Novias del maresme!!

un gran any!

Novias del maresme!!

EntradaAutor: ana_gio » dt. jul. 10, 2012 8:50 pm

Hola chicas!!!

Abro este tema para que todas las novias del Maresme comentemos aqui donde y como sera nuestra boda!!!

Espero que abrir este tema nos sea de ayuda, podamos aclarar dudas y intercambiar consejos, ya que, si todas hablamos de mas o menos las mismas zonas nos puede ser mucho.
Empiezo yo:

Nos casamos el 31/3/13 (Capicua, jeje), en la iglesia de Sant Vicenç de Montalt y lo celebraremos en el Castell de l'Oliver que también esta en Sant Vicenç de Montalt.

Animaros y escribir!

Un saludo!!
ana_gio
:: núvia rookie

Entrades: 124
Membre des de: dg. juny 26, 2011 9:39 pm

Re: Novias del maresme!!

EntradaAutor: -sweety- » dc. jul. 11, 2012 12:08 am

Hola guapi!!
Enhorabuena por la boda!! Nosotros nos casamos el 27/06/2013 en Can Ribas. La ceremonia civil y el convite será todo allí! Estamos encantados con la decisión y ahora estamos en plena organización anual. Un día de estos tenemos que sentarnos y poner "tiempos" para ir haciendo las cosas porque no queremos que nos pille el toro... (y somos propensos, sobretodo yo... :-)0(-: )
Imatge

Imatge
-sweety-
:: núvia d'or

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: ana_gio » dc. jul. 11, 2012 10:01 am

Hola swety! Can Ribas es precioso! De dónde sois?Nosotros de Mataró! Creo q las dos vamos bien de tiempo, aunque no hay que despistarse. Yo hace unas semanas compré el vestido y ya estamos liados con las invitaciones!
ana_gio

EntradaAutor: -sweety- » dc. jul. 11, 2012 11:40 pm

También somos de Mataró!
Imatge

Imatge
-sweety-

Entrades: 3639
Membre des de: dt. ago. 16, 2011 7:52 pm

EntradaAutor: Anna87 » dj. jul. 12, 2012 11:31 am

Hola, doncs nosaltres som de Malgrat de Mar i ens casem a Can Marlet el 9/03/13.
Imatge
Anna87
:: núvia d'argent

Entrades: 2908
Membre des de: dc. des. 21, 2011 8:09 pm

EntradaAutor: Anna87 » dj. jul. 12, 2012 11:32 am

El que és restaurant, esglèsia, vestit i fotograf ja ho tinc!!!
Imatge
Anna87

EntradaAutor: ana_gio » dj. jul. 12, 2012 11:25 pm

Hola Anna87!!El març com nosaltres!Vivim a Mataró, tot i que Jo sóc de Vilassar de Mar.Nosaltres ens casem a l'esglesia de Sant Vicenç de Montalt i ho celebrem al Castell de L'oliver. Ah!!També tenim fotógraf i el.meu vestit!
ana_gio

EntradaAutor: ana_gio » dj. jul. 12, 2012 11:27 pm

Quin fotógrag teniu?I el vestit d'on és?
ana_gio

EntradaAutor: Anna87 » dv. jul. 13, 2012 1:20 pm

ana_gio ha escrit:Hola Anna87!!El març com nosaltres!Vivim a Mataró, tot i que Jo sóc de Vilassar de Mar.Nosaltres ens casem a l'esglesia de Sant Vicenç de Montalt i ho celebrem al Castell de L'oliver. Ah!!També tenim fotógraf i el.meu vestit!
ana_gio ha escrit:Quin fotógrag teniu?I el vestit d'on és?

Semblava que el maç ningu es casava i ves per on ja som unes quantes. Jo el fotograf es un dels que recomenaven el restaurant, Minguillon es diu. I vestit me'l vaig agafar a vicenz novias, i vosaltres?
Imatge
Anna87

EntradaAutor: ana_gio » dv. jul. 13, 2012 2:12 pm

Doncs el nostre fotógraf es diu Edwin i estem encantats i. meu vestit es de pronovias 2013. Quan començareu amb les invitacions?
ana_gio

EntradaAutor: Anna87 » ds. jul. 14, 2012 8:08 pm

ana_gio ha escrit:Doncs el nostre fotógraf es diu Edwin i estem encantats i. meu vestit es de pronovias 2013. Quan començareu amb les invitacions?

Jo es que per tema d'horaris no em puc posar-les a fer fins a setembre, el fotograf mateix ens les fara, farem una fotos de prebda i amb una d'elles la utilitzarem per la invi.a més molts de familiars els hi donarem per nadal, no crec que anem malament de temps. Tu ja les tens montades?
Imatge
Anna87

EntradaAutor: ana_gio » dl. jul. 16, 2012 1:43 pm

Doncs les tenim gairebé preparades!Volem donar-les al setembre/octubre perque com el nostre dia cau en setmana santa( últim diumenge), volem que es puguin organitzar amb temps. On t'has mirat el vestit??

Jo es que per tema d'horaris no em puc posar-les a fer fins a setembre, el fotograf mateix ens les fara, farem una fotos de prebda i amb una d'elles la utilitzarem per la invi.a més molts de familiars els hi donarem per nadal, no crec que anem malament de temps. Tu ja les tens montades?[/quote]
ana_gio

EntradaAutor: ana_gio » dl. jul. 16, 2012 1:44 pm

Noietes, teniu pensats els detalls?
ana_gio

EntradaAutor: miriampe89 » dl. jul. 16, 2012 6:35 pm

Hola noies!! JO soc una infiltrada del 2012 però també soc del Marsme,.. de Pineda de Mar..
Ens casem a Santa Susana i ho celebrem al Turó del Sol en Sant Vicenç de Montalt!!! que us vagi molt bé :-)ok: !!
Imatge
Imatge
miriampe89
:: núvia experta

Entrades: 741
Membre des de: dj. juny 30, 2011 8:35 pm

EntradaAutor: ana_gio » dl. jul. 16, 2012 7:45 pm

miriampe89 ha escrit:Hola noies!! JO soc una infiltrada del 2012 però també soc del Marsme,.. de Pineda de Mar..
Ens casem a Santa Susana i ho celebrem al Turó del Sol en Sant Vicenç de Montalt!!! que us vagi molt bé :-)ok: !!

Hola miriampe89!! Enhorabona!Quan us caseu? Nosaltres també ho fem a Sant Vicenç de Montalt, però al Castell de l'Oliver i a l'esglèsia del mateix poble, en casem. Ja ho teniu tot? Explica'ns!! ;.:love_:
ana_gio

EntradaAutor: miriampe89 » ds. jul. 21, 2012 10:00 am

ana_gio ha escrit:
miriampe89 ha escrit:Hola noies!! JO soc una infiltrada del 2012 però també soc del Marsme,.. de Pineda de Mar..

Hola miriampe89!! Enhorabona!Quan us caseu? Nosaltres també ho fem a Sant Vicenç de Montalt, però al Castell de l'Oliver i a l'esglèsia del mateix poble, en casem. Ja ho teniu tot? Explica'ns!! ;.:love_:

Doncs ens casem en dos mesos.. el dia 30 de Setembre.. doncs ho tinc quasi tot... quina ilusió!! bueno em falta coses que només pots fer a l'últim moment: organitzar taules, proves de vestit, etc... i vosltres, ja teniu triat el vestit???????
Imatge
Imatge
miriampe89

Entrades: 741
Membre des de: dj. juny 30, 2011 8:35 pm

EntradaAutor: Anna87 » ds. jul. 21, 2012 11:05 am

Uoooo de Pineda ets veina, jejej la meva parella si que és de Pineda, però me le portat a cap a Malgrat a viure!!! Veig que et falten dos mesos, això ja està aqui, j deus tenir tot ennellestit, depres de tans de nervis ja ho tens aqui. El Turó jo també me'l vaig mirar, però finalment ho faré a Can Marlet!!!
Imatge
Anna87

EntradaAutor: ana_gio » dl. jul. 23, 2012 10:04 am

Jo si tinc el vestit!!Vaig poder anar a Pronovias quan van presentar la coleccio 2013, vaig emprovar-me 5 i l'últim va ser l'escollit!Us haig de dir que a Pronovias de Sabadell em van tractar Genial!Vosaltres el teniu??
ana_gio

EntradaAutor: miriamialbert » dl. jul. 23, 2012 2:52 pm

Hola noietas! Jo soc de premià de mar! i ens casem al turó del sol! el 21 de juny del 2013! Ah, també tenim fotograf, paco garcia! petonets
Imatge
miriamialbert
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 248
Membre des de: dv. maig 11, 2012 12:06 pm

EntradaAutor: Anna87 » dt. jul. 24, 2012 4:59 pm

Pues els detalls, finalment decidits sino cambiem una botelleta de vi pels homes i una galeta per les dones, que us sembla?
Imatge
Anna87

Següent

Torna a: Bodas 2013

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants