: dg. abr. 08, 2012 5:06 pm

EntradaAutor: Mi_Mo » dg. jul. 22, 2012 12:33 pm

pregunta-ho al restaurant a veure quins contactes tens, al meu ofereixen des de grups de música, mags, llença focs, jazz, fins i tot un mentalista!!!!!
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: rakelma20 » dg. jul. 22, 2012 2:23 pm

Patriss30 ha escrit:
rakelma20 ha escrit:Hola, el baile es esencial en una boda, la gente es donde se anima más. otra opción también puede ser hacer juegos como el de las sillas para hacer la entrega del ramo, juegos de baile para regalar la liga al que mejor se mueva, incluso puedes hacer cartelitos para que el resto de invitados puedan votar y entre todos escoger al mejor bailarin. Otro que sea concurso de chistes... depende de como ssean los invitados, jovenes o mayores, serios o guasones,...

Raquel! pues te lo has currado un monton para ser lo primero que te ga ocurrido!
Le has dado una idea genial jajaja.

Muchas gracias : ban :
Imatge

David y Raquel
18/05/2013
rakelma20

EntradaAutor: Anna81 » dg. jul. 22, 2012 5:05 pm

Home, una cosa és que ell no balli però jo no em sé imaginar un casament sense ball. No li agrada ballar o no li agrada la música? Perquè per exemple nosaltres som anti música típica, a la nostra no sonarà paquito el chocolatero ni coses varies però si que hi haurà ball amb, per dir algo, els Beatles o coses així.
Imatge
Anna81
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1171
Membre des de: dt. març 20, 2012 11:09 am

EntradaAutor: promisa1 » dg. jul. 22, 2012 9:28 pm

Ostras!! no me imagina una boda sin baile, yo le haria cambiar de opinión, ademas si a ti te gusta bailar, él con hablar con los invitados se le hirá toda la noche.
Imatge
promisa1
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3043
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:09 pm

EntradaAutor: Edeleta » dl. jul. 23, 2012 9:09 am

promisa1 ha escrit:Ostras!! no me imagina una boda sin baile, yo le haria cambiar de opinión, ademas si a ti te gusta bailar, él con hablar con los invitados se le hirá toda la noche.

Yo tambien pienso lo mismo... Al mio tampoco le gusta bailar pero alli estara tomando una copa con los amigos y la familia y no creo que se vaya a aburrir.
Imatge
Edeleta

Entrades: 266
Membre des de: dt. juny 26, 2012 3:07 pm

EntradaAutor: anapau » dl. jul. 23, 2012 1:12 pm

Hola MArga_2
Et dic la meva opinió:

Fa just dos anys vam anar a la boda d'una cosina meva que no va fer ball desprès del banquet. A ella ningu li va dir res, però tots els convidats vam quedar molt descolocats.
Desprès de la cerimonia, i del banquet la gent el que vol es pasar-ho bé i vulguis o no la musica, la barra lliure, etc fa molt.

Ells desprès del menjar vam fer un power point i a les 7 de la tarda cap a casa, va quedar com molt probre.

Però és la vostra boda i heu vosaltres de fer-la al vostre gust.
Si el que no vol la teva parella és iniciar el ball, doncs no ho feu, directament tothom a ballar.

Ja aniràs informant!!!!!!!!!!!!!
url=http://nuvis.org/anapau] Imatge [/url]
anapau

Entrades: 213
Membre des de: dj. maig 12, 2011 1:05 pm

EntradaAutor: rakelma20 » dl. jul. 23, 2012 4:57 pm

Es que la música en la boda no puede faltar. Si seguro que luego acaba animándose y bailando. Pero si lo que le da miedo es el baile nupcial, ponle una venda en los ojos, lo pones en medio de la pista y bailas tu alrededor y mientras le quitas la venda, la corbata, el chaleco... un poco de guasa... así no tendrá que moverse y pactas con los amigos y primos de encuanto le quites el chaleco, salgan todos corriendo a la pista y lo levanten y aupen y que empiece la música.... para vendarle los ojos, dile que le vas a hacer un regalo o algo así, porque sino, no se dejará...
Que te parece? o has pensado algo ya?
Imatge

David y Raquel
18/05/2013
rakelma20

EntradaAutor: Mi_Mo » dl. jul. 23, 2012 7:52 pm

rakelma20 ha escrit:Es que la música en la boda no puede faltar. Si seguro que luego acaba animándose y bailando. Pero si lo que le da miedo es el baile nupcial, ponle una venda en los ojos, lo pones en medio de la pista y bailas tu alrededor y mientras le quitas la venda, la corbata, el chaleco... un poco de guasa... así no tendrá que moverse y pactas con los amigos y primos de encuanto le quites el chaleco, salgan todos corriendo a la pista y lo levanten y aupen y que empiece la música.... para vendarle los ojos, dile que le vas a hacer un regalo o algo así, porque sino, no se dejará...
Que te parece? o has pensado algo ya?

si yo le hago eso a mi novio, se gira se va y no lo vuelvo a ver jamás!!! jajajaja se enfadaría tantisimo!!! Yo creo que si no quiere bailar no hay que obligarle, tambien puedes habrir el baile con alguien especial, tu padre, tu hermano ... etc. y luego todos a la fiesta!!!
Imatge
Mi_Mo

EntradaAutor: nico87 » dj. ago. 02, 2012 10:22 pm

em passa com a tu, el meu xicot no li fa gaire gràcia el tema ball, així que haviem pensat fer algu alternatiu, encara no sabem que, però el ball dempre és una part important als casaments, la gent s'anima i divertix i és un bon moment per estar amb tu tothom i xerrar

haurem de pensar alguna coseta :star:: si algú té una idea és benvinguda jejejeje
nico87

Entrades: 39
Membre des de: dl. set. 26, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: ana_gio » dj. ago. 02, 2012 10:30 pm

A mi novio le preocupa mucho este tema, se le pone una cara, jijijiji...
ana_gio
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 124
Membre des de: dg. juny 26, 2011 9:39 pm

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants